Citat:
Ursprungligen postat av linkan88a
Sjukt pass biffen! Gnugga på!!! 
|
Hehe tackar men i lule ska du få se på riktig mumma
Liten update nu, har pluggat mest för skolan börjar snart, träning kan inte vara prio 1 just nu utan den lär ligga lite åt sidan.
Imorgon är jobbet slut, yes! Då kommer jag kunna fokusera lite mer på gymmet, jobebt tog faktiskt 11 timmar fram och tillbaka vilket tog alla min tid och ska man träna då som kanske tar 2 timmar så får jag tid att äta mat ca 3-4 timmar sedan sova. Har alltså haft sömnbrist rakt igenom hela sommaren men för de är jag endå glad

.
Har utvecklats mer i träningen också, vet att nu när skolan börjar kommer det bli mer byggning och striktare, har lyckats slipa mer på maten och börjar hitta min stil att bygga på. Känns alltid bra på gymmet.
Nu dessa senaste 2-3 månaderna av bulk har det verkligen gott frammåt trotts den lilla sömnen och allt skit, men kommer utvilad nästa vecka och är i lule då, då blir det gym igen. Har dragit ner på festandet rejält denna sommar och ska hålla mig så. Någon gång i månaden är acceptabelt.
Har börjat veta också på ett ungefär hur formen skall byggas, vad ma nhar för linjer eller vad man nu har, så ska gå efter det.
Jag förväntar mig att ingen läser detta utan det är mer att jag skriver det för mig själv. Morgonvikt 79-80kg, stabilt på detta i ca 2 veckor nu, ska sikta på 85 snart.