Kommentarer:
Ett ganska segt halvlångt pass, naturen var vacker och solen gick upp medan jag sprang men det kändes ändå inte toklätt. Sista biten kändes det som att pulsen låg lite högre med samma fart, kan bero på att jag inte hade så mkt kolhydrater i kroppen men jag vet inte. Träffade en kompis halvvägs, han är fotograf och var ute o letade schyssta bilder. Han tog några på mig men jag vet inte om jag kommer få dem...
Kommentarer:
Idag sjönk den intelektuella nivån ett par snäpp när jag bytte ut nyhetsmorgon mot The Fast and the Furious...
Det var rätt jobbigt att cykla och jag tänkte köra ett simpass också i eftermiddag så det blev bara 45 minuter idag.
Jag körde oxå 45min men jag valde Godmorgon Sverige på Svt istället... Nästa gång kanske jag oxå slänger på en film.
Simning, 25m bassäng:
Tid: 45 min
Kommentarer:
Hade svårt att koncentrera mig på simningen eftersom det är mycket som snurrar i huvudet just nu. Körde ändå på i 45 min och försökte träna på voltvädningarna, det är jobbigt som fasen men går sakta framåt.
Nu ser jag fram emot kvällens gympass innan det blir Taco med tjejen... livet är gott!
Kommentarer:
Hade svårt att koncentrera mig på simningen eftersom det är mycket som snurrar i huvudet just nu. Körde ändå på i 45 min och försökte träna på voltvädningarna, det är jobbigt som fasen men går sakta framåt.
Nu ser jag fram emot kvällens gympass innan det blir Taco med tjejen... livet är gott!
När man har mycket i huvudet tycker jag det är skönt att bara simma utan att tänka.
Marklyft:
10*50
6*80
6*80
6*80
6*80
6*80
Rejält fokus på teknik och jag filmade alla set. Tycker det var helt ok på slutet, film kommer.
T-bar
8*60 Film
8*60
8*60
Bra, öka!
Latsdrag, brett grepp
8*80
8*80
8*80
Puh! Tungt.
Hantelpress:
8*32,5
8*32,5
6*32,5
Helt ok.
Militärpress
7*40 Film
7*40
5*40
Så jäkla tungt!
Hängande benlyft: (Superset med ryggext)
8
8
8
8
8
8
Explosivt upp och sen håller jag mot så mkt jag kan. Träffar riktigt bra!
Ryggextensions i maskin:
8*70
8*70
8*70
8*70
8*70
Jobbigt!
Crunches i maskin:
8*75
7*75
7*75
6*75
Aptungt!
Hantelshrugs: (Superset med curls)
8*40
8*40
8*40
8*40
8*40
Fina grejjer! Öka lite till!
Supinerade stångcurls: EZ-stång
8*22,5
8*22,5
8*22,5
7*22,5
7*22,5
Handlederna tar slut innan biceps.
Kommentarer:
Ett riktigt bra pass men jag tappade taggningen när jag filmade marklyften, det första setet såg rent dåligt ut men på slutet tycker jag att det blev bättre! Träningsvärken satte i tidigt imorse och min rygg är gott mör idag... härligt!
Kommentarer:
X-men The final stand blev det idag, tyvärr bara 90 min lång så jag avrundade med körslaget...
Fattar inte att det är så jävla tungt, det är inget flås, låg puls och jag får ingen syra i benen men känner mig ändå helt stum. Jaja, om inte annat så vänjer jag rumpa och rygg...
Körde med bordsfläkt idag så det blev inte så svettigt, skönt!
Vilodag imorgon och sen bli det nya hårda tag på måndag!