2011-02-15, 10:27
|
|
Vrickad & älskvard
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
Going to join that darkside...
|
\o/
Ju färre måltider, desto mer kan man äta omättande mat, har jag märkt.
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
|
|
|
2011-02-15, 10:28
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
LÄKARE. NU. GENAST
|
Bah, jag har värktabletter. Ringer på fredag om det inte gett sig, då har jag haft det nästan en vecka. Känns lite onödigt att ringa efter tre dagar och tycka "hej, jag har stukat häcken?".
|
|
2011-02-15, 10:39
|
|
Tunnis
Reg.datum: Apr 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
det är så gott.  Jag ska... Ska börja med att dra ner till en smörgås. Trappa ner liksom. Det är brödrosten som är min nemesis, nyrostat bröd är så j*vla gott till te på morgonen.
|
lol. Köttfärs och tortillachips till frukost får de bli för min del =d
Citat:
Bröd. Bara 3 måander till dess 
|
Bröd är inte så jädrans imponerande :s
Citat:
as a sidenote: helvete vad ont i ryggen jag har, kan det vara ischias?
|
Du får forska lite, vi vet ju inte vad och hur de gör ont mer än att du säger att du har ont i röven. Känns det vid gluteusursprunget tror jag inte det är ischias. Vad är det du har gjort?
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
\o/
|
Morrn mikael
|
|
|
2011-02-15, 10:42
|
|
Tänker råsa!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Vunnis
Du får forska lite, vi vet ju inte vad och hur de gör ont mer än att du säger att du har ont i röven. Känns det vid gluteusursprunget tror jag inte det är ischias. Vad är det du har gjort?
|
Ärligt talat så tror jag det är gluteus medius som tränades lite för hårt på benpasset i lördags (ny övning). Detta i kombination av en lyfta och vrida-rörelse med otympligt föremål lördag em när jag redan var trött i samtliga gluteusmuskler skapade nån form av kramp. Denna ligger kvar som en lättare inflammation i muskelfästet för gluteus medius alt gluteus maximus.
|
|
2011-02-15, 10:44
|
|
Tunnis
|
Citat:
Ärligt talat så tror jag det är gluteus medius som tränades lite för hårt på benpasset i lördags (ny övning). Detta i kombination av en lyfta och vrida-rörelse med otympligt föremål lördag em när jag redan var trött i samtliga gluteusmuskler skapade nån form av kramp. Denna ligger kvar som en lättare inflammation i muskelfästet för gluteus medius alt gluteus maximus.
|
Ja men sluta larva dig och tycka att det är ischias då >.< det tar ju längre tid att bli av med än en inflammation i ett fäste, skitdumt byte.
|
|
|
2011-02-15, 10:46
|
|
Tänker råsa!
|
Citat:
Ja men sluta larva dig och tycka att det är ischias då >.< det tar ju längre tid att bli av med än en inflammation i ett fäste, skitdumt byte.
|
Det gör för fan ont hela vägen ner i benet. Jag är gnällig!
Min strategi är att ignorera det och träna ändå, så gott det går.
|
|
2011-02-15, 10:49
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
\o/
Ju färre måltider, desto mer kan man äta omättande mat, har jag märkt.
|
Tack mikael.
|
|
|
2011-02-15, 10:52
|
|
Tunnis
|
Citat:
Det gör för fan ont hela vägen ner i benet. Jag är gnällig!
Min strategi är att ignorera det och träna ändå, så gott det går.
|
Gör det ont hela vägen ner i benet är det ju ffs nått nervmojs! Nu lyssnar ju på fabbro rooovs och kollar upp det. i alla fall snart om det inte går över.
|
|
|
2011-02-15, 10:53
|
|
Legimtimerad flaggstång
|
FÖRFAN I HELVETE. KOLLA UPP DET INNAN DU LIGGER DÄR INVALID OCH ORÖRLIG.
Jag säger detta med kärlek.
|
|
|
2011-02-15, 10:53
|
|
Tänker råsa!
|
Citat:
Gör det ont hela vägen ner i benet är det ju ffs nått nervmojs! Nu lyssnar ju på fabbro rooovs och kollar upp det. i alla fall snart om det inte går över.
|
Jaja. Jag tycker man känner skillnad på nervsmärtor och muskelsmärta dock. Det här gör ont men det är inte crippling pain som man får av nervsmärtor. Jag har beställt tid hos naprapaten iaf.
Senast redigerad av O_Wao den 2011-02-15 klockan 10:54.
|
|
|
2011-02-15, 10:55
|
|
Vrickad & älskvard
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Tack mikael.
|
Va'?
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
|
|
|
2011-02-15, 10:56
|
|
Tunnis
|
Citat:
FÖRFAN I HELVETE. KOLLA UPP DET INNAN DU LIGGER DÄR INVALID OCH ORÖRLIG.
Jag säger detta med kärlek.
|
Det lät väldigt kärleksfullt
Citat:
Jaja. Jag tycker man känner skillnad på nervsmärtor och muskelsmärta dock. Det här gör ont men det är inte crippling pain som man får av nervsmärtor. Jag har beställt tid hos naprapaten iaf.
|
men har du ont hela vägen ner i benet så borde du ju känna i vilka muskler det gör ont också i så fall. If not; nervmojs. Eller?
|
|
|
2011-02-15, 11:03
|
|
Älskar Balle!
|
Citat:
|
Mitt tips är att gå till kiropraktorerna på Vikingrehab, de är väldigt duktiga på ryggar.
|
|
|
2011-02-15, 11:04
|
|
Tunnis
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nodan
Mitt tips är att gå till kiropraktorerna på Vikingrehab, de är väldigt duktiga på ryggar.
|
Och Tntballes tips är att böja mer.
Bara för att nån säger det behöver det inte stämma
|
|
|
2011-02-15, 11:07
|
|
Legimtimerad flaggstång
|
Citat:
Va'?
|
Citat:
Och Tntballes tips är att böja mer.
Bara för att nån säger det behöver det inte stämma 
|
Vadå? Grub's ord är lag....
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:34.
|

|