Citat:
Ursprungligen postat av Gober
Langster, av nyfikenhet vad gick fel när du ladda?
|
Jag kunde ha tryckt i mig mer kolhydrater, var feg där. Plus att jag knappt värmde upp innan scen, det var ingen pump att tala om alls.
Jag hade nog kunnat trycka i mig MASSOR och bara blivit bättre av det, men jag åt typ 10 riskakor eller nåt

Sen efter förbedömningen så trodde jag inte att jag skulle gå vidare så då åt jag bara jordnötssmör!
Det är alltså det som hände på själva tävlingsdagen, tills dess gick det nog så bra det kunde.
Citat:
Ursprungligen postat av BobaFett
Ja det kan skilja några kilo sen så är du nog den överlägset mest vältränade på kolozzeum (visuellt i alla fall) och har förmodligen väldigt ovanligt fördelaktiga gener och det stämmer ju rätt bra även på dig. Det kan skilja 3 kilo före/efter badrummet liksom
Är nog lättare att nå längden minus hundra ju kortare man är. Är man 190 så är det ju mer muskelmassa som ska byggas.
|
Tackar ödmjukast, jag tycker dock att det finns massor av folk här som är lika, eller mer vältränade än jag. Pepzadept och Landström är bara ett par exempel som jag kommer på på rak arm.
Sen så kan man tycka att olika saker ser bra ut osv, det förstår jag, men ibland känns det nästan som att det oförtjänt går till överdrift. Med det sagt menar jag inte att jag inte uppskattar det!