Danke schön Schylle! Hoppas jag kan få upp bänken till nivåer jag varit på tidigare. Formen/tekniken/självförtroendet i bänken har varit dålig under lång tid. Men det känns som att jag kanske kan vara på väg upp igen. Men jag har lovat mig själv tålamod...
Har nog mer muskelmassa än vad jag kanske någonsin haft men det har inte märkts på bänkformen.
Citat:
Ursprungligen postat av hertzman
Förutom det ser du fan ut att vara en av de hårdaste djävlarna jag någonsin sett.
113 kg morgonvikt idag. Käkat kreatin i två veckor och satt uppe till kl 4 på natten och käkade godis och kollade OS... Så jag tycker att jag håller kroppsvikten bra.
Finns goood marginal till att väga fullt i 125:an.
Citat:
Förutom det ser du fan ut att vara en av de hårdaste djävlarna jag någonsin sett.
113 kg morgonvikt idag. Käkat kreatin i två veckor och satt uppe till kl 4 på natten och käkade godis och kollade OS... Så jag tycker att jag håller kroppsvikten bra.
Finns goood marginal till att väga fullt i 125:an.
Bestämde mig tidigt i veckan att jag skullle göra ett försök på 260x5. Har jag en bra dag så visste jag att jag bör klara av det. Men jag var nervös som fan innan. Hatar att misslyckas så jag hade press på mig... Setet var egentligen inte bra alls. Fick inte till de tekniskt fina lyft som jag brukar och redan första reps kändes tungt. Men med vilja lyckades jag ändå. Film kommer nog ikväll.
Hann inte träna riktigt färdigt. Bråttom till jobbet.
Citat: