Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-05-31, 07:47   #10321
Anton Fräs
Stark

Anton Fräss avatar

Reg.datum: Oct 2008
Man behöver ju inte säga det direkt I just ditt fall verkar det som att hon kanske behöver lite tid. Klart man är rädd för att bli sårad men tycker du om henne så är det värt den risken.

Bara du kan avgöra vad som är rätt för just din situation.
Anton Fräs är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-31, 07:48   #10322
Tryman
Söt

Trymans avatar

Reg.datum: Oct 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Sparven från Minsk Visa inlägg
Nyfiken på människan i fråga räcker
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao Visa inlägg
Nyfikenhet räcker, daten är ju till för att man ska kunna prata och lära känna varandra för att ta reda på om det känns intressant eller ej.
Tack, får alltid känslan av att inte vill vilseleda någon att jag är mer intresserad än jag är.

Koloz triathlontråd

Citat:
Ursprungligen postat av Anders Holmertz
Många pratar om hur mycket vi körde men jag skulle vilja berätta om hur hårt vi körde.
Tryman är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-31, 08:32   #10323
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Reg.datum: May 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Tryman Visa inlägg
Tack, får alltid känslan av att inte vill vilseleda någon att jag är mer intresserad än jag är.
En dejt är nemas problemas, däremot skulle jag väl inte tacka ja till dejt nr två om det inte kändes rätt efter det.

O_Wao = oh wow!
O_Wao är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-31, 09:04   #10324
hanushans
Registered User

hanushanss avatar

Reg.datum: Sep 2007
Citat:
Ursprungligen postat av jens__E Visa inlägg
text
Jag undrar lite vad du är orolig för ska hända igen? Bli sårad eller att du ska bete dig illa eller?

Om det nu skulle bli något med den här tjejen så är det ju något helt annat än ditt gamla förhållande. Inget som säger att samma saker ska hända igen.
hanushans är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-31, 09:06   #10325
hanushans
Registered User

hanushanss avatar

Reg.datum: Sep 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Tryman Visa inlägg
Hm, jag förstår vad du menar, jag skulle nog aldrig gå på en "date" med någon som jag inte var *lite extra* intresserad av. Ta en fika eller så, visst, men inte en uttalad sk date.
hanushans är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-31, 09:13   #10326
prOtotype
Wants brinner!

prOtotypes avatar

Reg.datum: Jan 2009
Citat:
Ursprungligen postat av jens__E Visa inlägg
Efter det så hör hon inte av sig och det var tyst en dag eller två. Men så när jag kom till en bar för några dagar sedan så var hon och hennes vänner precis på väg att gå, fine mina polare satt där så jag hängde kvar. Dock så kom hon tillbaka efter en timme och gick direkt och satte sig vid mig, kom tillbaka för min skull. Vi småpratar bara lite och tillslut så säger hon bara, ska vi gå hem?
Fine vi drog hem till mig där det ena ledde till det andra. Efter vi hade legat så ligger vi och snackar lite då hon helt plötsligt reser sig och säger att hon måste hem. Förklaringen får jag när hon går ut: Jag har så lätt att få känslor för folk och börjar få det för dig. Jag måste få tänka igenom det här, vi hörs.

Sen så gick hon.
Nah, vad gör man. Dagen efter skickar jag ett sms till henne där jag föreslår att vi ska ses när vi är nyktra då det skulle vara trevligt att lära känna den riktiga henne. Får svar nästan direkt att det vill hon också och att vi ska ses på kvällen.
Fine det här var i söndags. Hon kom till mig på kvällen och vi låg och pratade nästan hela natten. Inget annat hände, en godnattpuss bara.

Jag vet inte vad jag ska göra, kommer säkert träffa henne ikväll. Ska jag lyssna på Fräsens råd och bara säga hur det är eller ska jag ta det chill och se om hon visar mer känslor. Dock så gör hon det.. Men ja. Mina känslor går verkligen upp och ner, igår t.ex så gick jag och var glad hela dagen. Hade fjärilar i magen och kände mig som en nykär fjortonåring. Idag känner jag att, ja hon är ju en fin tjej men är det värt att bli sårad igen?

Ingen orkar säkert läsa allt jibber jabber, men jag kanske uppdaterar er om några dagar så får vi se hur det har gått. Behövde dock bara få skriva ur mig det här..
Ni verkar båda falla för varandra och båda är rädda för att bli sårade. Jag tror att du riskerar att skrämma bort henne om du försöker göra det väldigt seriöst väldigt snabbt. Typ att hon försöker avsluta innan det blir för jobbigt om det skiter sig. Låt känslorna gro ett tag och bara se hur det utvecklar sig.

Sen är det ju halvt omöjligt att få en helt klar bild av läget från lite text, men av det du skriver får jag uppfattningen att du borde skynda långsamt.
prOtotype är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-31, 09:50   #10327
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Har ni någonsin stött på en människa där ni fått en omedelbar maximerad fysisk attraktion, nästan mer eller mindre i första ögonkastet?

Dvs känt en sådan kåthet att nästan varje tanke har kretsat kring sex och viljan att ligga med människan utan att egentligen känna personen ifråga? Nästan så hjärnan blockerar all annan tankeverksamhet?
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-31, 09:53   #10328
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Har ni någonsin stött på en människa där ni fått en omedelbar maximerad fysisk attraktion, nästan mer eller mindre i första ögonkastet?

Dvs känt en sådan kåthet att nästan varje tanke har kretsat kring sex och viljan att ligga med människan utan att egentligen känna personen ifråga? Nästan så hjärnan blockerar all annan tankeverksamhet?
Sure Broskie

It's called being a man.

Senast redigerad av Kwon den 2011-05-31 klockan 09:56.
Kwon är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-31, 09:58   #10329
Joanna
jSQUAT- SAK prospect

Joannas avatar

Reg.datum: Feb 2011
Citat:

Å ja, helt klart
Joanna är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-31, 09:59   #10330
stevebc
Registered User

stevebcs avatar

Reg.datum: Mar 2005
Citat:

Är det en retorisk fråga?
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
stevebc är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-31, 10:03   #10331
Elso
Guest

@jens E

Jag blir glad över att lösa ditt inlägg. Det betyder att kärleken är starkare än vad man själv bestämmer sig för och det verkar på ditt inlägg som om ni båda är på nervkittlande nivå.
Att bestämma sig för att inte bli kär funkar inte och tänk inte så mycket på alla om och men. Det löser sig alltid!

Tankarna angående exet kommer att vara där och ibland gör man dumma saker i förhållande, men det betyder inte att du kommer vara likadan i det nya.

Kör hårt!

Gammal 2011-05-31, 10:23   #10332
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc Visa inlägg
Är det en retorisk fråga?
Helt enkelt nyfiken på om fler än jag har upplevt det fenomenet, den typen av attraktionskraft vad den nu kommer ifrån. Särskilt i mötet med någon ny människa.
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-31, 11:00   #10333
Nelli
Registered User

Nellis avatar

Reg.datum: Apr 2008
Citat:

Ja, skit häftigt. Rörde vid honom och hela världen stannade... har aldrig upplev något liknande och det höll i sig tills det gick åt pipan!

Senast redigerad av Nelli den 2011-05-31 klockan 11:01.
Nelli är inte uppkopplad  
Gammal 2011-05-31, 11:02   #10334
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
Hur länge höll det i sig innan det gick åt pipan Nelli?
Gammal 2011-05-31, 11:21   #10335
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av von huff Visa inlägg
Jag har 3 helger efter än passande mängd alkohol gett mig ut på dansgolvet.Saldo har blivit 2 brudar som varit intresserad av lite mer närkontakt 2 st som direkt avvisat och några klappar på röven.Jag har aldrig gillat att dansa och gör det inte nu heller men det känns som om det är lättare att ta kontakt där än om man inte dansade.Vad tycker ni?
No dancefloor no chicks är väl min generella regel när jag är ute; även om det kan komma en o annan fågel vid baren/toaletten/rökrutan också.
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:19.