Kändes bra med böjen igår, borde kunna ta en 1'a på 150 inom inte alltför avlägsen framtid om jag skärper till benträningen ytterligare och håller kost o annat. Idag har jag äcklig träninsgvärk i benen kan jag säga. Glutten ska vi inte prata om.
Slänger in en liten snutt bara, det är Ako som kör dips och efter honom körde Stellan. Filmade dock bara en liten snutt för att ge er en vink av vad det handlade om.
Var mindre publik än vad jag hade väntat mig faktiskt, inte direkt samma tryck som på Fitness Five. Samtidigt kul att så många stannade till och hejjade på osv, många verkade inte alls veta vad det handlade om och jag fick en hel del frågor där jag att i publiken (varför de frågade mig vettifan). Tack också Kristina i sekretariatet som kom med en proteindryck! Den satt som ett schmäck!
En reflektion som slår mig är; sedan när blev fitnessfjollorna CBBare? LOL. Flera av dessa gossar var ju inte direkt små. Jiggen var där, Ako, Stellan + en skåning vars namn jag glömt bort nu men som hade duktigt bitiga strutor. Porja här från kolo var också där, det är han som dansar på ett ben närmast kameran på filmsnutten ovan
Jag hade inte kommit sist idag om jag hade ställt upp ivf, men inte långt från sistaplatsen heller om man säger så. Det var en stor klyfta mitt i allt och sedan var det eliten på toppen typ.
Nåja, ett kul event som tankade på mig med inspiration o motivation, precis vad jag behövde nu. Byggartumme för det!
Tjo är nästan helt 100 att jag spottade dig på berghemsgatan nyss? Var inne i en festlokal och förberedde en 25-årsfest så han inte ut och heja
lol, wtf, ja det var jag, jag bor ju här.
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay
Nice!
Bra böjt där med skuggan!!! mot 150!
ohyes, det ska fanemig gå!!
Citat:
Ursprungligen postat av Frantic
Du skulle ju kunna gått lite närmre när du filmat Men kul med bildreportage!
haha, jag iddes inte, det fanns de som filmade rejält mkt så det kommer väl upp klipp på diverse fitnessbloggar o annat istället.. =) .. ett kul event dock!
Pass: B/T - 2 Mental inställning: Har inte tänkt på annat än träning hela dagen
rotatorcuffar 1 set stående rotation
bänkpress
1 set [ 8 x 20 kg ]
1 set [ 6 x 60 kg ]
1 set [ 4 x 80 kg ]
1 set [ 2 x 90 kg ]
1 set [ 2 x 100 kg ]
1 set [ 1 x 100 kg ] kändes sådär i bänken, bytte till HP
lutande hantelpress
1 set [ 5 x 40 kg ]
1 set [ 4 x 40 kg ]
1 set [ 3 x 40 kg ] ALLTIMEHIGHjoro så aaaatt eeeeeh
lutande flies
1 set [ 8 x 15 kg ]
1 set [ 8 x 15 kg ] sträckte en kota eller ngt, lol
1 set [ 8 x 15 kg ]
dips övning skippad, finns ingen bra dipsställning på Sportlife Sisjön
pushdowns
1 set [ 20 x 25 kg ]
1 set [ 14 x 35 kg ]
1 set [ 16 x 30 kg ]
cc-over
1 set [ 10 x 50 kg ]
1 set [ 10 x 50 kg ]
1 set [ 10 x 50 kg ]
SUMMERING:
Gjorde vad jag skulle, förutom dipsen. Tar dem en annan dag i riktigt dipsrack igen. Bänkpressen kändes sådär idag och fanns inte en enda kotte jag hade vågat ta som passare på gymet ikväll. Växlade till lutande HP istället. 40kgs känns fan lätt, ska göra 3x6 på skiten innan augusti månad är slut.
Rolig update, men tror du hade vågat smyga dig lite närmare och filmat
hahahaa, jag skämdes för min fysik nog som det var för fan, jag var ju minst med linne där iaf
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Hehe nice. Ser du det här och är hemma så får du glida ner till festlokal och säga hej
haha, jag drog till borås/svenljunga igår sen.. när jag kom hem hade ni tydligen dragit =) ... hoppas festen blev bra! Nu vet du var i krokarna jag bor, bara o droppa in på en kaffe om du passerar här fler gånger. Hade kunnat grillat upp lite fylleburgare åt er om jag varit hemma tidigare haha
Citat:
Ursprungligen postat av Thalagor
Dayum skuggan.
Du har ju gått och blivit stark. Nice!
hoho, nej inte stark, men det går framåt iaf!
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheOne
Det går bra nu! Snyggt! Och tack för bildreportaget. Det uppskattas.
Tack, kul o höra! En liten fläkt av inspiriation. Kanske något för dig o ta en titt på nästa år om du ändå ska köra F5. Flertalet av de tävlande var samma folk, fast detta var lite mer "på skoj" sådär... men det ger ju samtidigt tävlingsvana, formkoll + att man bjuder på sig själv och marknadsför fitness i sig.