Har ännu inte lyckats passera något gym på min semester och det känns lite beige faktiskt. Till och med så till den grad att jag just nu överväger att skita i storsjöyran och skita i fest/goa damer/glatt sällskap och istället dra ner tidigare tillbaka till götet istället. Tillbaka till vardagsrutiner, med mat som jag själv bestämmer och med träning i sedvanliga rutiner.
Jag har dock precis kommit hem från sommarens vildmarksäventyr. Drog iväg och fjällvandrade ensam och körde skiten ur min arma kropp. Knäna höll och det mesta gick fint, dock tog hälsenorna duktigt med stryk idag då jag körde språngmarsch med packning 1,2 mil nerför kalfjället. Nu kan jag knappt gå som folk, lol.
Kan konstatera att konditionen är det som måste förbättras, allt annat höll rätt så bra ihop under vandringen. Konditionen var rätt OK ändå, då jag var snabbast i spåret så att säga och joggade runt alla andra vandrare som jag fick syn på... lite kul o komma halvjoggandes med lika tung packning som de och morsa.
Under fjällvandringen så levde jag i snitt på 1700-1800 kcal/dag och förbrukade totalt runt 5000 kcal/dag. Det kallar jag kaloriunderskott

... bilder kommer när jag är tillbaka i götet.
Fortsatt trevlig sommar kolo!