Ytterligare ett pisspass. Inte tränat psen i måndags pga har så jävla ont i kroppen (och eftersom jag jobbat sjukt mkt) och dagens pass var, ja.. en skam. Just nu kan jag inte använda överkroppen alls. Bänk och böj är helt uteslutet. Kan inte träna rygg nåt vidare heller. Allt gör fan ont.
Har nyst upp sträckningen tre gånger senaste veckan. Det kändes ungefär som om någon högg mig med kniv upprepade gånger. Har dessutom svinont nånstans i bröstryggen, runt skulderbladet. Det blir inte bättre av foamrollande. Eller stretchande. Att smörja med voltarenkräm hjälper lite men inte särskilt.
Jag håller på att bli tokig. Nån som har tips på någon att gå till som är bra på skador? I Göteborg då.
Jag har funderat en hel del och kommer inte skriva journal förrän jag känner mig helt hundra igen. Kommer självklart inte sluta träna men ja. Det funkar inte för mig just nu bara och jag vill hellre fokusera på att bli helt kry och inte tänka så jävla mycket.
Så. Journalen är pausad, tills vidare. Jag finns ju kvar här och snokar omkring och så finns jag ju på instagram (@svenskordlista) och liknande om någon saknar mig.
Jag har funderat en hel del och kommer inte skriva journal förrän jag känner mig helt hundra igen. Kommer självklart inte sluta träna men ja. Det funkar inte för mig just nu bara och jag vill hellre fokusera på att bli helt kry och inte tänka så jävla mycket.
Så. Journalen är pausad, tills vidare. Jag finns ju kvar här och snokar omkring och så finns jag ju på instagram (@svenskordlista) och liknande om någon saknar mig.
Har alltid koll på dig
Sjukt segt med skador, hoppas det blir bättre fort!
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Fick ta avsked av farfar i fredags och det var fint. Väldigt skönt att få en annan bild på näthinnan än den jag haft sen första maj.
I övrigt så går träningen rätt så bra just nu. Det funkar alltid att träna när huvudet är fullt av annat. Både igår och idag var det bra pass och jag har känt mig stark. Skönt.