2009-09-29, 09:42
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av WorkOutBuddy
Ojsan, men det är bra! Hjälpa mamma ska man göra fast man är sjuk! Hälsa från mig
Har du feber eller ont i halsen?
|
haha mamma ska man vara snäll mot :p Jag har/hade feber, nu är det bara huvudvärk kvar.
Citat:
Ursprungligen postat av Detective
Där var det tillskott ja 
Bra form
|
haha, eaa, protein, koffein och omega 3
Citat:
Ursprungligen postat av D-Crawler
Dina vader är typ, enorma  . Give som plx? Härlig midja nu också, slank och fin  .
|
haha, vaderna är nog de som växer genom att gå runt på gymmet. Varför träna  Midjan håller jag inte med om. Ska lägga upp lite bilder om ett par veckor så får vi se lite skillnad.
|
|
|
2009-09-29, 09:49
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2006
|
Det där ser ju ut ungefär som min kosttillskottsssamling för tillfället.  (Fast jag körde ju lite mer hardkår med naturell EAA).  - Raspberry Milk är riktigt god i vasslet!.
Bilderna ser riktigt fina ut, absolut, den formen på den vikten är inte dåligt, ser ut att ha rejält med magmuskler, samt fin-fina definitioner på armarna framförallt tycker jag!.
EDIT: Vad mäter armarna egentligen? - De kan knappast vara små, och ändå är de som sagt väldefinierade. Bra jobb där.
|
|
|
2009-09-29, 09:50
|
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Tycker inte Mr. M vader var så jätteenorma  , kanske för att jag också har större vader?
Men bära ved och en jävla syssla, skön revansch att elda upp skiten när det är kallt
|
|
|
|
2009-09-29, 11:04
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2009
|
Huvudvärk? Iväg med dig och träna!
Ursprungligen postat av rooz
PB, om Workoutbuddy själv får välja 
|
|
|
|
2009-09-29, 15:03
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av kalajset
Det där ser ju ut ungefär som min kosttillskottsssamling för tillfället. (Fast jag körde ju lite mer hardkår med naturell EAA). - Raspberry Milk är riktigt god i vasslet!.
Bilderna ser riktigt fina ut, absolut, den formen på den vikten är inte dåligt, ser ut att ha rejält med magmuskler, samt fin-fina definitioner på armarna framförallt tycker jag!.
EDIT: Vad mäter armarna egentligen? - De kan knappast vara små, och ändå är de som sagt väldefinierade. Bra jobb där.
|
haha Inkommer lite mer nu till veckan, min bror köpte och så köpte jag lite extra. Kreatin tänkte jag dra igång med nu också och testa på.
Testade även eaa i min exotic protein, fyfaaan vilken svinsmak :p kan vara för att exotic smakade röv bara den haha. Never again!
Tack tack  Har börjar vägen neråt seriöst nu igen, blev så inspirerad av dig faktiskt. Jag har gjort som du och deffat mer eller mindre hela året haha. Ska bli skönt att komma ner till 85 och se lite nya muskler som man inte visste fanns. Magmusklerna har jag alltid varit rädd att dom inte ska komma fram men nu vågar jag säga att dom kommer titta fram, beroende på hur mycket fettinlagring jag har på magen..
Armarna har definitioner i speciella ljus. haha, nej då men jag kom ihåg att jag hade ca 43 cm innan min första deff, efter deffen landade dom på ca 37 - 37,5 cm. Nu när jag mätte så låg dom på 39,5. Så en helt klar ökning från förra deffen till min pågående  Kul att se lite på måttbandet iaf! Tack igen och hoppas du pushar på mig nu
Citat:
Tycker inte Mr. M vader var så jätteenorma, kanske för att jag också har större vader?
Men bära ved och en jävla syssla, skön revansch att elda upp skiten när det är kallt
|
Jätte enorma skulle jag inte säga men propetionellt till mina ben tycker jag de ser bra ut. Sen att jag tränat vader hälften så många gånger som jag tränat benen, som jag heller inte tränat speciellt mycket så har mina vader inte växt på sisådär 5 år :p Alltid haft dom helt enkelt. Du får länka bild på dina!
Skönt att få skada veden sen
Citat:
Huvudvärk? Iväg med dig och träna! 
|
Jag var faktiskt iväg och tränade idag, gick väldigt väldigt bra för att jag varit borta en liten längre tid, en vecka..
|
|
|
2009-09-29, 15:07
|
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av mattilainen
Jätte enorma skulle jag inte säga men propetionellt till mina ben tycker jag de ser bra ut. Sen att jag tränat vader hälften så många gånger som jag tränat benen, som jag heller inte tränat speciellt mycket så har mina vader inte växt på sisådär 5 år :p Alltid haft dom helt enkelt. Du får länka bild på dina!
|
Ska ta lite pics, inte kört ett tungt vadpass på en månad nu (Sabbade en hälen i sommras med dåliga skor)
Men verkar som många har svårt att kötta på sig vader? Jag har bara spelat hockey, fotboll, åkt skidor samt tränat de i 1 år (+/- ngn vecka)
Ska försöka få upp HDR pics i min journal, på mina hockeyvader
|
|
|
|
2009-09-29, 15:13
|
|
|
Registered User
|
Back, I Think..
Marklyft
1x20 20 kg
1x15 70 kg
1x10 110 kg
1x10 140 kg
1x10 140 kg
1x10 140 kg
1x3 140 kg
1x10 110 kg
1x10 70 kg
de tre sista setten körde3 jag varannan med olika grepp, vanligt pronerat, supinerat och sen mixat. Körde enbart med kalk och utan bälte. Gött trött i kroppen blev man att återgå till detta :=) Klart bästa övningen!
Enhands hantelrodd
1x8 22.5 kg
1x10 22.5 kg
1x10 22.5 kg
Körde strikt, släppte ut helt och vred till i slutet. Skönt att köra lite lätta vikter och bara tänka på ROM i denna efter marklyftet.
Hammercurl
1x8 22.5 kg
1x8 22.5 kg
1x6 22.5 kg
Supersettade med enhands hantelrodd
Hantellyft åt sidan
1x10 3 kg
1x10 8 kg
1x10 10 kg
1x10 10 kg
1x10 10 kg
Körde en hand i taget för att verkligen ha koll på hur högt jag gick och hur armen var böjd. Riktigt tungt och bra kontakt.
Dips på bänk
1x30
1x30
1x30
Körde lite pump bara, inte tungt alls men ville inte ta slut på kroppen helt
Sen körde jag en hel del stretchning för benen och axlarna. Mitt mål är att kunna gå ner i split och kanske till och med spagat någongång i framtiden. Ska bli en liten ninja, notera liten.
Gick in och körde lite brottar träning, ståendes med huvudet i golvet och tränade nacken, riktigt tungt. Tränade sen lite uppskjutningar från rygg ni vet sådär som små ninjas gör. Både med händerna och utan. Ser bara bättre och bättre ut faktiskt. Sen stog jag lite på huvudet för att få in balansen, samt boxade och sparkade på säcken. Försökte slå hårda men med full kontroll och sparka så högt jag bara kunde. Som sagt, kommer bara högre och högre. Bara jag som kan sparka upp till dörrkarmen tro?
Sist men inte minst.
Hantelshruggs
1x12 37.5 kg
1x12 37.5 kg
1x20 37.5 kg
Lite pump och inte allt för tungt. Greppet var tungt även att jag hade lite kalk kvar.. Annars skulle jag höjt.
Enarms marklyft
1x1 70 kg
1x1 70 kg
|
|
|
2009-09-29, 15:15
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ska ta lite pics, inte kört ett tungt vadpass på en månad nu (Sabbade en hälen i sommras med dåliga skor)
Men verkar som många har svårt att kötta på sig vader? Jag har bara spelat hockey, fotboll, åkt skidor samt tränat de i 1 år (+/- ngn vecka)
Ska försöka få upp HDR pics i min journal, på mina hockeyvader 
|
Låter skitbra  Kul att inte alla har problem iaf  Jag har nog fått mina från lite av samma anledning, jag har varit väldigt aktivt barn haha, mycket skateboard och blades. Det håller jag fortfarande på med men inte lika mycket. Nog därifrån mina ben också kommer, sen har min mammas släkt stora ben, röv och vader så mycket kommer nog från generna. Men som du säger, hockey och skidor är väl opti något så in i helvete :=)
|
|
|
2009-09-29, 16:33
|
|
|
Transformation in progress
Reg.datum: Apr 2008
|
Jäklar vilken massa set i marklyft. Låter sjukt jobbigt
|
|
|
2009-09-29, 17:35
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Detective
Jäklar vilken massa set i marklyft. Låter sjukt jobbigt 
|
Svettigt värre iaf  Skönt att få pumpa ut när man varit borta i en vecka typ.
|
|
|
2009-09-29, 19:15
|
|
|
fyller snart 88
Reg.datum: Feb 2007
|
Du verkar vara sjukt stark i korsryggen! Blir imponerad av dina markset!
|
|
|
2009-09-29, 20:13
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av mattilainen
[COLOR="Magenta"]
Gick in och körde lite brottar träning, ståendes med huvudet i golvet och tränade nacken, riktigt tungt. Tränade sen lite uppskjutningar från rygg ni vet sådär som små ninjas gör. Både med händerna och utan. Ser bara bättre och bättre ut faktiskt. Sen stog jag lite på huvudet för att få in balansen, samt boxade och sparkade på säcken. Försökte slå hårda men med full kontroll och sparka så högt jag bara kunde. Som sagt, kommer bara högre och högre. Bara jag som kan sparka upp till dörrkarmen tro?
|
Fan, skulle vara coolt att se någon göra så på mitt gym. Skulle bara sitta och titta på, applådera då och då
Riktigt nice pass. Marklyften är ju helt galna  
Bra balans man måste fan ha på enarms marklyft, jävligt imponerande!
PB, om Workoutbuddy själv får välja 
|
|
|
|
2009-09-29, 20:35
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av chrille87
Du verkar vara sjukt stark i korsryggen! Blir imponerad av dina markset!
|
Tack du  Jag vill få upp mina 200 kg nu.. Klarade 190 precis sist så får kämpa lite extra. Hoppas nå dit snart iaf.
Citat:
Fan, skulle vara coolt att se någon göra så på mitt gym. Skulle bara sitta och titta på, applådera då och då
Riktigt nice pass. Marklyften är ju helt galna  
Bra balans man måste fan ha på enarms marklyft, jävligt imponerande!
|
haha  Fan, synd att du bor en bit bort bara.. Får se om jag får in någon kamera någon gång då hehe. Marken var sköntung idag, det säger mycket va? :p Enarms marklyft är ju grymt jävla bra för greppet om inte annat haha
Tack tack förresten!
|
|
|
2009-09-29, 21:17
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2009
|
Fattar inte heller hur du pallar 10:or i marklyft, jag skulle bli total slut och sedan infinna mig för avrättning typ. Orkar du hålla schyst form hela tiden också? Imponerande som fan.
|
|
|
2009-09-29, 22:34
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2008
|
Mkt snygga marklyft måste jag säga!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:13.
|

|