Glömt lägga upp gårdagens pass ju... Men vill först skriva att jag skiter i vloggarna och att lägga ihop veckans träning för känns som om det inte får den uppskattning som krävs för att jag ska ta mig tiden till det...
Så gårdagens pass nu då:
Kronlyft utan bälte strax under knä
200 1x1
220 1x1
232,5 1x1 PB
Marklyft
185 1x5
Cräährodd (typ pendley men med lite moment (pete rubbish men itne riktigt så fult))
125 1x5 (polarn tyckte övre rygg inte hängde med så sänkte)
120 2x5
FU Smalbänk
102,5 3x5
dips
kv 3x3
Marklyften
FU smalbänken
Kan någon duktig på dips kolla ifall detta är okej? Jag kan inte komma djupare så undrar ifall jag har brist på rörlighet (axlar?) eller om detta räcker. MVH
Tycker dina mål låter bra, helt rätt inställning att sätta höga mål istället för att ha små mål att bocka av hela tiden. Ska man ändå köra så kan man lika gärna göra det ordentligt, amirite.
Tycker dina mål låter bra, helt rätt inställning att sätta höga mål istället för att ha små mål att bocka av hela tiden. Ska man ändå köra så kan man lika gärna göra det ordentligt, amirite.
Håller med, vafan satsa halvdant är inget roligt <3
Citat:
Ursprungligen postat av PureWhey
Hoppas på SM nästa år jag också!
Då är nog mina inte tävlingsgodkända för AF. Tur att jag inte ska tävla i det då haha ^^
Struntar i böja utan bälte nu. Ska vänja mig lite vid bälte, kommer köra lite 2or och 3or fram tills HIRVIS schemat är slut sen blir det förmpdligen 5x5 i knäböjen.
Knäböj med bälte
160 1x2
170 1x1
stopböj
100 1x5 (1-2sek paus)
100 1x3 (5sek paus)
HIRVIS A
125 8x1
Greppträning plate pinches ss dra upp snöre i pinne lel
(INTE SLÄT YTA PÅ PLATTORNA OCH DOM ÄR GUMMITÄCKTA)
15(5x3) 2x7 SS 5kg 2x1
Struntar i böja utan bälte nu. Ska vänja mig lite vid bälte, kommer köra lite 2or och 3or fram tills HIRVIS schemat är slut sen blir det förmpdligen 5x5 i knäböjen.
Knäböj med bälte
160 1x2
170 1x1
stopböj
100 1x5 (1-2sek paus)
100 1x3 (5sek paus)
HIRVIS A
125 8x1
Greppträning plate pinches ss dra upp snöre i pinne lel
(INTE SLÄT YTA PÅ PLATTORNA OCH DOM ÄR GUMMITÄCKTA)
15(5x3) 2x7 SS 5kg 2x1
Lårcurl
86 3x8
Coachens kommentar: fäller lite med bröstrygg. Förmodligen stel i axlar bröst (bänkar ju mycket nu med hirvis).