Välkommen till hur det ser ut i varenda film och serie? Han kan ju inte gå runt och bli skjuten varje avsnitt. Förstår vad du menar dock. Känns som det blir extra tydligt pga att han springer runt med pil & båge.
Absolut - det brukar vara illa men här är ett par scener där det blir så otroligt frustrerande. En person står stilla, med fri sikt, och skjuter med automatvapen mot en person som springer i cirkel runt honom på 5 m avstånd.
"Det är ju så att alla bedömare är ju helt eniga om att det inte finns något militärt hot mot Sverige och jag kan väl säga att vi är beredda på det." - TV4
Absolut - det brukar vara illa men här är ett par scener där det blir så otroligt frustrerande. En person står stilla, med fri sikt, och skjuter med automatvapen mot en person som springer i cirkel runt honom på 5 m avstånd.
Att vapnet verkar ha outtömlig ammunition, trots sin storlek, reagerar du inte på däremot?
Det är ju fan en spin off på superpojken, man kan nog inte förvänta sig särskilt mycket realism.
Apropå:
Senast redigerad av Doctor Snuggles den 2012-10-28 klockan 10:48.
"Det är ju så att alla bedömare är ju helt eniga om att det inte finns något militärt hot mot Sverige och jag kan väl säga att vi är beredda på det." - TV4
goddamn, the newsroom är min nya favorit de två första episoderna föll jag inte för. Men fortsatte ändå kolla, episod 3 var bra men 4an var episk och nu blir det bara bättre. edit: kul att de tar upp riktiga nyheter eller vad man ska säga... aktuella saker liksom
Senast redigerad av Supermicke den 2012-10-28 klockan 11:51.
Sett söndagens under söndagen - Walking Dead, var OK, kan blir något i och med nästa säsong. Dexter, nja, den håller huvdet över vattenytan fortfarande!
Att vapnet verkar ha outtömlig ammunition, trots sin storlek, reagerar du inte på däremot?
Det är ju fan en spin off på superpojken, man kan nog inte förvänta sig särskilt mycket realism.
Apropå:
Det är ju ingen spinoff på Smallville utan sin egna serie med sin egen take på Oliver Queen mytoset
Har slutligen bestämt mig för att lägga ner The Mentalist. Gav nog den serien 2 säsonger för mycket.
Once Upon a Time har en del intressanta inslag där man sätter sin egen spin på kända sagor och böcker - inte minst i dagens avsnitt. Synd bara att alla flashback är bra mycket mer intressant än vad som sker i StoryBrooke.
Det är ju ingen spinoff på Smallville utan sin egna serie med sin egen take på Oliver Queen mytoset
Den kanske har ett eget mytos, men nog skulle jag vilja kalla det en spin off bara med tanke på att Oliver Queen som karaktär blev ju känd via Smallville.
Senast redigerad av Doctor Snuggles den 2012-10-29 klockan 16:16.
Synd bara att alla flashback är bra mycket mer intressant än vad som sker i StoryBrooke.
Precis, det är tillbakablickarna som får mig att fortsätta kolla. Det verkar dessutom som att de har betydligt större budget till S02, vilket är positivt.
Oavsett om Arrow är en spinoff eller ej så kan vi vara överens om att den är dålig. Försökte hitta någon serie att kolla på under middag/lunch men den serien duger inte långa vägar. Får försöka hitta en ny duglig serie! Dessutom spoilade dem Lost i pilotavsnittet.