2010-11-17, 02:22
|
|
FAT TONY!
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mantus
Ehh, jaha. Jobbat bar idag och gick sedan på Snärkes. Blondinen jag kom dit för att träffa närmre var inte där. Däremot så blev det en hel del taffsande på dansglovet då en snygg tjej kom fram och åmade sig och stoppade handen innanför mina byxor och förde mina händer innanför sin BH  Högst oklar upplevelse men jag kände på mig att det bara var en sorts tease (men jag tänkte att det skiter jag i, det här är roligt). Något som jag fick bekräftat då min kompis kom dit och dansade också och sa att hon var recce och hade pojkvän. Konstigt men en rolig erfarenhet.
Sedan träffade jag en söt blondin jag pratade mycket med, visade sig att hon var 91:a, orienterare och tränar på friskis här i Uppsala. Trots åldern så kanske det vore något att försöka träffa henne vidare.
Min natt, nu blir det nattamat.=)
|
Spännande flickor!
|
|
|
2010-11-17, 02:48
|
|
småmysigt slampig
Reg.datum: Jul 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av [bb]Toxic
Spännande flickor!
|
Typ.
Det är första utgången på två veckor så det är lika bra att få den spännande. Vi får se, de finländska utgångarna är otroligt mycket mer spännande men de vågar jag inte ens berätta om. =P
|
|
|
2010-11-17, 02:50
|
|
småmysigt slampig
Reg.datum: Jul 2006
|
Citat:
Ehh, jaha. Jobbat bar idag och gick sedan på Snärkes. Blondinen jag kom dit för att träffa närmre var inte där. Däremot så blev det en hel del taffsande på dansglovet då en snygg tjej kom fram och åmade sig och stoppade handen innanför mina byxor och förde mina händer innanför sin BH  Högst oklar upplevelse men jag kände på mig att det bara var en sorts tease (men jag tänkte att det skiter jag i, det här är roligt). Något som jag fick bekräftat då min kompis kom dit och dansade också och sa att hon var recce och hade pojkvän. Konstigt men en rolig erfarenhet.
Sedan träffade jag en söt blondin jag pratade mycket med, visade sig att hon var 91:a, orienterare och tränar på friskis här i Uppsala. Trots åldern så kanske det vore något att försöka träffa henne vidare.
Min natt, nu blir det nattamat.=)
|
Undermåligt språk men jag skyller på att jag är lite onykter.
|
|
|
2010-11-17, 05:09
|
|
Ljuset i mörkret
Reg.datum: Oct 2008
|
jag borde sova i ett par timmar, men jag är rädd att jag inte vaknar i tid och sover förbi ytterligare föreläsningar :/
äh, det löser sig. g'natt
|
2010-11-17, 07:01
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Kvargen bör klara sig feyin, om du inte ställer den direkt på ett element någonstans.
God morgon peeps, jag har väckt grannarna med Bandit på lite för hög volym halv sju på morgonen. Men jag tänker att det får räknas mot när snorungen bredvid har fest/spelar konsollspel sent på nätterna.
|
|
2010-11-17, 07:12
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Var det avsiktligt Jakke?
Uppföljde du med "Your place or mine?" 
|
Tyvärr inte. Men hon var snygg, skulle göra om et varje dag =). Blev mest ett hoppsan och så log vi båda och sprang vidare i Stockholmsnatten.
|
|
|
2010-11-17, 07:13
|
|
FAT TONY!
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
Typ.
Det är första utgången på två veckor så det är lika bra att få den spännande. Vi får se, de finländska utgångarna är otroligt mycket mer spännande men de vågar jag inte ens berätta om. =P
|
Haha ja vissa saker håller man helt enkelt för sig själv...
|
|
|
2010-11-17, 07:15
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Gaaah Jakke, Du kunde kört värsta grejen där. Isen var ju redan bruten så att säga
|
|
|
2010-11-17, 07:51
|
|
Älskar Balle!
Reg.datum: Apr 2009
|
Heeeej Babblers!!
Denna gråa tråkiga onsdagsmorgon blev väldigt plötsligt en alldeles fantastiskt bra dag! Jag är så glad att jag känner för att gråta en skvätt och dansa hysteriskt på receptionsdisken
|
|
|
2010-11-17, 08:03
|
|
Tänker råsa!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nodan
Heeeej Babblers!!
Denna gråa tråkiga onsdagsmorgon blev väldigt plötsligt en alldeles fantastiskt bra dag! Jag är så glad att jag känner för att gråta en skvätt och dansa hysteriskt på receptionsdisken 
|
Whatwhatwhatwhat?!?!?!?!?! Är det om C? Tell meh!
|
|
2010-11-17, 08:05
|
|
Älskar Balle!
Reg.datum: Apr 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
Whatwhatwhatwhat?!?!?!?!?! Är det om C? Tell meh!
|
Jaaaaaa! Dom vill ha honom
Men nu när jag tänkte lite mer så blev jag lite  min lilla skrutt...
|
|
|
2010-11-17, 08:10
|
|
Tänker råsa!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nodan
Jaaaaaa! Dom vill ha honom
Men nu när jag tänkte lite mer så blev jag lite  min lilla skrutt...
|
Hurraaaaaaaaaa!
Du får tänka att det är nära, vi kan åka och hälsa på! Det är klart det är tråkigt, men det är nog bra för er båda två. Han kommer få det jättebra hos dem.
|
|
2010-11-17, 08:12
|
|
Legimtimerad flaggstång
|
Igår var det emotionellkarusell hemma hos rooz, men fan vad bra jag mår idag
Just det, God morgon
|
|
|
2010-11-17, 08:13
|
|
Banned User
Reg.datum: Oct 2008
|
Sitter just nu framför en dator och förbereder mig för att skriva nationella prov i Svenska B. NP på dator? WTF?!
|
|
|
2010-11-17, 08:19
|
|
Registered User
|
Varit uppe nu i fyra timmar. Somna alldeles förtidigt igår, och som grädde på allt fick man en schysst utskällning av min morsa pga mina sovvanor.
Stolpskott: Nationella i svenska B såhär tidigt?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:35.
|

|