2010-05-16, 17:33
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Back from Malung!
Shit vilken go helg, helt galet.
Jag o bästa polaren vill träffas o umgås, trots 100 mils avstånd. Kollade på kartan och letade efter "halva vägen var". Malung! Full fart dit, tog in på en stuga på Malungs camping.
Goa människor som pratade med en helskön dialekt, fullt med raggarbilar, alla på Ica var klädda i gummistövlar och Helly Hansen mm. Har groggat, grillat grillspett, oxfile, fläskfile, fläskytterfile, marshmallows, korv, hamburgare... har grillat som en idiot, lol. Har gått åt ett par liter rom & cola och annat också.
Träning? Uff, nada, men har fyllt på med mental styrka, positiv energi osv och man behöver vårda den delen av hjärnan med och inte bara tänka på fysisk träning ständigt.
De träningsfria dagarna var dock riktigt sköna, nu längtar jag till ännu en 8-serie på gymet och ser fram emot en bra träningsvecka. Nu kör vi igen!
Tack numse för kattvaktandet av Sune. Han har däckat totalt här hemma, haha, helt slut. Jag gav honom två uppdrag innan jag åkte. 1) Ta kommandet över Numses lägenhet och 2) give him hell.  ... mission acomplished?
|
|
|
2010-05-16, 17:50
|
|
|
Vrickad & älskvard
Reg.datum: Oct 2008
|
*letar efter Like-knappen*
Vi saknade dig på Almedal idag...
Låter som en toppenhelg, Skuggan! Skön omväxling till stadslivet och som du säger, perfa uppladdning inför en ny gymvecka!
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
|
|
|
2010-05-16, 20:45
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Tack numse för kattvaktandet av Sune. Han har däckat totalt här hemma, haha, helt slut. Jag gav honom två uppdrag innan jag åkte. 1) Ta kommandet över Numses lägenhet och 2) give him hell.  ... mission acomplished? 
|
Haha, jag höll på att bryta ihop efter första natten 
Närå, inga problem att ta hand om honom, som sagt så gör jag det gärna igen om du åker nånstans.
|
2010-05-18, 15:19
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Någon som ska cykla Nationaldagsloppet??
|
|
|
2010-05-18, 15:45
|
|
|
Collecting stars
Reg.datum: May 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Någon som ska cykla Nationaldagsloppet??
|

Ursprungligen postat av Kaggsmurfen
en joggare på elitnivå
|
|
|
|
2010-05-18, 20:19
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
old pop is doing... ja... va i helvete gjorde jag?
Muskelgrupp: Överkropp PII-6
Målsättning: Prova o öka i främst hantelpressar
Motivation: Medel motivation, aningen seg idag.
Tänker knappt redovisa det här förbannade jävla skitpasset.
Knökfullt med folk på gymet, alla bänkar tagna, fick börja med hantelroddar mot hantelstället istället, ökade till 10or på 45orna men fick puls på 170 som vägrade gå ner, failade i hantelpressar och gjorde ett allmänt pisspass resten av passet. Energi nolla - puls vo2max idag.
FFFFFFFFFFuuuuuuuuuuuuuuUUUUUUUUUUU.
|
|
|
2010-05-18, 20:34
|
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Sometimes it just sucks. *pats*
|
|
2010-05-18, 20:38
|
|
|
Vrickad & älskvard
|
Bryt ihop & kom igen, etc. Dåliga pass kommer ibland. Titta tillbaka på alla bra pass du haft på sistone!
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
|
|
|
2010-05-18, 20:54
|
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
Störigt 
Men fatta vilket gäwlet trökk du kommer ha på nästa pass, liksom det vanliga skuggantrökket plus ackumulerat angertrökk från nu, akta så inte ögonen poppar ur!!!111! Lovar att nästa pass bli helt tiptop, utrustningen kommer vara ledig och bara skrika ditt namn, du kommer äga, ooo ja!
|
|
|
|
2010-05-19, 08:40
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2010
|
Efter ett dåligt pass kommer ett bra!
Du kom iaf iväg till gymmet, och du kan gå dit idag också, upp med huvudet
|
2010-05-19, 08:48
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2009
|
Efter regn kommer bänk!
|
|
|
2010-05-19, 09:21
|
|
|
Stark
|
Ska du med på lördag? Då ska vi köra ett supersupersuper-pass!
Allt ont för med sig något gott, snart är du tillbaks i gamet.
EDIT: Efter regn kommer bänk, du kan nu anse det uttrycket vara snott EMNO  Det kommer jag nämligen använda frekvent från och med nu!
|
|
|
2010-05-19, 20:52
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Old pop doing ol' chad west coast training
Muskelgrupp: Ben PII-5
Målsättning: På't igen bara.
Motivation: Bra motivation, men seg igen wtf.
knäböj
1 set [ 8 x 20 kg ] värmning + testa högerknät
1 set [ 6 x 60 kg ] värmning + testa högerknät
1 set [ 4 x 80 kg ]
1 set [ 3 x 100 kg ]
1 set [ 3 x 110 kg ]
1 set [ 3 x 110 kg ]
1 set [ 3 x 110 kg ]
1 set [ 3 x 110 kg ]
1 set [ 3 x 110 kg ]
1 set [ 3 x 110 kg ]
1 set [ 3 x 110 kg ] ALLTIMEHIGH så det skrek om det... kan mer dock
benpress
1 set [ 8 x 200 kg ]
1 set [ 8 x 200 kg ]
1 set [ 8 x 200 kg ]
gymet stängde
SUMMERING:
Något är skumt med mig just nu. Humöret är i botten, känner mig både trött, less och allmänt irriterad. Slog lock för vänsterörat ikväll och jag lyckas fan inte få bort det, låter som tinnitus hela tiden lol. Fick blixterhuvudvärk och ovanligt hög puls redan under uppvärmningen i böjen. Blaah, blir ju gubbgrinig, värsta PMS'en fast jag är gubbe, gnnnnnnnnnnnnnnnnn.
Böjen kändes bra dock, nära att falla framåt o tappa balansen något rep, tvivelaktigt djup på något rep, en hel del ryggfäll stundoms, men ändå kändes det rätt okey. Jobbar fortfarande för långt ifrån "failgränsen" utan passare, är för feg och tänker förbannat mkt på "jag får inte falla framåt" vilket jag är mest rädd för.
Ska öka mer dock, mot 130 i böjen, ohyes.
Ska bara krya på mig vad det nu är som inte fungerar som det ska i kroppen o knoppen.
|
|
|
2010-05-19, 20:58
|
|
|
Vrickad & älskvard
|
Skit i humöret, bara träna! Du vet ju att det går bra för dig när du väl sätter igång. Personbästa där ju.
Bra jobbat, Skuggan!
Häng med på lördag och böj, så får du passning också.
|
|
|
2010-05-19, 21:07
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Aaa, tack för peppet alla.
Vet inte om jag är övertränad eller om det är ngn allergi eller vadfan det är.. men en sak vet jag o det är att jag ger mig inte. På't igen i övermorgon, imorgon blir det bara lättare kvällscardio efter en event med jobbet.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:25.
|

|