smalfet slät gubbe med blixt i ryggen kör lätt överkroppspass
Muskelgrupp: Överkropp PII-5
Målsättning: Med tanke på hur slaktade mina ben är idag så.. ehh. träna i huvudtaget är en bonus!
Motivation: Motivationen var inte riktigt synkad med energin idag, LOLZ.. kolo har dödat mina ben, rygg o bål wtf..
rotatorcuffar
ett set bara för värmning
lutande hantelpress
1 set [ 12 x 22,5 kg ]
värmning, kändes ju fan tungt?!
1 set [ 10 x 30 kg ]
lol, kändes lättare än 22,5 haha
1 set [ 10 x 30 kg ]
1 set [ 10 x 30 kg ]
lite segt sista reps, annars är 30orna lätta
lutande hantelrodd
1 set [ 8 x 25 kg ]
värmning
1 set [ 10 x 42,5 kg ]
1 set [ 10 x 42,5 kg ]
1 set [ 10 x 42,5 kg ]
alltimehigh o fin ökning försöker köra rätt så strikt här och långsamt, går finfint!
pushdowns
1 set [ 10 x 60 kg ]
fullmag
1 set [ 10 x 60 kg ]
1 set [ 10 x 60 kg ]
alltimehigh 10or på 60!
stående ez-curls
1 set [ 10 x 30 kg ]
1 set [ 10 x 30 kg ]
1 set [ 8 x 30 kg ]
hade någon känning i högerarmen.. hade blivit fail på 9'e
pulldowns med rep
1 set [ 16 x 40 kg ]
1 set [ 16 x 40 kg ]
pullups med rep
1 set [ 16 x 35 kg ]
1 set [ 16 x 35 kg ]
SUMMERING:
Skaderapport från flankerna; fullständigt deg i allt under midjan utom snasen.
Hörbarhet; etta. Energinivå; nolla. Ughh..
Fruktansvärt vad orkeslös jag är idag. Antar att all energi går åt att reparera benen från gårdagens pass. Ändå blev detta pass idag rätt ok. Kul att 30 är så pass lätt i lutande hantelpress och det är inte pecsen som dör på mig, utan axlar/triceps etc som mjölksyran plockar först. Hade kunnat kört liiiiiite till på tuttarna, men detta ska vara ett LÄTT pass och jag är sjukt sugen på att skrälla i bänken på onsdag...
Fick en skum känning i bicepsfästet eller om det är armbågen, en slags ilande känsa i högerarmen bara. Ingen aning vad det var, men det jag höll tillbaka lite med hantelsvingandet osv för idag pga det.
Surrade med en snubbe jag sett där ett par gånger och med en tjej som båda var trevligare än vad jag trott. De brukar mest ha warfaces båda två på gymet (jag ska nog inte säga ngt här, lol sten o glashus osv)..
Gutt. BEHÖVER VILA SEJ NU JA.