Citat:
Ursprungligen postat av bulldozer
Bli inte hysterisk nu bara för att träningen blir lite eftersatt, själv kommer jag
jobba massor denna månad.. Har bestämt mig för en vilovecka eller två då min
kropp känns sjukt sliten efter minsta lilla träningspass numera
|
Ska försöka att inte bli det.
Men det är sorgligt hur lite tid jag har. Sedan när jag väl har tid, ja då har jag antingen ont i halsen eller är småsjuk..Usch! Nää ska sluta whina..får helt enkelt jobba lite mindre antar jag.
Vad tycker slavdrivaren Marko om din vila?
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85
Jag undrar ifall du ligger på kalorie plus eller minus när du är här. Visst, vi kör en hel del cardio, men samtidigt så grisar vi mycket gott
|
HAHAHAHAHAHHA
"Great way telling people we're at it like bunnies"...
Citat:
Ursprungligen postat av jaaaaag
Vad tråkigt dt där med din bulk! Inte för att du ska sluta bulka, det är skitsamma men att du verkligen VILL men inte mår bra av dt pga. ångesttankar.
Ta hand om dej, jag menar det verkligen för jag har varit där. Du har gott om tid på dej att ta tag i fitnessdrömmen när ditt psyke pallar dt.
Lycka till med allt.
|
Tack stumpan. Det är skönt att andra faktiskt förstår och kan relatera. Antar att majoriteten som läser denna journal egentligen inte alls kan förstå sig på mig, men det känns bra att somliga kan. Skönt att veta att man inte har varit/är helt ensam liksom. (Även om de må låta väldigt egoistiskt..)