2008-08-05, 10:28
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2007
|
Riktigt jäkla bra benpass du gjorde igår! Blir så stolt
|
|
|
2008-08-05, 14:40
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av _byggarebob_
Haha, jo han har inte gått rätt håll direkt, men inget fel i att vara batman ändå , är han inte anhållen för misshandel mot sin fru & mor nu, eller minns jag helt fel?
Thanks, gillar bencurl där känner jag mig stark när man får lasta på dom dära 20 extra kilona när maskinen är maxad  !
Tycker ocks baksida axlar är lågprioriterat av många, jag älskar att köra den pga den otroligt sköna känslan i själva rörelserna och för rädslan att inte bli allt för fult tränad med kutrygg, eftersom jag är en riktigt data nötare och ex pokerspelare som har spenderat alldeleds för många timmar framför datorn med en varnande ryggvärk för vad som kan inträffa
Hmm vad ska man köra idag måtro? bröst kanske?
|
Han hade bättre massa i batman begins.. Tror att de berodde på att han knappt behövde göra nån scen i bar överkropp i nya filmen som dom inte brydde sig lika mycke om hans fysik.. Men han är ju i sämst form mellan filmerna, han tränar ju bara upp sig för filmerna 
Va tyckte du om den då? Tjejen gillade den inte verkade de som
Ja precis, baksida axlar är kung när man sitter stilla vid datorn.. Vad jobbar du med?
Bröst är ju din paradgren
|
|
|
2008-08-05, 14:40
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Anything for you baby
|
|
|
2008-08-05, 14:45
|
|
|
Registered User
|
Sick tajming i inlägget där!
Jobbar vid kontor nu under sommaren annars pluggar jag, så de blir en hel del sitta kan jag säga.
Hehe yes gillar pecsen och triceps  och just därför ska dom få sig en liten dos idag är tanken, blir dock ett kvällspass tror jag för jag ska ut med en polare som har inhandlat en sprillans vattenskoter och köra lös den
vad blir din dos idag?
|
|
|
2008-08-05, 14:48
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Sick tajming i inlägget där!
Jobbar vid kontor nu under sommaren annars pluggar jag, så de blir en hel del sitta kan jag säga.
Hehe yes gillar pecsen och triceps  och just därför ska dom få sig en liten dos idag är tanken, blir dock ett kvällspass tror jag för jag ska ut med en polare som har inhandlat en sprillans vattenskoter och köra lös den
vad blir din dos idag?
|
Haha aaa galet
Jasså, de gör jag med.. Vad pluggar du? Jag börjar bli less på att sitta stilla nu, är bara den här veckan kvar iaf
Schysst med vattenskoter och sen kvällspass! Min träning uteblir då jag ska på allsång med tjejen, men ikväll är det nog uthållighet som står på tapeten
|
|
|
2008-08-05, 16:21
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av stiffieboy
Haha aaa galet
Jasså, de gör jag med.. Vad pluggar du? Jag börjar bli less på att sitta stilla nu, är bara den här veckan kvar iaf
Schysst med vattenskoter och sen kvällspass! Min träning uteblir då jag ska på allsång med tjejen, men ikväll är det nog uthållighet som står på tapeten 
|
Hehe, allsång med tjejen? Kanske skulle kunna få iväg mig på ngt sånt om jag var under vapenhot :P
Jag pluggar Tekniskt biologi (Kemi & matte linje) civilingenjör 5år, pluggar du sj? eller vad jobbar du med?
Hehe jaaa du, uthållighetsträning är alltid bra tror dock inte det blir samma motsvarighet som 30min på bandet :P eller?
|
|
|
2008-08-05, 16:47
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Hehe, allsång med tjejen? Kanske skulle kunna få iväg mig på ngt sånt om jag var under vapenhot :P
Jag pluggar Tekniskt biologi (Kemi & matte linje) civilingenjör 5år, pluggar du sj? eller vad jobbar du med?
Hehe jaaa du, uthållighetsträning är alltid bra tror dock inte det blir samma motsvarighet som 30min på bandet :P eller?
|
De va väl nåt sånt för mig också..
Jasså, hot shot!
Jag pluggar till nätverkstekniker, dvs jag läser en KY-utbildning och har sommarlov nu som jag spenderar genom att jobba på it-avdelningen på SL! 30 min på bandet är ingenting mot vad jag kommer behöva prestera ikväll/inatt  Men jag klagar inte över lite "deff"
Hoppas bröstpasset går bra nu och att du hade skoj med skotern
|
|
|
2008-08-05, 21:08
|
|
|
Registered User
|
Bröst & Mage
Citat:
Jasså, hot shot!
Jag pluggar till nätverkstekniker, dvs jag läser en KY-utbildning och har sommarlov nu som jag spenderar genom att jobba på it-avdelningen på SL! 30 min på bandet är ingenting mot vad jag kommer behöva prestera ikväll/inatt Men jag klagar inte över lite "deff"
|
Kan säga direkt att skotern var bland de roligaste jag har gjort i hela mitt liv, till en början var jag lite feg, men efter jag sett polaren fara omkring som en galning på den så växte  fram, hehe!
Dagen pass då!
Bröst
* Hantelpress(inte kört på år och dar): 15*27.5kg, 12*37.5kg, 10*42.5kg, 5*50kg (Brände mkt krut här!) rekordserie eftersom de var så länge sen jag körde övningen!, (Här svor kompisen på att han inte hjälpte mig på sista reppet, men tyckte bestämt att jag kände han händer på mina armbågar)
* Snedbänkpress: 15*50kg, 12*70kg, 10*80kg, 3*95kg (HELDÖD  )
* Sittande bänk (Maskin): 12*70kg, 10*80kg, 6*90kg, 2*100kg
Mage
* Benresningar (rakaben): När jag hade kört mitt första set så kom en gammal hardcore kroppsbyggare förbi och sa (på ett väldigt manligt sätt  )att han tyckte synd om mig som inte verkade få ut allting ur magen och erbjöd sig att hjälpa mig, dom 3 följande setten kommer jag nog aldrig att glömma i hela mitt liv  det var blod svett och tårar, och när jag inte ville göra ett rep till så lyckades han skrika (skrämma) upp 3-4rep till ur mig.
Magen var helt död efter redan första övningen, och jag gick nöjd därifrån!
: 10st*KV, dom resterade setten vet jag ej hur många reps de blev, men 3 set till blev de!
* SUPERSET med Hopdragning i kabelmaskin när man håller i rep/ Magmaskin ala crounches: 12*30kg/15*30kg, 10*35kg/15*30kg, 8*40kg/15*30kg, 8*40kg/15*30kg
Kan summera passet med att jag blev riktigt nöjd och magen kommer nog att få känna att den lever om några dagar vill jag lova!
|
|
|
2008-08-06, 14:21
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Jasså, hot shot!
Jag pluggar till nätverkstekniker, dvs jag läser en KY-utbildning och har sommarlov nu som jag spenderar genom att jobba på it-avdelningen på SL! 30 min på bandet är ingenting mot vad jag kommer behöva prestera ikväll/inatt  Men jag klagar inte över lite "deff"
|
Aha, en liten datafantast, inte konstigt du är en sån hejjare på smilisar :P Har en polare som läser KY med, man kan lyckas bra med de ju! Visst är fördelen att den innehåller en massa praktik så man får en spark in i företaget?
|
|
|
2008-08-06, 15:49
|
|
|
Registered User
|
J*vlar vilken hantelpress Robin!
|
|
|
2008-08-06, 16:35
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Miquey
J*vlar vilken hantelpress Robin! 
|
Tack, jag är riktigt nöjd! Den förs?ta var jobbig sedan flöt resten på ganska bra, vad blir ditt dagspass idag?
|
|
|
2008-08-06, 17:21
|
|
|
Banned User
|
Kikade in...
50kg hantelpressar är ju riktigt bra!
De verkar vara livsfarligt att få dom i rätt läge dock. Själv slår jag halvt ihjäl när jag försöker börja hantelpressa tungt..
Aja, kämpa på...
|
|
|
2008-08-06, 23:08
|
|
|
Registered User
|
Biceps & Vader
Citat:
Ursprungligen postat av Floddan
Kikade in...
50kg hantelpressar är ju riktigt bra!
De verkar vara livsfarligt att få dom i rätt läge dock. Själv slår jag halvt ihjäl när jag försöker börja hantelpressa tungt..
Aja, kämpa på...
|
Thanks! Nästan bara paniken som får dom att stanna kvar i rätt läge i början  , men har märkt efter passen att jag har 2st ringar på vardera framsidalår! Måste sluta ta 1min med hantlarna på låren att fokusera!
Dags att summera dagens pass, och som sagt bättre sent än aldrig!
Biceps
*Z-Stång: 30kg*15, 40kg*12, 50kg*8(lite fusk på 8onde  ), 55kg*4(mkt fusk på 4e!)
*Stående konc.curl med Z-Stång: 30kg*12, 35kg*10, 40kg*6, 45kg*6
*Curls i kabel med rep: 50kg*10, 60kg*6 (Tappade gnistan då pumpen försvann helt)
*Curls i kabel med V-grepp: 60kg*8, 60kg*8
Vader
*Stående vadmaskin: 100kg* 14långa/14korta, 120kg* 9långa/9korta, 140kg*7långa/7korta, 160kg* 4långa/4korta
*Donkey Raises enben: 15st/ben*4set
*Gång på band maximallutning hastighet 8,1: 1min*4set
hmm när jag har promenerat på helvetesbandet och har kört mitt set nr.2 och går iväg för att dricka vatten så lyckas en ung J**** ställa sig på bandet och trycka på stop knappen, blev till att ställa in bandet igen vilket gav mig cirka 2-3min för mkt vila, men men ungar är ju ungar, eller?
Ska försöka få in passen lite tidigare för kommer på mig själv med att verkligen tänka tillbaka hur många rep man gjorde på just Den övningen nu när man sitter här vid midnatt!
|
|
|
2008-08-06, 23:17
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Tack, jag är riktigt nöjd! Den förs?ta var jobbig sedan flöt resten på ganska bra, vad blir ditt dagspass idag?
|
Det blev bröst och triceps! Inspererades av dina hantelpressar  men du får se till att kolla det jag skrev om det du frågade,, jag fattade inte riktigt där.
|
|
|
2008-08-06, 23:22
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Miquey
Det blev bröst och triceps! Inspererades av dina hantelpressar  men du får se till att kolla det jag skrev om det du frågade,, jag fattade inte riktigt där.
|
Hehe!, nej jag är inte alltid så enkel att fatta, förstår inte mig själv ibland
Sleep well!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:39.
|

|