Nodan har fått nya piller av farbror doktorn och känner sig helt drogad
Vunnis har väl alltid varit ? You just didn't know!
Hejja piller! Vad är det förnåge festligt du fått? : >
Jag vill btw också ha jobb och vara sjukskriven så man får pengar och slipper oroa sig över sitt jädrans högskoleprov SAMTIDIGT som man får äta magiska knarkpiller : <
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Var typ så jag såg det framför mig att du blev av snö
Njaaa... Nästan!
Jag hoppade runt och sjöng
och var glad
Nu kommer solen och förstör allting. Skit.
Vunnis har väl alltid varit ? You just didn't know!
Hejja piller! Vad är det förnåge festligt du fått? : >
Jag vill btw också ha jobb och vara sjukskriven så man får pengar och slipper oroa sig över sitt jädrans högskoleprov SAMTIDIGT som man får äta magiska knarkpiller : <
Jag kan byta med dig närsomhelst! Men tänk på att du även får ett jävla ryggvärkshelvete på köpet oxå..
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
det är tråkigt att vika tvätt :/
Det håller jag verkligen med om! Men om man lyssnar på bra musik samtidigt så blir det liiite roligare
Det håller jag verkligen med om! Men om man lyssnar på bra musik samtidigt så blir det liiite roligare
jag har provat med hammerfall, sabaton, raubtier och nu rammstein. ska prova satyricon också, sen ger jag fan upp. strumpor och underkläder kan ligga i hög tills jag behöver dem
Jag sa inte att Puh var en panda, Nattljus! Jag sa att beskrivningen lät som om det var han; "udda, fluffig, nedrökt björn som är snäll och klantig"
Det är en udda, fluffig, nedrökt björn som är snäll och klantig. Kom igen..
Hmm gillar att mumsa bambu gör de också.
Sedan så behövs det pandaporr för att de stackrarna skall börja para sig i fångenskap. Lite barnvänlig björn som inte sexar till det som de stygga nallarna. Så de kan man med att visa barnen.