2010-10-13, 02:15
|
|
|
Korsordet
Reg.datum: Oct 2007
|
Mom insisted on doing your laundry.
Sleep without bed sheets.
|
|
|
2010-10-13, 05:35
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J.
Mom insisted on doing your laundry.
Sleep without bed sheets.
|
Är du som mig och bara har en uppsättning?
|
|
|
2010-10-13, 05:40
|
|
|
Ljuset i mörkret
Reg.datum: Oct 2008
|
kaffe <3
|
2010-10-13, 05:50
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
kaffe <3
|
Good point. Dags att göra lite själv.
|
|
|
2010-10-13, 07:06
|
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
God morgon babblers!
Är det nån som töntar loss med kostym idag? Jag gör det.
http://en.wikipedia.org/wiki/Barney_Stinson
|
|
2010-10-13, 07:12
|
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
|
Min kostym har blivit för stor, väldigt underligt då alla andra kläder blir för små
Morr'n babblers!!
|
|
|
|
2010-10-13, 07:16
|
|
|
Tänker råsa!
|
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
Min kostym har blivit för stor, väldigt underligt då alla andra kläder blir för små
Morr'n babblers!!
|
God morgon roozen
Jag har dräktliknande klänning och skjorta, insåg att jag inte äger någon slips tyvärr.
|
|
2010-10-13, 07:21
|
|
|
Legimtimerad flaggstång
|
Citat:
God morgon roozen
Jag har dräktliknande klänning och skjorta, insåg att jag inte äger någon slips tyvärr. 
|
Äsch, det är poäng ändå!!
Rooz HotTop 5
1. Kvinnor under 20 och deras rumpa
2. Kvinnor i kostym
3. MILF's
4. Naughty brudar
5. "Vältränade" brudar
Bubblare
lellan ünt raka mark
|
|
|
|
2010-10-13, 07:24
|
|
|
småmysigt slampig
Reg.datum: Jul 2006
|
Hej kolo!
Mantus är nu femhundra kronor fattigare men mycket lättad. Jag skippar kryssningen jag skulle åkt på idag, den passade lika bra in i mitt schema som en elefant i en porslinsbutik. Nu har jag inte längre panikkänslor över alla andra viktiga saker jag missar även fast det vore väldigt kul att åka.
Vore kul om jag kunde lära mig att tänka efter innan jag impulshandlar saker, till mitt försvar kunde jag ju inte tänka mig att ekonomiska föreningen skulle lägga nollekrysningen då alla nollor hade PM inlämning samt essäinlämning dagen efter.
|
|
|
2010-10-13, 07:26
|
|
|
småmysigt slampig
|
Citat:
God morgon roozen
|
Men! Om jag inte var på väg åt helt andra hållet i Uppsala så hade jag tagit med mig en och lämnat. Suit up inkluderar slips! Slipsar ser bra ut på kvinnor.
|
|
|
2010-10-13, 07:28
|
|
|
Tänker råsa!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mantus
Hej kolo!
Mantus är nu femhundra kronor fattigare men mycket lättad. Jag skippar kryssningen jag skulle åkt på idag, den passade lika bra in i mitt schema som en elefant i en porslinsbutik. Nu har jag inte längre panikkänslor över alla andra viktiga saker jag missar även fast det vore väldigt kul att åka.
Vore kul om jag kunde lära mig att tänka efter innan jag impulshandlar saker, till mitt försvar kunde jag ju inte tänka mig att ekonomiska föreningen skulle lägga nollekrysningen då alla nollor hade PM inlämning samt essäinlämning dagen efter. 
|
Ekonomer kanske inte är så bra på tidsmässig planering?  Låter klokt att stanna hemma.
|
|
2010-10-13, 07:29
|
|
|
Tänker råsa!
|
Citat:
Men! Om jag inte var på väg åt helt andra hållet i Uppsala så hade jag tagit med mig en och lämnat. Suit up inkluderar slips! Slipsar ser bra ut på kvinnor.
|
Bless you, det var snällt tänkt!
Jag övervägde att springa hem till pappa och stjäla en slips, men jag hade nog missat bussen då.
|
|
2010-10-13, 07:33
|
|
|
småmysigt slampig
|
Citat:
Ekonomer kanske inte är så bra på tidsmässig planering?  Låter klokt att stanna hemma.
|
Bevisligen inte.
Själv är jag arbetsoptimist.Random person- "Kan du göra det här ämbetet/arbetet" Mantus- "Ja, det borde inte vara något problem"
Mantus inser sedan efter hand att han just signat upp sig för en hel del mer arbete än han hade tänkt.
|
|
|
2010-10-13, 07:34
|
|
|
Legimtimerad flaggstång
|
Citat:
Bevisligen inte.
Själv är jag arbetsoptimist.Random person- "Kan du göra det här ämbetet/arbetet" Mantus- "Ja, det borde inte vara något problem"
Mantus inser sedan efter hand att han just signat upp sig för en hel del mer arbete än han hade tänkt. 
|
+1 på den. Jag är alldeles för snäll för mitt eget bästa
|
|
|
|
2010-10-13, 07:34
|
|
|
småmysigt slampig
|
Citat:
Bless you, det var snällt tänkt!
Jag övervägde att springa hem till pappa och stjäla en slips, men jag hade nog missat bussen då. 
|
Det hade ju varit lite kul att höra den konversationen. "Hej,pappa. Ursäkta att jag väckte dig men jag behöver en slips till suit updagen!"
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:05.
|

|