Tack ska du ha! Du är då ett riktigt monster! 227,5 i mark på 74 kilo är så sjukt bra.
Jaja, man fick långa armar och långa lårben, varken bra för böj eller bänk så då fick det bli mark istället! Men tack!
Du kan ju bli hur stark som helst om du fortsätter tävla i valfri styrkesport! Du verkar duktig på att göra maxlyft så styrkelyft verkar passa dig rätt bra, sen verkar du ha bra gener för att lägga på dig massa vilket aldrig är helt fel
Tack wenne, det var tur du ställde dig på sidan om annars hade man inte sett annat än en stor rygg i bild!
Citat:
Ursprungligen postat av rallejohansson
nuff said
Du är så snäll ralleponken!
Citat:
Ursprungligen postat av benaciii
jävlar vad stor du är!
Stor och stor.. allt är relativt!
Citat:
Ursprungligen postat av Tediiieee
Grymt pressat!
Tack ska du ha!
Citat:
Ursprungligen postat av jokem
Jaja, man fick långa armar och långa lårben, varken bra för böj eller bänk så då fick det bli mark istället! Men tack!
Du kan ju bli hur stark som helst om du fortsätter tävla i valfri styrkesport! Du verkar duktig på att göra maxlyft så styrkelyft verkar passa dig rätt bra, sen verkar du ha bra gener för att lägga på dig massa vilket aldrig är helt fel
Ja man har väl haft turen att hitta en sport som passar som handen i handsken! men vi kommer mötas i fler SL tävlingar kan jag lova dig!
Ben.
böj.
100x10
140x6
160x4
170x3
180x3
200x3 med lindor.
benpress djupa. 120x8,8,8
frontspark.
80x10
100x10,10,10
lårcurl.
60x10
70x10
80x8,8,10
vader 6 set.
Bra pass, böjarna gick bra. Men fick riktigt ont i huvudet efter halva passet ungefär. Krigade igenom passet ändå. Imorgon är det bröst på schemat.
Varför kör du lindor? Lindar du hårt och känner du att det ger nåt? (eller är det för att du har dåligt i knäna?)
Jag har testat lindor nån gång men aldrig känt att jag fått ut nåt av dom. Kanske inte lindat nog hårt helt enkelt :/
Varför kör du lindor? Lindar du hårt och känner du att det ger nåt? (eller är det för att du har dåligt i knäna?)
Jag har testat lindor nån gång men aldrig känt att jag fått ut nåt av dom. Kanske inte lindat nog hårt helt enkelt :/
Jag tycker att de känns säkrare vid tyngre vikter, samt att det ger värme. Har funderat på att köpa knävärmare ist men jag är lite för snål, lindorna fungerar lika bra. (trots att det bara är ett par billiga skräplindor). Vid maxning drar jag åt dom ganska hårt. Men idag drog jag inte åt dom värst mycket.
Jag är rädd om mina knän därför lindar jag, vet inte om det är till fördel eller nackdel men det känns betydligt säkrare
gjorde ett till försök på dec. challange, som ola och chrille kör. Vart endast 17 st. Chrille gissade på 16 så det var nära! Det är sjukt vad mycket tyngre det blir med fötterna på bänken.
Vart iaf ett bra pass idag, segt från början men kom igång efter bänken. rygg imorgon.