2010-09-08, 11:36
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Vunnis
Tycker jag också! Inget man skrattar åt!
Dessutom tycker jag ni e lite dumma som inte tycker synd om mig och min axel som jag skrev om för ett par sidor sen 
|
Klart vi tycker synd om dig. Vi (läs jag) är lite dåliga på att uttrycka det bara
Så vad blev det för lunch för er ?
|
|
|
stridis- avatartextmästare
Reg.datum: Jan 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
more is more, big is better!
|
En klassisk och jobbig sanning, vojne vojne.
|
|
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
60"
more is more, big is better!
|
That's what she said
Lunch om 60min
|
|
|
2010-09-08, 11:49
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av KungFredda
|
Ugnsstekt kycklingfilé kryddad med dragon, ris och soltorkad tomat-pesto till. Frukt till efterrätt eftersom jag glömde spenaten.
|
|
2010-09-08, 11:53
|
|
Jag har klamydia
Reg.datum: Jan 2008
|
Citat:
Klart vi tycker synd om dig. Vi (läs jag) är lite dåliga på att uttrycka det bara
|
Ett stenhårt HIIT pass. Imorgon ätardag, då blir det bär till kvargen!
|
|
|
2010-09-08, 11:54
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Morrris
Ett stenhårt HIIT pass. Imorgon ätardag, då blir det bär till kvargen!
|
Hostade inte du och hade dig?
Jag vet inte, troligen 6-7 ägg, bacon och 2 skivor bröd.
|
|
|
2010-09-08, 11:59
|
|
Tunnis
Reg.datum: Apr 2009
|
Citat:
|
Tack
2 paket bacon och ett gäng köttbullar blev det för min del, vad fick du själv?
|
|
|
2010-09-08, 12:06
|
|
Jag har klamydia
Reg.datum: Jan 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
Hostade inte du och hade dig?
Jag vet inte, troligen 6-7 ägg, bacon och 2 skivor bröd.
|
Det var en travesti på skaparns signaturmaterial.
Det blev Tikka Masala på kvarg och kycklingfilé.
|
|
|
2010-09-08, 12:06
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
Ugnsstekt kycklingfilé kryddad med dragon, ris och soltorkad tomat-pesto till. Frukt till efterrätt eftersom jag glömde spenaten. 
|
Låter riktigt gott, delar du med dig av receptet?
Citat:
Ursprungligen postat av Vunnis
Tack
2 paket bacon och ett gäng köttbullar blev det för min del, vad fick du själv? 
|
mmm, bacon. Ja käkade ris med fläskfilé i senapssås. Fick i mig halva lådan innan det tog stopp. De e ju hårt o ligga på bulk
|
2010-09-08, 12:19
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Låter riktigt gott, delar du med dig av receptet? 
|
Tag fram kycklingfilé, drissla olja över, krydda med salt, peppar, paprikapulver och dragon. Kör i ugnen until done (fryst ca 45 min, tinad ca 20-25). Koka ris. Tag soltorkade tomater i olja, häll över lite av oljan från burken på tomaterna, mixa. Salta och tillsätt ev lite dragon.
|
|
2010-09-08, 12:59
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av hahavaffan
 Jag skruvade ihop ett skrivbord från Ikea för några månader sedan. En hel vecka efteråt kändes det som om en riktigt giftig orm hade bitit mig i armen. Var på vippen att gå till sjukhuset för att kolla upp det, men så drog jag mig till minnes vad som kunde ha orsakat smärtan. Dags att börja träna igen.
|
Härliga tider. Jag kanske ska klargöra att det handlar om en motordriven och bensindriven klippare, ungefär så stor som en motorsåg, men det känns ändå rätt klent av mig.
Jag är rätt imponerad av en 50-årig "gubbe" jag jobbar med. Ett regelrätt fysiskt mästerexemplar. Lång, sjukt bredaxlad och helt makalöst grov, inte träningsgrov, inte ett dugg fet, utan bara väldigt överdimensionerad med underarmar och handleder som jag aldrig tidigare sett maken till. Han är byggd som en mindre stridsvagn.
Igår när jag började känna av kroppen efter bara en timmes klippning tog jag en liten paus och gick runt hörnet för att hämta en räfsa.
Då stod han och klippte med en hand (!), med den andra drack han vatten ur en flaska. 
Jag är väl vad man skulle kunna kalla hyfsat stor och stark, åtminstone jämfört med de allra flesta andra människor jag stöter på, men när jag idag provade att göra samma sak var det helt omöjligt för mig att ens hålla den statiskt i mer än en sekund, än mindre att åstadkomma någon som helst klippning.
Gubbdjävel!
|
|
|
2010-09-08, 13:36
|
|
tuff shit
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Osten80
Härliga tider. Jag kanske ska klargöra att det handlar om en motordriven och bensindriven klippare, ungefär så stor som en motorsåg, men det känns ändå rätt klent av mig.
Jag är rätt imponerad av en 50-årig "gubbe" jag jobbar med. Ett regelrätt fysiskt mästerexemplar. Lång, sjukt bredaxlad och helt makalöst grov, inte träningsgrov, inte ett dugg fet, utan bara väldigt överdimensionerad med underarmar och handleder som jag aldrig tidigare sett maken till. Han är byggd som en mindre stridsvagn.
Igår när jag började känna av kroppen efter bara en timmes klippning tog jag en liten paus och gick runt hörnet för att hämta en räfsa.
Då stod han och klippte med en hand (!), med den andra drack han vatten ur en flaska. 
Jag är väl vad man skulle kunna kalla hyfsat stor och stark, åtminstone jämfört med de allra flesta andra människor jag stöter på, men när jag idag provade att göra samma sak var det helt omöjligt för mig att ens hålla den statiskt i mer än en sekund, än mindre att åstadkomma någon som helst klippning.
Gubbdjävel!
|
 Fan, jag älskar sånt. Överdimensionerade människor äger. Gick förbi tjejens förra lägenhet för nån dag sedan, där de håller på med att lägga ny asfalt, och råkade spontangarva åt en av byggjobbarna där. Han var som den du beskriver.. När inte deras sågmaskin på traktorn kom åt ett träd, då drar han fram världens största jävla yxa, och på två hugg slår av trädstammen. Det var kanske inte världens största träd, men det som fick mig att garva var hans kollega som skulle låna yxan efteråt. Biffgubben på 55-60 år sträcker ut armen med yxan i handen mot den andra rätt stora grabben som tar emot den på liknande sätt fast med båda nävarna, men p.g.a. tyngden i yxan trillar och hamnar i fosterställning över yxan
|
2010-09-08, 13:43
|
|
Hissen går inte alls
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Osten80
Gubbdjävel!
|
Han dricker nog mycket Esapr0^!!!11.
|
|
|
2010-09-08, 13:47
|
|
Maaaaaaat!
Reg.datum: Feb 2006
|
Alltså, finns det inte en tråd om det här sen förut: Hur anger ni vikten på en hantel? Själv anger jag bara den totala vikten av alla viktskivor tillsammans och inte handtaget.
Länk till tråd?
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
|
|
|
|
2010-09-08, 13:48
|
|
Hissen går inte alls
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Alltså, finns det inte en tråd om det här sen förut: Hur anger ni vikten på en hantel? Själv anger jag bara den totala vikten av alla viktskivor tillsammans och inte handtaget.
Länk till tråd? 
|
Känns lite som vad som kom först; hönan eller ägget.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:13.
|

|