Lyckligt ovetande byhålebo som precis börjat träna efter ett seriöst schema..
Ja e 29år, 187cm lång och väger fn 88kg (har gått ner 6kg sen maj).
Min karriär började när jag var ungefär 22-23år och min rygg konstaterade att jag faktiskt inte var odödlig. Drog på mig en arbetsskada och hade ont bra länge i ryggen. Fick ingen riktig diagnos heller, bara massa piller att äta.
En doktor sa åt mig att börja träna, sagt och gjort så började jag med löpning. Började med ett varv runt huset och slutade ett par år senare med 3-4mil i veckan. Slutade pga att höger knä sa ifrån.
Då började skrotlyftningen iom en kompis som släpade med mig till gymmet. I vanlig ordning biceps, bröst o mage 3ggr i veckan som hos många andra ovetande parvlar. Tiden gick och gick, de ena målet efter det andra slutfördes och det sista; min egen kroppsvikt i bänkpress (90kg) genomfördes.
...ungefär där tog suget efter att träna slut, inga fler mål fanns att uppfylla och inga nya logiska mål att påbörja. Så jag tog kontakt med styrkelaget som snickrade ihop ett 5-3-1 schema åt mig, som jag nu kör efter
Ja e lite ny här på kolo, efter att en kompis fått mig att inse att träna inte bara går ut på att lyfta skrotet. Insidan på klumpen mellan axlarna måste även användas. Så här e jag nu o delar med mig av mina pass, får se om de kanske peppar lite extra av att hänga ut sig så här