2010-03-07, 18:15
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Dagens träning
... skiter vi i.
Jag kom helt fel i kosten idag. Skulle bara fara förbi någon affär innan gymet och snabbhandla något sommarlinne inför semestern, men fick åka runt i 7-8 affärer innan jag hittade ett linne som passade på min kropp.
Tog nästan 3 timmar. Fick skita i lunchen o fara direkt till gymet, så med 322 kcal i dagsintag så var jag både hungrig och grinig. Kände mig helt väck i skallen, nästan lite svimfärdig och yr.
Tränade lite rygg iaf, lite sumomark på 160 som bäst och sedan cardio i en halvtimme.
Känner mig allmänt låg, förbannad och trött idag. Ett par välplacerade nedlåtande kommentarer om min fysik och min träning gjorde inte saken bättre. Just nu känner jag bara för att lägga ner hela skiten o sluta träna fullständigt.
Tack o lov kommer det en dag imorgon också, vaknar förhoppningsvis lite klokare och klarsynt.
|
|
|
2010-03-07, 18:47
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2010
|
Ett dåligt pass är inte hela världen. Du tog dig till gymmet och körde så gått det gick med den energin du hade, och det är fan så mycket mer än många andra. Dessutom är din fysik högt över Svenson-nivå. Du kommer äga stranden i Egypten.
Ät lite nu så ska vi fan se till att få dig i kimball-form inom 26 månader
|
2010-03-07, 20:19
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Dagens träning
... skiter vi i.
Jag kom helt fel i kosten idag. Skulle bara fara förbi någon affär innan gymet och snabbhandla något sommarlinne inför semestern, men fick åka runt i 7-8 affärer innan jag hittade ett linne som passade på min kropp.
Tog nästan 3 timmar. Fick skita i lunchen o fara direkt till gymet, så med 322 kcal i dagsintag så var jag både hungrig och grinig. Kände mig helt väck i skallen, nästan lite svimfärdig och yr.
Tränade lite rygg iaf, lite sumomark på 160 som bäst och sedan cardio i en halvtimme.
Känner mig allmänt låg, förbannad och trött idag. Ett par välplacerade nedlåtande kommentarer om min fysik och min träning gjorde inte saken bättre. Just nu känner jag bara för att lägga ner hela skiten o sluta träna fullständigt.
Tack o lov kommer det en dag imorgon också, vaknar förhoppningsvis lite klokare och klarsynt.
|
Tror jag såg dig isf, om du körde cardio med ekman efteråt? :P Körde lätta stångcurl bredvid någon som körde sumomark iaf ;D
Mvh
|
|
|
2010-03-07, 20:22
|
|
|
Registered User
|
Då måste du sett mig också. Röd t-shirt, satt och körde biceps/triceps framför bänkpressarna ett bra tag. Du får hälsa nästa gång
|
2010-03-07, 20:32
|
|
|
Gubbe
Reg.datum: Feb 2007
|
Citat:
Dagens träning
...Skulle bara fara förbi någon affär innan gymet och snabbhandla något sommarlinne inför semestern, men fick åka runt i 7-8 affärer innan jag hittade ett linne som passade på min kropp.
Tog nästan 3 timmar.
|
För helvete skuggan!!! Det är 2:50 för mycket!
Ursprungligen postat av Pågasnöre efter dagis
Pappa, lejon har inga händer och får inga paket.
|
|
|
|
2010-03-07, 20:33
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Numse
Då måste du sett mig också. Röd t-shirt, satt och körde biceps/triceps framför bänkpressarna ett bra tag. Du får hälsa nästa gång 
|
njae ingen aning haha. Körde lats & biceps så var ju på samma ställe iaf. Hade iaf helröda kläder :P De gör jag ;D
Mvh
|
|
|
2010-03-07, 21:58
|
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Kom igen nu Skuggan, inte hänga läpp för ett tillfälligt bakslag! Ibland har man skitdagar på gymet, inte mycket att göra åt. Jag tänker överdrivet hurtigt slänga ur mig följande visdomsord: de dåliga dagarna har man för att förstå och ha vett att uppskatta när det går bra. På gymet och överallt annars.
|
|
2010-03-07, 23:12
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ett dåligt pass är inte hela världen. Du tog dig till gymmet och körde så gått det gick med den energin du hade, och det är fan så mycket mer än många andra. Dessutom är din fysik högt över Svenson-nivå. Du kommer äga stranden i Egypten.
Ät lite nu så ska vi fan se till att få dig i kimball-form inom 26 månader 
|
Nej passet i sig kvittar, det är inte hela världen. Känner mig mest less på skiten i allmänhet idag. Helt fel dag o jävlas med mig om man säger som så, lol.
Citat:
Ursprungligen postat av Faajteer
Tror jag såg dig isf, om du körde cardio med ekman efteråt? :P Körde lätta stångcurl bredvid någon som körde sumomark iaf ;D
Mvh
|
Stämmer fint det, försöker komma ihåg om jag minns vem du var. Jag såg dig säkert utan att fatta att det var du så att säga  ... bara o hälsa nästa gång, kul med fler koloiter på Almedal!
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius72
För helvete skuggan!!! Det är 2:50 för mycket!
|
lol, men det var mkt snack o socialt umgänge också.. :P .. mina pass brukar vara max 45-50 min annars.
|
|
|
2010-03-07, 23:14
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
Kom igen nu Skuggan, inte hänga läpp för ett tillfälligt bakslag! Ibland har man skitdagar på gymet, inte mycket att göra åt. Jag tänker överdrivet hurtigt slänga ur mig följande visdomsord: de dåliga dagarna har man för att förstå och ha vett att uppskatta när det går bra. På gymet och överallt annars. 
|
Jovars, det är sant.
Jag lackade väl lite extra pga nedlåtande kommentarer om min fysik, det är knappast det man vill höra när man redan har en dålig dag, deffar, är låg på energi osv. Brukar vara rätt duktig på att ignorera nedlåtande kommentarer, men idag sköt de mitt i prick.
|
|
|
2010-03-07, 23:16
|
|
|
Registered User
|
Man har såna dagar ibland  hoppas jag inte trampade på en öm tå på gymmet. Och ett tips är att hålla sig borta från Ekman en dag som denna, jävla viktmobbare
|
2010-03-07, 23:18
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Man har såna dagar ibland  hoppas jag inte trampade på en öm tå på gymmet. Och ett tips är att hålla sig borta från Ekman en dag som denna, jävla viktmobbare 
|
Nejdå, ingen fara, när vi surrade var jag nog på mitt bästa humör för dagen.
|
|
|
2010-03-08, 06:47
|
|
|
Gubbe
Reg.datum: Feb 2007
|
Citat:
lol, men det var mkt snack o socialt umgänge också.. :P .. mina pass brukar vara max 45-50 min annars.
|
Pass? Letade du inte linné? Eller du räknar det som träning?
Ursprungligen postat av Pågasnöre efter dagis
Pappa, lejon har inga händer och får inga paket.
|
|
|
|
2010-03-08, 10:14
|
|
|
Musklig
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
lol hajja hur mitt självförtroende rasar om jag fotar poseringspics med dig.. du har ju hästlängder mkt bättre fysik lol
|
Jag tror du inte riktigt är ärlig mot dig själv när du skriver sånt!
Jag har ju tränat ganska många år mer än dig, samt att jag under de senaste åren legat runt 105-110kg så det är ju inte konstigt att jag har några muskelgrupper som är lite mer utvecklade än vad du har hunnit med. Dina bröstmuskler är mycket bättre än mina och sen så vet du ju själv om att dina axlar oxå är bra. Tror även att din rygg har bättre bredd och separationer än min...
Men att bara se sig själv i spegeln och sedan sitta och bläddra i någon tidning eller kolla på dagsformsbilder på Kolo ger inte riktigt svar på vilken nivå man befinner sig på.
De bästa bilderna jag har på mig själv är när jag står brevid andra personer som är ungefär lika långa och väger lika mycket. Då ser jag mina svagheter/fördelar bättre.
|
|
|
2010-03-08, 12:17
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius72
Pass? Letade du inte linné? Eller du räknar det som träning? 
|
ah jag trodde du citerade posten innan, fan hjärnan fungerar inte som den ska under diet. Helt rätt, det var jäkligt drygt, fick fara runt o leta som fan. Antingen ser jag ut som Zone Capone-gangstah hood liksom eller så ser jag ut som en 90-talsrappare. :P
Det var sjuk träning o springa runt i affärerna o trängas må du tro! Säkert en 200-300 kcal iaf, lol
Citat:
Ursprungligen postat av 944RS
Jag tror du inte riktigt är ärlig mot dig själv när du skriver sånt!
Jag har ju tränat ganska många år mer än dig, samt att jag under de senaste åren legat runt 105-110kg så det är ju inte konstigt att jag har några muskelgrupper som är lite mer utvecklade än vad du har hunnit med. Dina bröstmuskler är mycket bättre än mina och sen så vet du ju själv om att dina axlar oxå är bra. Tror även att din rygg har bättre bredd och separationer än min...
Men att bara se sig själv i spegeln och sedan sitta och bläddra i någon tidning eller kolla på dagsformsbilder på Kolo ger inte riktigt svar på vilken nivå man befinner sig på.
De bästa bilderna jag har på mig själv är när jag står brevid andra personer som är ungefär lika långa och väger lika mycket. Då ser jag mina svagheter/fördelar bättre.
|
Säg till då så kör vi en posedown, lol. Jag poserade trots allt med Ryska Raketen i maj förra året, så jag har ju jämförelsebilder från dess. Var dock lite mer solbränd då.
|
|
|
2010-03-08, 17:24
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Diet, deff, kolhydrater
Jag skiter faktiskt i vad studier säger och inte säger - jag märker en klar mental skillnad under en lågkolhydratkost i kombination med kaloriunderskott.
Jag känner mig mindre skärpt, t.ex. vid bilkörning osv. Känns som om jag gör mer chansningar i trafiken i stället för att bedöma läget med förnuft. Sedan pendlar humöret rejält. I normala fall ligger det på en väldigt positiv nivå mest hela tiden (brukar få rätt mkt kommentarer om att jag är en positiv filur IRL), men nu har det mer sett ut som en sinuskurva och vissa dagar har jag varit riktigt låg.
Tycker att jag lackar mkt lättare också. I vanliga fall bryr jag mig inte om någon slänger ur sig en kommentar som "jävla idiot" eller så, utan ignorerar det rätt lätt, men som det är nu blir jag fan förbannad på allvar.
Utan att namedroppa så tycker jag mig se humördippar samt mentala förändringar hos andra här på forumet som också går på lågkolhydratskost och kaloriunderskott. Tillfällighet?
Utan tvekan så påverkas mitt välbefinnande och humör negativt under dieten och det är lite fel stund o tjafsa med mig typ. Kul reflektion dock, bra att ta med mig som en erfarenhet till nästa diet som antagligen både blir längre och mer omfattande.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:51.
|

|