Mage
benlyft
crunches
crunches i cable (viktat) Bjuder Bulkformen utan pump....93.5kg @ 187cm..sponsrad av frödinge! Blev även några set sidolyft..inget seriöst pass i överlag..körde endast stopp i botten på alla set i böjen, vet dock inte varför men kändes bra !
100x10..inga roliga siffror men tänkte att det var ett bra tag sedan jag kastade upp en VID!
Det jag gör med händerna är samma dans jag gör då jag beger mig ut på Dansgolvet på krogen samt att jag fokuserar blicken på 1 brud och går emot henne på det sättet..har inte funkat hittils men il keep trying! Winners never quit !
blir glad över att du inte har pastat över ditt nylle denna gång med en random meme-figur!
Riktigt skandalöst att dom castasde gustaf skarsgård till nya serien från HBO "vikings" när vi har en riktig kvalitetsnordman här.
Du har seriöst riktigt bra förutsättningar för ett mycket bra bygge. Tar man i beaktning att du endast är 21 år gammal? 187 cm lång och bara tränat 3 år.
Har även kommit underfund med att vi är ganska jämnstarka, vi borde helt klart bränna av något pass ihop, pusha varandra beyond limits!
toalettmysaren: blir glad över att du inte har pastat över ditt nylle denna gång med en random meme-figur!
Riktigt skandalöst att dom castasde gustaf skarsgård till nya serien från HBO "vikings" när vi har en riktig kvalitetsnordman här.
DUBSTEP OCH VIKINGAR, VILKET RECEPT FÖR FRAMGÅNG
Hahah vilken jävla video! Hoppas denna serie kan vara någon form av blandning mellan band of brothers aktigt & game of thrones ..skulle vara grymt!! Får nog lägga på mig 10kilo kvalitativ massa och fixa ett skägg alá toalettmysaren så kan jag ansöka haha!!
Citat:
Ursprungligen postat av jsavefors
haha mmmh vad sugen jag blev på kladdkaka nu..
Nästa challenge??
// phelps-style
Hahah denna video är ju helt spårad..lär inte mått så bra efter det där! Tips på någon challenge från mr.rodd himself!?
Citat:
Ursprungligen postat av Mickee
Bra form! Kommer se grymt ut efter en kortare deff
Ty majk! hoppas på att se någorlunda ut mot sommaren iaf hehe !
Citat:
Ursprungligen postat av Måsse
FYfan vilken bjässe du är nöten... hats off!!
Haha ljuset gör sitt jobb som sagt!! ty iaf biceps-måsse!!
Citat:
Ursprungligen postat av Fastback
Jääävlar va grov du var då! Sjukt bra
Tackar bro!
Citat:
Ursprungligen postat av tommie-92
Satan så bitigt det var härinne!
Ty mannen!!!
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats
Du har seriöst riktigt bra förutsättningar för ett mycket bra bygge. Tar man i beaktning att du endast är 21 år gammal? 187 cm lång och bara tränat 3 år.
Har även kommit underfund med att vi är ganska jämnstarka, vi borde helt klart bränna av något pass ihop, pusha varandra beyond limits!
Kul att du tycker det Mattan! Får hoppas att man fortsätter växa så kanske det kan se någorlunda ut inom något år eller så! Vi är rätt jämnstarka men du har mig i böjen Vi ses i P-town!! Så ett pass eller två hinner vi nog bränna av!! utöver det så..definitivt..time to gain some masss
SUNDAY CHEST!!! Pregym..pizza..BAM Bänk
1x10 stång
1x5 40kg
1x4 60kg
1x3 80kg
1x2 95kg
1x1 105kg
1x1 110kg
1x1 115kg
1x1 120kg
1x1 125kg PB BAM!!!!! Skrek även en svordom direkt efter då adrenalitet&den lilla testomängden man har bara sprutade!!
1x1 127.5kg FAIL..var dock rätt nära..utan att köra ut mig innan så hade jag haft denna !!
Hantelpress
1x5 40kg
1x5 36kg
1x12 24kg
Innebandy 40minuter (2 upphängda kassar) direkt efter passet..fick inte till någon tackling idag dock :/
Riktigt bra pass i övrigt..vi hade inte mycket tid på oss då vi skulle iväg på match så vi köttade igenom bänken riktigt snabbt! BAM
Blir det 130pannor i P-town Zarny?!?!