Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-08-16, 10:13   #81826
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Reg.datum: May 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Madame Visa inlägg
Hej O_Wao!
Jag har lite pizzarester sen igårkväll, färdiga med pålägg å allt, du kan få

Du ska rida först och sen träna, utan att passera soffan däremellan eller låta dagen gå för länge innan du kommer loss till gymmet
Yes ma'am! Luften känns helt glorious idag, lite sådär för-höstkrispig. Jag ska ut och lufta ponnyräsern på vägarna.

Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
OH, HAAAAAAAAAAI

Känner av helgens bravader i kroppen. Men ett bra pass på det är det lugnt.

O_Wao = oh wow!
O_Wao är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-16, 10:21   #81827
Mantus
småmysigt slampig

Mantuss avatar

Reg.datum: Jul 2006
Go´morron, go´morron! Var meningen att jag skulle försöka vara uppe till 03 inatt och sedan sova till tvåtiden så det blev enklare att jobba natt inatt. Men jag var så trött och uttråkad så jag la mig vid 23 och gick upp vid tio. Fail, jag skyller på att jag vant mig vid att jobba.=/
Gammal 2010-08-16, 10:25   #81828
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Mantus Visa inlägg
Go´morron, go´morron! Var meningen att jag skulle försöka vara uppe till 03 inatt och sedan sova till tvåtiden så det blev enklare att jobba natt inatt. Men jag var så trött och uttråkad så jag la mig vid 23 och gick upp vid tio. Fail, jag skyller på att jag vant mig vid att jobba.=/
God morgon! Träna sig idag för att fördriva tiden och sova middag efter det? Finns ju inget skönare än en koma på sängen efter man har tränat ordentligt.

O_Wao = oh wow!
Gammal 2010-08-16, 10:31   #81829
Mantus
småmysigt slampig

Mantuss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao Visa inlägg
God morgon! Träna sig idag för att fördriva tiden och sova middag efter det? Finns ju inget skönare än en koma på sängen efter man har tränat ordentligt.
Träning blir det, men inte styrketräning. Skall försöka mig på motionscykeln på gymmet idag. Hoppas knät läker så jag kan börja springa snart igen. Vad görs själv idag? Jaga hästar? Administrera administratörer? Korridorsfest?
Gammal 2010-08-16, 10:37   #81830
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Citat:
Träning blir det, men inte styrketräning. Skall försöka mig på motionscykeln på gymmet idag. Hoppas knät läker så jag kan börja springa snart igen. Vad görs själv idag? Jaga hästar? Administrera administratörer? Korridorsfest?
Nämen, har du haft sönder dig själv? Det var väl förfärligt onödigt?

Jag ska jaga häst, vi ska fräsa runt på grusvägarna idag tänkte jag. Sen ska jag träna bröst och axlar och kanske lite triceps, sen fika med en kompis och gå till nationen och greja med lite papper. Såhär i uppstartsskedet verkar det vara en bra dag.

O_Wao = oh wow!
Gammal 2010-08-16, 10:51   #81831
Mantus
småmysigt slampig

Mantuss avatar

Citat:
Nämen, har du haft sönder dig själv? Det var väl förfärligt onödigt?

Jag ska jaga häst, vi ska fräsa runt på grusvägarna idag tänkte jag. Sen ska jag träna bröst och axlar och kanske lite triceps, sen fika med en kompis och gå till nationen och greja med lite papper. Såhär i uppstartsskedet verkar det vara en bra dag.
Låter som en skön dag, själv ska jag också förbi nationen och betala kräftskivan på torsdag. Det blev ingen riktig utgång för mig på fredag. Jobbet ringde och frågade om jag kan jobba två 12-timmarspass lördag-söndag och över 2500kr netto hade jag svårt att tacka nej till. Njah, riktigt skadad är jag inte, har bara känningar av löparknä men med mycket stretching ska det nog lösa sig snart, styrketräningen påverkas som tur är inte. Är inte du färdig med arbetet på nationen?
Gammal 2010-08-16, 10:52   #81832
Kimball
Registered User

Kimballs avatar

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
Det är tur att man är så vaken.

Ställer mig för att fylla på shakern innan jag cyklar till gymmet, och inser sedan att jag i min trötthet har tagit hårmousseflaskan och fyllt halva shakern med mousse

Mm, låter gott med vassle där i.
Haha hur lyckas du?

Mina fötter är som nya efter 1h behandling med massage, filning osv, boooyah!

Senast redigerad av Kimball den 2010-08-16 klockan 11:01.
Kimball är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-16, 10:54   #81833
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Citat:
Låter som en skön dag, själv ska jag också förbi nationen och betala kräftskivan på torsdag. Det blev ingen riktig utgång för mig på fredag. Jobbet ringde och frågade om jag kan jobba två 12-timmarspass lördag-söndag och över 2500kr netto hade jag svårt att tacka nej till. Njah, riktigt skadad är jag inte, har bara känningar av löparknä men med mycket stretching ska det nog lösa sig snart, styrketräningen påverkas som tur är inte. Är inte du färdig med arbetet på nationen?
Bokslut fortfarande, det ska bli klart snart hoppas jag.

Jag vet inte heller om jag ska ut på fredag, är så fattig. Känns rätt beigt att ha första riktiga semestern på hela sommaren och vara snorfattig.

O_Wao = oh wow!
Gammal 2010-08-16, 10:55   #81834
Mantus
småmysigt slampig

Mantuss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Kimball Visa inlägg
Haha hur lyckas du?

Mina fötter är som nya efter 1h behandling med massade, filning osv, boooyah!
Låter trevligt, vart går du då? Är det speciellt eller sorteras det in under massage eller skönhetsvård?
Gammal 2010-08-16, 10:56   #81835
Madame
Madamp!

Madames avatar

Reg.datum: Sep 2008
Citat:
Bokslut fortfarande, det ska bli klart snart hoppas jag.

Jag vet inte heller om jag ska ut på fredag, är så fattig. Känns rätt beigt att ha första riktiga semestern på hela sommaren och vara snorfattig.
Bokslut bokschlut! har du eget företag?
Madame är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-16, 11:02   #81836
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Madame Visa inlägg
Bokslut bokschlut! har du eget företag?
Nopes! Men jag var ekonomiansvarig på en organisation förra året, som en del i det så är jag ansvarig för bokslutet för 2009.

O_Wao = oh wow!
Gammal 2010-08-16, 11:03   #81837
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen

ceejays avatar

Reg.datum: Oct 2007
gomorrn.

måste sluta sova så mkt.
Gammal 2010-08-16, 11:04   #81838
Kimball
Registered User

Kimballs avatar

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Låter trevligt, vart går du då? Är det speciellt eller sorteras det in under massage eller skönhetsvård?
Jag fick ett presentkort med "fotvårdsbehandling" @ någon hudterapeut av flickvännen i vintras som jag inte hade utnyttjat bara egentligen, så inget regelbundet. Ska nog investera i någon ordentlig kräm och nå medel som mjukar upp förhårdnader osv dock tror jag! Borde väl fixa hålfotsinlägg också egentligen men jag kommer aldrig till skott

Man borde nog investera i någon massage var eller varannan månad eller så dock, även om det bara var fötterna denna gång är det ju verkligen fullkomligt underbart! Vore nog bra för kroppen att få sig en genomkörare sådär ibland.

Senast redigerad av Kimball den 2010-08-16 klockan 11:06.
Kimball är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-16, 11:10   #81839
Mantus
småmysigt slampig

Mantuss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Kimball Visa inlägg
Jag fick ett presentkort med "fotvårdsbehandling" @ någon hudterapeut av flickvännen i vintras som jag inte hade utnyttjat bara egentligen, så inget regelbundet. Ska nog investera i någon ordentlig kräm och nå medel som mjukar upp förhårdnader osv dock tror jag! Borde väl fixa hålfotsinlägg också egentligen men jag kommer aldrig till skott

Man borde nog investera i någon massage var eller varannan månad eller så dock, även om det bara var fötterna denna gång är det ju verkligen fullkomligt underbart! Vore nog bra för kroppen att få sig en genomkörare sådär ibland.
Sant, jag ska nog beställa massage för första gången i mitt liv snart för att fira att både feriearbetet och dieten är slut.
Gammal 2010-08-16, 11:15   #81840
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Citat:
Sant, jag ska nog beställa massage för första gången i mitt liv snart för att fira att både feriearbetet och dieten är slut.
Massage är underbart! Jag är en sucker för fotmassage, det är verkligen grymt.

O_Wao = oh wow!

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:18.