Stående vadpress:
5*(45+37,5+30+22,5+15) strypning av 5*(45+37,5+30+22,5+15) båda benen 15*75
Glömde räkna utan körde mest på. Jag har ju sänkt ju sänkt volymen på passen, det märks lite; jag är itne lika trött efter passet längre. Måste lära mig att ta mig ut bättre.
Lite bilder (muddler efterfrågade), letade efter lite bra ljus med det gick inte så vidare bra. Övar på att le också
Citat:
Ursprungligen postat av Oliver Cherek
Jag undrar angående dessa två vitaminpiller, hur kommer det sig att du just tar två styck?
En är rekommenderad dos, tar en extra då jag tror att träning sliter och skapar ett behov av mer vitaminer.
haha.. grym form du besitter.. sen d som jag alltid mest av allt har imponerats av just dig är din ständiga fokus du visar upp klipp efter klipp.. man ser glöden i dig.. du kmr komma långt mannen helt klart.. bara ligga i!
benacii: aron hade redigerat bort det din bild visade va?
Busted
Citat:
Ursprungligen postat av rickardptrsn
haha.. grym form du besitter.. sen d som jag alltid mest av allt har imponerats av just dig är din ständiga fokus du visar upp klipp efter klipp.. man ser glöden i dig.. du kmr komma långt mannen helt klart.. bara ligga i!
Riktigt kul att höra! Tackar. Det är dags att fixa till formen nu, ca 1kg vatten har runnit av mig sen i måndags morse så då börjar det komma fram lite konturer. Du har helt rätt i att jag brinner för det här. Och jag gillar att lyfta tungt (men kanske itne alltid lika strikt) och det gör att det ser lite intensivare ut på film.
Vågen visade på 75,5(!) idag. Skrämmande. Hade dock pissat rejält, inte ätit på många timmar och jag gissar att högrepparna i marken tömde glykogennivåerna rätt så rejält så det är nog inte så bortitok ändå. Börjar känna av dieten lite, lite tröttare än vanligt men jag mår fortfarande bra. Mätt och har energi, bara lite lättare att somna.
Drog några filmer idag också. Inte dom mest intressanta och med dåligt ljus, nåja det är roligare än inget.
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
Galna armar du besitter! Blir fett bra det här ju !
Tackar, en gör så gott han kan så får vi se var det slutar. Jo armar har man haft lätt för.
Av ngn konstig anledning så kunde jag inte somna natten till idag så var lite halvseg. La ned att fatburner på morgonen, svettades inge mer av det så kändes inte som man fick någon rolig effekt - förbränningen behöver jag ju inte. Under uppvärmningen så började få in känslan av att nu jävlar.
Böj:
15*140
7*160 - bälte på
15*140
Passning här och där. Nu när ajg har börjat skita i djupet så börjar det bli bättre, slappnar väl av i kroppen eller något. Vikterna bara flyger upp iaf
Enbensvadpress i sittande benpress:
3*120 + 4*110 + 5*(100+95+90) båda benen x*100
Helt fucking underbart pass. Tidigare pass som jag sagt var underbara var ingenting på det här, allt flöt, styrkan och energin fanns hela tiden. Blev nyförälskad i gymmet. Det är så här det ska vara!