Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-08-03, 15:19   #80221
mikaelj
Vrickad & älskvard

mikaeljs avatar

Reg.datum: Oct 2008
Det finns tydligen något som heter Summer Cold: http://www.cardiff.ac.uk/biosi/subsi...ummercold.html

Lär ju vara det jag drabbas av varenda jäkla sommar. Frisk någon vecka, snuvig/ont i halsen/feber några dagar, repetera ad nauseum.

Skånebaciller?

Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
Jag har en teori om att folk med bögfobi egentligen tycker om karlar. Iaf lite... Fast de vågar inte erkänna det. Inte ens för sig själva.
Så det bästa sättet att vara säker på att man som kille gillar tjejer är att hångla upp en kille då och då? Hmm...

Citat:
Ursprungligen postat av Manamadame
yayyy! Melissa Horn kommer till Malmöfestivalen å schpelar kratis för oss! Gu så najs va!
Sweet! Skicka iväg henne hit sen, will ya?
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.

Senast redigerad av mikaelj den 2010-08-03 klockan 15:21.
mikaelj är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 15:20   #80222
Alfred Nobel
De e stekigt! Stek, stek, stek...

Reg.datum: May 2007
Trött. Seg. Allmänt arg. Vill träna men orklös. Ge mig kraft. Någon. Önskar jag hade 10 kr till en läsk men icke. Synd om mig. Klapp på axeln. Såja - det ordnar sig!

Edit; Trodde jag. Kollade på klockan och har två timmars arbete kvar. Suck.

Senast redigerad av Alfred Nobel den 2010-08-03 klockan 15:22.
Alfred Nobel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 15:35   #80223
Nattljus
Ljuset i mörkret

Nattljuss avatar

Reg.datum: Oct 2008
vaknade med kramp i fötterna idag också. vad gör jag när jag sover egentligen?
Gammal 2010-08-03, 15:38   #80224
TheGovernator
Registered User

TheGovernators avatar

Reg.datum: Oct 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Nordenator Visa inlägg
Mmmm... teh coffiez.

Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao Visa inlägg
Good for you!

Jag vill för övrigt dricka kaffe hos dig Nordenator, det verkar fancy.
Får plusetta O_Wao där
TheGovernator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 16:03   #80225
Bahir
Registered User

Reg.datum: Mar 2007

Bahir är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 16:33   #80226
Mantus
småmysigt slampig

Mantuss avatar

Reg.datum: Jul 2006
Citat:
Ursprungligen postat av rolf Visa inlägg
Exakt så, ja! Återstår att se hur mycket stryk man får med finlandssvenska (dock ej muminsvenska).
Nja, de finska tjejerna brukar tycka att svenska är rätt upphetsande de också. Finska är oftast mer åt det råporriga hållet dialektmässigt sett.

Svenska brukar låta rätt släpig när det är finnar som pratar den, finlandssvenskar däremot brukar prata riktigt skaplig svenska när de låter bli att säga "aderton".
Gammal 2010-08-03, 16:35   #80227
Mantus
småmysigt slampig

Mantuss avatar

Reg.datum: Jul 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Madame Visa inlägg
yayyy! Melissa Horn kommer till Malmöfestivalen å schpelar kratis för oss! Gu så najs va!
Ja vill åsså! Hon kommer till Uppsala snart men biljetterna är slutsålda.

Fan, jag ville egentligen se henne och Winnerbäck i Linköping men jag fick reda på konserten för sent.
Gammal 2010-08-03, 17:00   #80228
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Reg.datum: May 2009
Citat:
Can you believe it, jag får en ny ikväll. Det enda de ville ha var lådan t datorn samt manualen. Så himla lättad!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU (insert the angry fuuuu-man here)

När jag åkte tillbaka till Elgiganten idag efter jobbet och jag pratade med en annan serviceperson så blev det helt annat ljud i skällan.

Nu blev jag snarare anklagad för att ha tappat datorn utan att vilja erkänna det samt blev informerad om att
1)det tar 2-3 veckor för dem att utröna felet och
2)jag blir betalningsskyldig för servicen om de anser att det är jag som har orsakat felet.

Om de inte ger mig en ny dator kommer jag
1) kräva tillbaka datorn så jag kan köra över den och
2)aldrig någonsin mer i mitt liv handla på Elgiganten

Slut meddelande, åter till bokslutshelvetet som inte heller var klart. Good day turned to bad day real fast.

O_Wao = oh wow!
O_Wao är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 17:07   #80229
Madame
Madamp!

Madames avatar

Reg.datum: Sep 2008
Citat:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU (insert the angry fuuuu-man here)

När jag åkte tillbaka till Elgiganten idag efter jobbet och jag pratade med en annan serviceperson så blev det helt annat ljud i skällan.

Nu blev jag snarare anklagad för att ha tappat datorn utan att vilja erkänna det samt blev informerad om att
2)jag blir betalningsskyldig för servicen om de anser att det är jag som har orsakat felet.

Om de inte ger mig en ny dator kommer jag
1) kräva tillbaka datorn så jag kan köra över den och
2)aldrig någonsin mer i mitt liv handla på Elgiganten

Slut meddelande, åter till bokslutshelvetet som inte heller var klart. Good day turned to bad day real fast.

WAT?!!!

FUU på dem! Du skulle stått på dig ang vad de sagt, trägen grinig kärring=win! när det gäller sånt här.
Madame är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 17:10   #80230
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen

ceejays avatar

Reg.datum: Oct 2007
Grinig kärring fungerar vid de tillfällena owao!!! STÅ PÅ DAJ!
Gammal 2010-08-03, 17:11   #80231
rooz
Legimtimerad flaggstång

roozs avatar

Reg.datum: Aug 2008
Vilka Motherfuckers

Du skulle gnällt satan på dem, det brukar åtminstone få dem att ha en bad fakking dag
Gammal 2010-08-03, 17:13   #80232
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Madame Visa inlägg
WAT?!!!

FUU på dem! Du skulle stått på dig ang vad de sagt, trägen grinig kärring=win! när det gäller sånt här.
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Grinig kärring fungerar vid de tillfällena owao!!! STÅ PÅ DAJ!
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Vilka Motherfuckers

Du skulle gnällt satan på dem, det brukar åtminstone få dem att ha en bad fakking dag
Fast man vinner ju inget på att trakassera servicepersonalen, de gör ju bara sitt jobb, oavsett vad jag tycker om just det här att de inte ens klarar av att ta ett liknande beslut. Skulle fan tagit namnet på första jeppen jag pratade med...

Jag frågade varför det skiljer sig så mycket åt i bedömningarna från servicedeskperson till servicedeskperson, men fick inget svar på det. Jag blir så less bara, jag var ju så himla glad när jag åkte dit och var helt överraskad över den braiga servicen och allt.

O_Wao = oh wow!
Gammal 2010-08-03, 17:18   #80233
Kimball
Registered User

Kimballs avatar

Reg.datum: Sep 2003
Citat:

Fast dedär är ju standardgrejer, sen kan de ju sägas på ett mer eller mindre trevligt sätt :p
Gammal 2010-08-03, 17:20   #80234
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen

ceejays avatar

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Fast man vinner ju inget på att trakassera servicepersonalen, de gör ju bara sitt jobb, oavsett vad jag tycker om just det här att de inte ens klarar av att ta ett liknande beslut. Skulle fan tagit namnet på första jeppen jag pratade med...

Jag frågade varför det skiljer sig så mycket åt i bedömningarna från servicedeskperson till servicedeskperson, men fick inget svar på det. Jag blir så less bara, jag var ju så himla glad när jag åkte dit och var helt överraskad över den braiga servicen och allt.
Men om servicepersonalen drar förhastade slutsatser så som att det är ditt fel så är det rätt att klaga på dom då de inte har någon aning! Biatches..
Gammal 2010-08-03, 17:22   #80235
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Kimball Visa inlägg
Fast dedär är ju standardgrejer, sen kan de ju sägas på ett mer eller mindre trevligt sätt :p
Hon var säkert tillräckligt professionell egentligen, men jag var/är så jävla besviken och arg just då att jag tog det mesta som ett jävla hån.
"men den här verkar ju helt lös" -Ja, den har stått på mitt vardagsrumsbord i tre veckor utan att ramla någonstans, jag har inte tappat datorn. "Ja, och har du inte spillt här?" -Nej. "Är du säker på att du inte har tappat den?" -Eh,ja.

Sen är det väl så att de får in nissar som minsann aaaaaldrig har tappat datorn men typ tappat den nerför altanen eller nåt annat dumt, så jag kan ha förståelse för frågan. Men ändåååååååååååååå.

O_Wao = oh wow!

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:08.