Se till att slå rekordet en gång för alla, och se för f-n till att sätta ett rejält personligt rekord/klubbrekord under resans gång. Välj vikterna klokt och gör inga galna höjningar/ingångsvikter så att du kommer hem utan resultat.
Se till att slå rekordet en gång för alla, och se för f-n till att sätta ett rejält personligt rekord/klubbrekord under resans gång. Välj vikterna klokt och gör inga galna höjningar/ingångsvikter så att du kommer hem utan resultat.
Lycka till nu!
Tack så mycket först och främst. Ja förstår hur du tänker. Men ett rejält personlig rekord känns som de är skit samma med. Känns som de inte spelar nån roll om ja sätter rejält pers nu eller sen som senior. Ja har varit ute efter böj rekordet främst och därför valde ja att satsa på att 371 redan från start. Idag gick det inte trots att de var sjukt nära på andra försöket. Självklart känns de lite surt då ja varit såååå nära 3 tävlingar i rad nu. Men ja känner mig inte missnöjd med mina resultat som junior. De enda ja kan ångra är att man inte började tidigare med styrkelyft.
Nu blir det vila ett tag för att sedan ta tag i uppbyggnads träning. Träningen har gått kanon bra nu som junior. Och ja ser framemot att tävla som senior.
Nu blir det vila ett tag för att sedan ta tag i uppbyggnads träning. Träningen har gått kanon bra nu som junior. Och ja ser framemot att tävla som senior.
Din juniortid har sannerligen varit framgångsrik och säkert kommer seniorerna få skrämselhicka när Monstret kliver upp på podiet. Och jag vet att du gör det först när du är redo
Ursprungligen postat av Gute
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.