Okay. Hur stort bor ni då? 7500 är ändå normala priser för en 3a typ. Eller för en 2a i centrum.
En 3a. Tror runt 90. Relativt stor 3a. Iofs kanske inte hyran är skyhög, men när man precis har tagit studenten + sjukbidragen sänks så blir det lite kärvare att få det att gå ihop.
En 3a. Tror runt 90. Relativt stor 3a. Iofs kanske inte hyran är skyhög, men när man precis har tagit studenten + sjukbidragen sänks så blir det lite kärvare att få det att gå ihop.
90kvm för 7500? Tycker jag är sjukt lite, faktiskt. Har man inte råd så får man väl flytta till något mindre isf.
Jag betalade 7500 för 22kvm.
Jag har råd med hyra och allt, det är mer möblemanget som jag försöker få ihop.
Bajjamajja går bra, har sovit där så många gånger förut så. Jag är inte så kräsen av mig!
lol, 3 papp räcker nog till rum i studentkorridor. Men då betalar jag hellre mer för en lägenhet och drar ner på matkostnader. Kan levapå potatis och tonfisk om jag får ha eget kök
lol, 3 papp räcker nog till rum i studentkorridor. Men då betalar jag hellre mer för en lägenhet och drar ner på matkostnader. Kan levapå potatis och tonfisk om jag får ha eget kök
Lyckats hitta ett trevligt litet hörn av en liten förort där de flesta grannarna är trevliga, lite invandrar, lite fyllesvenskar, men inget farligt.
Delar en 4a i ok standard för 4400 med sambon, mer prisvärt lär jag inte bo igen., föräldrarna på lagom avstånd så jag kan springa bort och låna lite älgstek när det behövs med.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade