grädde eller mjölk i omeletten? paprika eller svamp i? båda? en tjock omelett eller två tunna? fasen vad svårt jag har att fatta beslut idag. det är tom värre än vanligt
Mjölk.
Både paprika och svamp.
En tjock.
Eller vänta nu, kanske två stycken tunna. En med svamp och en med paprika.
Andra dagen i rad jag enbart kommer orka vara uppe ca 5 timmar sammanlagt. Det känns som om allt jag gör är att gå upp, tvinga i mig mat, ta ett par alvedon och sedan gå och lägga och svettas som en gris igen. Jag hatar influensa.
Tur att jag är välsignad med svett som inte luktar i alla fall, annars hade jag nog blivit tvingad att skära av mig näsan vid det här laget. Hela kroppen känns som om jag badat i saltvatten.
Jävlar vilket gött bröllop jag var på i helgen.
Man vet att det blir bra när inledningen är att två stora tv-skärmar visar brudparet springa ifrån explosioner, hugga huvudet av zombies och visa fingret
Andra dagen i rad jag enbart kommer orka vara uppe ca 5 timmar sammanlagt. Det känns som om allt jag gör är att gå upp, tvinga i mig mat, ta ett par alvedon och sedan gå och lägga och svettas som en gris igen. Jag hatar influensa.
Tur att jag är välsignad med svett som inte luktar i alla fall, annars hade jag nog blivit tvingad att skära av mig näsan vid det här laget. Hela kroppen känns som om jag badat i saltvatten.
Nej, faktiskt inte. Jag var tvungen att ringa in min mamma att köpa blåbärssoppa och glass så jag kunde få i mig något trots att halsen är igensvälld, så glass har jag i mängder hemma nu.
Första gången jag ber mamma om hjälp med något sådant på flera år men då jag inte ens kunde ta mer än tre steg utan att bli vimmelkantig så fick jag svälja stoltheten.
grädde eller mjölk i omeletten? paprika eller svamp i? båda? en tjock omelett eller två tunna? fasen vad svårt jag har att fatta beslut idag. det är tom värre än vanligt
Kör utan något alls i. Facit så som jag förstått det:
Även om det kan vara gott att ösa i mjölk, tomat, svamp, skinka etc. ibland.
Jag hade också influensan förra månaden, riktigt ondskefull typ. Kände mig som en nyfödd kattunge och kunde knappt sitta upp utan att bli yr.
Riktigt hög feber som satt i länge, lyckades tappa 10kg på 6 dagar.
Svinis var en lek jämfört med denna.
“If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality.”
Kör utan något alls i. Facit så som jag förstått det:
Även om det kan vara gott att ösa i mjölk, tomat, svamp, skinka etc. ibland.
neh, jag har redan ätit en omelett idag, utan nånting i*. så nu ville jag ha en med lite extra mojs i. men det löste sig med beslutsångesten: mjölk, paprika, en tjock
*...utöver äggen dårå :p
Vad är det med turkar egentligen? Varför lägger de till en av bekanta (tjej, ser bra ut) i sådan utsträckning? Av hennes ca 1500 "vänner" är säkerligen 700 av dessa turkar som jag förmodar att hon aldrig ens har träffat. Vad vill dom uppnå egentligen?