2010-06-14, 23:24
|
|
Fick höra en rolig historia
Reg.datum: May 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kimball
BYTAR?! Förbaskade skånska! Blir tokig varenda gång folk i klassen använder det!
Annars tycker jag approachen verkar vettig. KISS-metoder ftw!
|
ÖH! Halländska ffs.
Njaaah, känns sådär i mina öron. Ser redan svaret framför mig, "eeh, jag varken känner eller vet vem du är så nej.."
|
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
|
|
|
2010-06-14, 23:29
|
|
#VilaLagom
Reg.datum: Oct 2004
|
Go for it Andy! Har själv gjort precis samma sak (vilket inte gick så jävla bra, men det skiter vi i nu  ). Huvudsaken är att du gör det, inget att förlora!
|
2010-06-14, 23:30
|
|
Hissen går inte alls
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Andy.da.wohoo
Påtal om att bjuda ut tjejer man aldrig träffat innan.
Jag funderar på hur jag ska göra för att bryta isen med en tjej som gick på skolan innan. Vad gör jag? Ansöka om vän på Facebook --> "Tja jag såg dig på skolan och undrar om du vill ta en fika?" --> ? --> Win
Bra så? Vad bytar jag ut frågetecknet mot?
|
Inte Facebook din mode-tönt.
|
|
|
2010-06-14, 23:30
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
Go for it Andy! Har själv gjort precis samma sak ( vilket inte gick så jävla bra, men det skiter vi i nu  ). Huvudsaken är att du gör det, inget att förlora!
|
Vafan!  Efter att empiriska studier motbevisat dig så vill du att jag ska prova?!
Grotesk: Hur gör jag annars då?
|
|
|
|
2010-06-14, 23:31
|
|
#VilaLagom
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
Vafan!  Efter att empiriska studier motbevisat dig så vill du att jag ska prova?! 
|
Jaja! Jag gillar spontanitet och nu måste du göra det och lyckas bättre för att dra upp statistiken så jag kan fortsätta propagera för saken
|
2010-06-14, 23:32
|
|
Hissen går inte alls
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
|
Jag är fel kille. Blyg som få, asocial, hatar alla jag inte känner, knappt haft några förhållande..
Men Facebook är töntigt ändå.
|
|
|
2010-06-14, 23:33
|
|
Reg.datum: Apr 2008
|
Citat:
|
Gå och prata med henne?
lol
You can do it maybe! ~
Citat:
Ursprungligen postat av Trance
Du verkar vara en person som skulle kunna koka någons katt som kärleksförklaring och sedan inte förstå deras arga reaktion.
|
|
|
|
2010-06-14, 23:39
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
Jaja! Jag gillar spontanitet och nu måste du göra det och lyckas bättre för att dra upp statistiken så jag kan fortsätta propagera för saken 
|
Jo jag också, det tråkiga är bara att det inte uppskattas av alla
Citat:
Ursprungligen postat av Grotesk
Jag är fel kille. Blyg som få, asocial, hatar alla jag inte känner, knappt haft några förhållande..
Men Facebook är töntigt ändå.
|
"Bla bla bla ditt sätt är dåligt"
-Hur gör jag det bättre då?-
"Nu pratar vi om hur dåligt ditt sätt är, inte hur jag tycker du ska göra"
Eller?
Citat:
Ursprungligen postat av r3mpuh
Gå och prata med henne?
lol
|
Ja, det är lätt när hon tog studenten iår, jag inte har en aning om var hon bor och jag bor ~1 mil ut på landet.
lol
|
|
|
|
2010-06-14, 23:58
|
|
småmysigt slampig
Reg.datum: Jul 2006
|
Andy:
Stalka henne i en månad, det visar på intresse, tjejer älskar sådant. Ring hem till henne och berätta att du tycker hon är sexig när hon köper mjölk i mjukisbyxor eller vad det nu kan vara hon gör på sin fritid om hon frågar efter ditt namn så ge inte ut det, det får dig att verka mystisk chix digs that. Om hon lägger på luren i örat på dig spelar hon bara svårflörtad, då är det dags för serenader under fönster och sådant skit. Spelar hon fortfarande svårfångad så bryt dig in i hennes lägenhet i stringkallingar och insmetad i choklad, hon kommer falla som en fura.
Om inte annat syns vi på jobbet, får jag in en insmetad yngling i string i arresten lovar jag att fråga "kollo?".
|
|
|
2010-06-15, 00:00
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mantus
Andy:
Stalka henne i en månad, det visar på intresse, tjejer älskar sådant. Ring hem till henne och berätta att du tycker hon är sexig när hon köper mjölk i mjukisbyxor eller vad det nu kan vara hon gör på sin fritid om hon frågar efter ditt namn så ge inte ut det, det får dig att verka mystisk chix digs that. Om hon lägger på luren i örat på dig spelar hon bara svårflörtad, då är det dags för serenader under fönster och sådant skit. Spelar hon fortfarande svårfångad så bryt dig in i hennes lägenhet i stringkallingar och insmetad i choklad, hon kommer falla som en fura.
Om inte annat syns vi på jobbet, får jag in en insmetad yngling i string i arresten lovar jag att fråga "kollo?".
|
Hahah, men va hemskt!
|
|
|
|
2010-06-15, 00:07
|
|
småmysigt slampig
|
Citat:
Hahah, men va hett! 
|
I fix!
Nej, men ärligt talat, försök med facebook, det verkar vara det enklaste sättet om hon inte är kompis med en kompis eller dylikt. Själv har jag inte raggat via facebook men det beror enbart på att jag är en lat djävel som inte har orkat internetragga och därför inte vet hur man gör.
Själv försöker jag just nu hitta en sommarfling i Uppsala, jag får nämligen sjuka sommarkänslor (istället för vårkänslor) har jag lagt märke till. Min fling får dock antagligen bli genom kompisars kompisar eller via krogen eller något då jag inte har någon erfarenhet av nätet.
(Är det nu man skall passa på att nämna att intresseanmälningar mottas eller nåt?)
|
|
|
2010-06-15, 00:09
|
|
|
Mjo, kompis kompis är hon. Hur gör man isåfall?
Ifall jag hittar en tjej från Uppsala ska jag minsann rekommendera dig för en sommarfling
|
|
|
|
2010-06-15, 00:19
|
|
småmysigt slampig
|
Citat:
Mjo, kompis kompis är hon. Hur gör man isåfall?
Ifall jag hittar en tjej från Uppsala ska jag minsann rekommendera dig för en sommarfling 
|
Då ser man till att vara på samma fest som henne och startar ett trevligt samtal. Det viktigaste är att kolla av läget med tjejen lite grann, verkar hon vara en spontan och rolig tjej så var allmänt skämtsam bara, verkar hon mer allvarlig så tona ner den sidan lite och starta ett intressant samtal. Själv brukar jag inte bry mig värst mycket utan är bara mig själv och så får tjejen nappa om hon vill det, men då har jag heller ingen speciell tjej jag vill fånga. Jag är för lat/gammal för att orka förställa min personlighet för tjejers skull. Det brukar inte fungera i längden ändå.
Ohh tack Andy, du är en riktig kompis.
|
|
|
2010-06-15, 00:27
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mantus
Då ser man till att vara på samma fest som henne och startar ett trevligt samtal. Det viktigaste är att kolla av läget med tjejen lite grann, verkar hon vara en spontan och rolig tjej så var allmänt skämtsam bara, verkar hon mer allvarlig så tona ner den sidan lite och starta ett intressant samtal. Själv brukar jag inte bry mig värst mycket utan är bara mig själv och så får tjejen nappa om hon vill det, men då har jag heller ingen speciell tjej jag vill fånga. Jag är för lat/gammal för att orka förställa min personlighet för tjejers skull. Det brukar inte fungera i längden ändå.
Ohh tack Andy, du är en riktig kompis. 
|
Bleh, nu låter det jobbigt. Vi får se vad som händer.
Allt för en fellow koloit. Godnatt!
|
|
|
|
2010-06-15, 00:35
|
|
småmysigt slampig
|
Citat:
Bleh, nu låter det jobbigt. Vi får se vad som händer.
Allt för en fellow koloit. Godnatt!
|
Om du inte bryr dig särdeles så skicka iväg en facebookinvite. Att vara en kompis kompis brukar räcka som orsak för de flesta, det andra var mer ett förslag på hur du ska göra om du kärat ner dig på riktigt. Facebook är lite mer sink or swim, antingen fungerar det eller så gör det inte det.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:39.
|

|