10 minuter av motherfucking epicness. Hahaha, garvade fan flertalet gånger, HÖGT. Det enda jag saknade var ett CRÄÄH i början. För övrigt uttalar du Laestander helt fläckfritt, nemas problemas där Freezen på srs btw. LOL.
Hörru, jävligt sunda värderingar osv. Låter som att du vet mycket mer än du gjorde när du började träna och du låter också mer mogen i ditt tänk. Hade en bild av dig som en dryg jävel när jag först började hänga här, det ber jag om ursäkt för, och så är det inte alls längre
Kan självklart inte prata för hela Kolo men jag är rätt mycket som du. Har absolut inga problem att skippa ditten och datten för att träna. Träna är det jag vill, och det jag lever för just nu. Har ett par polare som jag tränar med, snackar med folk på gymmet, snackar en del när man jobbar de timmar man får osv och sen är jag på alla DIFs hemmamatcher i hockeyn och umgås med polare på så sätt. Jag nöjer mig ganska bra där, vissa veckor är det mer sällskapssjukt beteende från mig, andra mindre. Vissa gånger SKA jag vara ensam osv. Jävligt individuellt men man måste ju göra som man vill, can't let nobody fuck witcho head.
Ska fan slå en pling någon dag, riktigt hardcore! PEPPER UR ANGUS.
Förresten visste jag redan att jag är speciell. Det har mamma sagt.
Bästa i hela videon var ändå med böjen. Skit i film, skit i cardio.
Vi säger som bodybuildarna, 125 days out (4 månader till tävling)!
Visste väl att du gillade att baja med öppen dörr. Mycket trevligt. Det var den viktigaste frågan. Något jag kommer njuta av när jag väl flyttar hemifrån.
Ingångs-siffrorna låter bra. Verkar ju ha koll på framtiden iaf, låter lovande.
Strongest version of myself, saxat från Elliot Hulse!? Jävligt bra sagt dock, något jag själv försöker leva efter.
Hahahaha, call me maby <3
Helt rätt, känns mer öppet när man skiter med öppen toadörr (captain obvious)
Ja jag hoppas att det skall gå bra, är trots allt första gången.
Ja helt klart stulet från Elliot Hulse men väldigt bra motto!
Citat:
Ursprungligen postat av HMS Laestander
10 minuter av motherfucking epicness. Hahaha, garvade fan flertalet gånger, HÖGT. Det enda jag saknade var ett CRÄÄH i början. För övrigt uttalar du Laestander helt fläckfritt, nemas problemas där Freezen på srs btw. LOL.
Hörru, jävligt sunda värderingar osv. Låter som att du vet mycket mer än du gjorde när du började träna och du låter också mer mogen i ditt tänk. Hade en bild av dig som en dryg jävel när jag först började hänga här, det ber jag om ursäkt för, och så är det inte alls längre
Kan självklart inte prata för hela Kolo men jag är rätt mycket som du. Har absolut inga problem att skippa ditten och datten för att träna. Träna är det jag vill, och det jag lever för just nu. Har ett par polare som jag tränar med, snackar med folk på gymmet, snackar en del när man jobbar de timmar man får osv och sen är jag på alla DIFs hemmamatcher i hockeyn och umgås med polare på så sätt. Jag nöjer mig ganska bra där, vissa veckor är det mer sällskapssjukt beteende från mig, andra mindre. Vissa gånger SKA jag vara ensam osv. Jävligt individuellt men man måste ju göra som man vill, can't let nobody fuck witcho head.
Ska fan slå en pling någon dag, riktigt hardcore! PEPPER UR ANGUS.
Förresten visste jag redan att jag är speciell. Det har mamma sagt.
Bästa i hela videon var ändå med böjen. Skit i film, skit i cardio.
Eller, ta det såhär:
CARDIO?
AIN NOBODY GOT TIME FO DAT
Hahahahahhahahaha
Jag försöker vara underhållande men samtidigt informativ, och att jag uttalade det rätt är ju ett under!
Tack tack, jo jag tror att jag är en helt annan (mognare) person nu än för bara ett halv år sen, jämnfört med tex de som går i min klass.
Jag är glad att du fått en annan syn på mig, och det är inget att be om ursäkt för!
Men jag tror att vi tränande individer (på en lite högre nivå) är ganska lika i den sociala biten (?).
Ring bara så kan vi sextalka vettu
Hahahaha ja det glömde jag, jaja puss på dig<3
Citat:
Ursprungligen postat av LillisJ
Crozin babe
Ashärlig vlogg
MER!
+1 på Simon ang att ringa
Hahahahahahah ställ bara frågor så kommer det fler vloggar, behöver inte heller vara om träning. Kan prata om det mesta haha.
Jag har hittills inte fått några samtal eller sms vilket jag tycker är väldigt tråkigt. srs.
Nåväl, idag har jag "vilat" genom att åka skridskor i 3,5h varav ca 2,5h är åkande. Blir vila imorgon och på tisdag eller onsdag speed i alla tre stora 2x4 och sedan vila fram till tävling (utöver KANSKE gå men strech blir det på torsdag).
Försöker redan nu tagga till lite men svårt då jag inte tävlar FÖR något, SM tror jag kommer bli helt annorlunda, andra kommer försöka psyka och stämningen bland publiken etc.
Men jag säger godnatt och may the gains be with you!
Nu är det såhär va, igår kväll hade jag lite känningar i halsen men hoppades att det skulle vara bättre idag. Tyvärr är det värre men har varit i skolan och är det inte värre imorgon kommer jag självklart tävla!
Jag har tryckt både glass och wienerbrön så borde vara bättre imorgon