2009-12-28, 20:41
|
|
|
Formidabel
Reg.datum: Nov 2003
|
Akta lårbenshalsen!
|
|
2009-12-28, 20:55
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2009
|
Skrapade knogar är fight club
|
|
|
2009-12-28, 21:44
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Semiramis
Akta lårbenshalsen!
|
hah jo jag tackar jag.. den vill jag ha intakt! =)
Citat:
Ursprungligen postat av EMNO
Skrapade knogar är fight club 
|
haha verkligen, ser hårdkårr ut
Börjar bli lite nervös över vad det är med tån dock, kan inte stödja mig på foten och det gör kopiöst ont fortfarande. Den har inte ändrat färg ännu iaf, så får hoppas det är ligamentet bara som åkt på pumpen.
|
|
|
2009-12-29, 01:19
|
|
|
helt ok
Reg.datum: May 2006
|
Bra pecs, blir det nya maxningsförsök snart?
|
|
|
2009-12-29, 10:02
|
|
|
Musklig
Reg.datum: Feb 2009
|
Glöm inte att det är obligatoriskt att träna i badbyxor idag! Måste ju se bra ut på bild/film =)
|
|
|
2009-12-29, 10:02
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av davvvan
Bra pecs, blir det nya maxningsförsök snart?
|
Det dröjer nog ett litet tag, men det blir fler 1RM-försök på sikt jepp!
Är på väg till akuten nu för att kolla upp min käre fot, kan inte stödja mig på vänsterbenet alls. Är lite nervös nu för att det är ngt som behöver gipsas och medför kryckor osv.
Blir ingen koloträning för mig 12 idag iaf, lär få sitta på akuten duktigt länge med detta. Kanske kommer jag förbi med kryckor o kör ett axelpass möjligen
|
|
|
2009-12-29, 10:58
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Det dröjer nog ett litet tag, men det blir fler 1RM-försök på sikt jepp!
Är på väg till akuten nu för att kolla upp min käre fot, kan inte stödja mig på vänsterbenet alls. Är lite nervös nu för att det är ngt som behöver gipsas och medför kryckor osv.
Blir ingen koloträning för mig 12 idag iaf, lär få sitta på akuten duktigt länge med detta. Kanske kommer jag förbi med kryckor o kör ett axelpass möjligen 
|
*usch* låter inte bra m foten ju... hoppas det inte är ngt allvarligt..
Ser att du varit riktigt hurtig under julen...bra att det är någon/några som ser till så att de obemannade gymmen kommer till användning  We like!
|
|
|
2009-12-29, 15:18
|
|
|
Collecting stars
Reg.datum: May 2008
|
Jaha, förra gången var det försovning och denna gång akuten... du tar till alla medel för att slippa träna med oss.

Hoppas du får ordning på foten! Det är svårt att Zumba med gips...
Ursprungligen postat av Kaggsmurfen
en joggare på elitnivå
|
|
|
|
2009-12-29, 15:33
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av MissTiger
*usch* låter inte bra m foten ju... hoppas det inte är ngt allvarligt..
Ser att du varit riktigt hurtig under julen...bra att det är någon/några som ser till så att de obemannade gymmen kommer till användning  We like!
|
haha, är slut med hurtigheten nu för ett tag iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av Poxeman
Jaha, förra gången var det försovning och denna gång akuten... du tar till alla medel för att slippa träna med oss.

Hoppas du får ordning på foten! Det är svårt att Zumba med gips...
|
lol, jak gör allt för att slippa trena sej!
|
|
|
2009-12-29, 15:47
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Ofrivillig vila.
Humor! Gårdagens praktvurpa i trapphuset mitt framför mina grannar, var en olycklig vurpa.
Fick bli besök på akuten idag, med tre timmars väntetid för att ens få ankomstregistrera mig och tala om att jag var där. Maken till långsam behandling av så enkla "receptionsärenden" har jag aldrig sett. Ytterligare en ca 45 minuter senare fick jag träffa en sköterska, som meddelade att det var ca 10 timmars väntetid till ortopeden. Istället rekommenderade hon mig till ett privatsjukhus in mot stan.
Detta kostade mig 300 bagis och 4 timmar av mitt liv. Vafan. Varför inte sätta upp en lapp i entrén som direkt hänvisat till privatsjukhuset för enklare brott/fallskador - pga lång väntetid??!
På privatsjukan tog det inte många minuter innan jag var undersökt o klar, för 200 kr fick jag direkt en erfaren läkare osv. LOL.
Bruten tå är ett faktum iaf o jag blir borta från det mesta av träningen för 6-12 veckor. Lägger sig värsta smärtan, så kanske jag kan träna överkroppsträning iaf, men all träning som sätter press på fötterna kan jag glömma för ett tag framöver.
Planerna om att deffa är bara o skrota och för stunden gör det så djuriskt ont så jag har problem att gå i huvudtaget. Eventuellt får det bli kryckor som gäller ett tag framöver, blev omkörd av en kärring med rullator utanför sjukan då min haltande promenadhastighet är duktigt långsam.
Idag är jag gubbgrinig på allvar.
Jag fick inte ens lyckopiller heller, sa till doktorn o göra mig glaaaaaaaad, give me fuuuuuuuun pills, fuuuuuuun maaan!!... make me fuuuuuun! Istället tejpade han foten o skickade hem mig.
|
|
|
2009-12-29, 16:04
|
|
|
Collecting stars
Reg.datum: May 2008
|
Shit, det där var ju inte ens lite roligt...
Hoppas på en snabb läkning!
Ursprungligen postat av Kaggsmurfen
en joggare på elitnivå
|
|
|
|
2009-12-29, 16:21
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2008
|
Åhhh vad tråkigt... o jobbigt! Förstår om du är grinig, det hade jag också varit.. Sen kan man ju tycka att en tå inte är hela världen..men ack så fel man har :o/ Lyckades skada ett ligament i hmm vad kan det heta.."lång tån" kanske... för det första gjrode det ont o den blev blå/lila/svart... för det andra så märkte jag att balansen inte var den samma på det benet som på det andra när jag körde balansövningar i bodybalancen/yogan...
Så en "liten" tå är inte så "bara" m andra ord...
|
|
|
2009-12-29, 19:40
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Poxeman
Shit, det där var ju inte ens lite roligt...
Hoppas på en snabb läkning!
|
Citat:
Ursprungligen postat av MissTiger
Åhhh vad tråkigt... o jobbigt! Förstår om du är grinig, det hade jag också varit.. Sen kan man ju tycka att en tå inte är hela världen..men ack så fel man har :o/ Lyckades skada ett ligament i hmm vad kan det heta.."lång tån" kanske... för det första gjrode det ont o den blev blå/lila/svart... för det andra så märkte jag att balansen inte var den samma på det benet som på det andra när jag körde balansövningar i bodybalancen/yogan...
Så en "liten" tå är inte så "bara" m andra ord...
|
Nej, haha, där fick jag för att jag såg fram emot en bra start på nya året. Istället har jag fått ställa in nyårsresan och alla planer inför nyår haha. Träning är bara o glömma ett litet tag iaf, jag får nog åka o hämta lite starkare painkillers imorgon också som det känns. Slipper dock gipset och det är positivt, men jag måste hitta något styvt o staga foten mot. Tillsvidare får Modern Warfare2 duga.
|
|
|
2009-12-29, 20:13
|
|
|
SL gudinna
Reg.datum: Sep 2007
|
(alltså åt Warfare, inte den brutna tån..det är tråkigt..)
Ursprungligen postat av Meister
Jobbar ens magen i marklyft?
|
|
|
|
2009-12-29, 20:15
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Hehe, det roliga var att Sam (wesaft) dök upp på sjukan när jag satt där och hade tagit med sig sina grippers! Underbart! Så jag ljög lite när jag sa att träningen uteblir, tvärtom, jag har fått låna med mig 2st grippers hem så jag ska ha ett grepp i världsklass om en månad.. kan jag nu inte gå som folk så ska jag se till o klämma som folk iaf.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:32.
|

|