100e loggen:
Ålder: 18 år
Vikt: 70,6 kg
Längd: 183 cm
Dagens kaloriintag: 3100 kcal
Dagens träningspass: Cardio+Mage (Vecka 4)
Fysisk status: Wiho! 100 inlägg från min sida! Och tänk hur långt jag kommit på 100 loggar!
Nåväl. Dagen idag har gått väldigt snabbt och jag har varit relativt effektiv på det mesta jag har gjort trots mindre smärtor i lats och knän. Crosstrainern var också extremt dryg och jag blev trött förbannat snabbt men jag fullgjorde passet ändå och det är jag lite stolt över!
Crosstrainer:
12/12 i 46 minuter brände 600 kcal. Brukar ta 600 kcal på 45 min så jag är ändå nöjd trots tröttheten!
Lying leg raise:
Kv x15, 15, 15, 15, 15
Mixed situps:
Kv+10 x15, 15, 15, 20
Psykisk status: Har mått
EXTREMT dåligt idag! Började dagen med att vakna upp och vara sjukt trött. Fortsatte sedan i samma kassa anda med att få mitt livs första G på ett prov i fysik (1 G-poäng ifrån VG) vilket förstörde resten av dagen! Som tur var är min kemilärare underbar och peppade mig att komma igen och jag gav 250% på hennes lektion för att visa min tacksamhet.
För övrigt fick jag hem ett packet med produkter från BodyScience som fick upp humöret lite men jag mår verkligen dåligt idag.
Fick föresten frågan tidigare idag om nån kände någon som begått självmord eller försökt och jag kunde verkligen inte svara. Hela huvudet bara svartnade för mig och folk blev rätt oroliga när jag inte svarade på frågan... Obehaglig känsla för jag fick verkligen fantomsmärtor likt de jag hade den dagen jag överdoserade och jag kände mig helt lam. Har hänt ett par gånger men aldrig i skolan tidigare..