Bänkeli Penkeli
2x5 115
3x125
7x125 pb
Fyyyyyyy cp vad ont det gör i armen

Var påväg att lägga ner dagens pass eftersom jag knappt kunde bänka. Det gör skitont i vänster arm. Tror att eftersom jag bytt teknik (försöker iaf) och kör med vänsterarmen mer utåt (som jag ska) så har axeln börjat fucka lite. Var helt sjukt stel i början. Körde en miljon uppvärmningsset. Efter första femman på 115 trodde jag inte att det skulle gå, men ju varmare jag blev desto mer uthärdligt kändes det.
Styrkan var inte påverkad, jag gjorde ju pb trots allt, men om det fortsätter göra ont så kanske jag hoppar och kör några veckor lätt.
(Jag kör efter MM2K btw, ville inte faila vad jag skulle göra enligt schemat. Annars hade jag nog tagit det mer lugnt)
Sen kunde jag knappt köra något mer för att min rygg har gjort bajsont hela dagen

Fattiga skitrygg, det blir aldrig bra. Förstår inte varför det kom tillbaka så hårt idag heller då det inte kändes nåt igår och jag inte gjort något drastiskt eller dumt som kunnat orsaka det sen dess. Måste ha sovit på något konstigt sätt.
Om ryggen fortsätter bajsa sig så måste jag få lov att röntga skiten. Stör mig förbannat till och med vid det här laget.
/rant