Gubbe tränade ben idag.
Benträning idag, provade nytt gym (Life Gårda).
Inte helt otippat så kom jag och GPS'en inte överens, så det tog mig 30 minuter att ta mig dit med bil efter ett antal felkörningar. DjUUUret var inte långsam med att påpeka att jag var sen.
Wesaft var där med en aspirant dessutom, så kul med lite spotting samtidigt.
Gymet var citygymkänsla, perfekt för sminkade damer som vill köra lite pass o så i finkläder, men det var inte bra för o träna ben. Fanns bara ett powerrack/ett enda ställe för knäböj t.ex.
Eftersom wesaft med aspirant ockuperade powerracket, så körde jag någon konstig benpressvariant, men den rörde sig i en liten båge. Kändes märkligt och den tog så in åt helvete på mina hamstrings och insida lår, eehh... körde lite böj o benspark därefter.
Försökte köra lårcurl, men vilken urkass maskin för ligggande lårcurl då. Lol! Den gav motstånd i bottenläget enbart, sedan balanserade en vikt över så på vägen upp så kom hela paketet och drog till mig i röven med en fet jävla smäll. Jag blev gubbgrinig. Det gick inte ändra den balansvikten heller. Bruna.
Avslutade med lite vadpress, fick givetvis höja vikten efter att jure kört där

och sedan några minuter promenad på löpband i 15graders lutning.
Får vara nöjd med dagens pass ändå. Vaggade runt som en anka på Willys på vägen hem och har grova svårigheter att gå i trappor nu. Hamstrings verkar ha fått sig en rejäl omgång känner jag, trots att det inte var dagens primära muskelgrupp.