Satt och grillade i t-shirt och solglajjorna i solen i fredags, såg lite porsche & bmw cabs igår. Idag funderar jag på om det kanske skulle funka att åka pillowlines i skogen 500 från huset
btw, är det BARA jag som inte kommer "sommar-deffa"?! Känner mig utanför
Jag har ett sånt där lyxproblem som innebär att jag är för klen och smal och saknar tillräckligt med massa för att motivera en deff ;D så kan man också göra.
Att läsa om relationer på flashback kan ju vara något av det mest roande som finns. Maken till svartvit bild hos många där är skrämmande.
Man 20-25 som har raggat fjortisar hela livet -> gissa vilken bild han kommer ha av förhållanden och kvinnor liksom
URL till tråd?
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Nej, jag ska inte heller sommardeffa. Jag ska sommarbulka
Det är rätt Madame!
Jag ska inte göra någotdera egentligen, tänkte mest uppnå någon form av kondition så jag kan springa utomhus utan att skämmas eller dö i en astmaattack.
__________________ I'm not clumsy. The floor just hates me, the tables and chairs are bullies, and the walls get in my way.
1. Min projektgrupp i en av mina kurser är totalt jävla inkompetent. Jag snackar inte att de drar udda slutsatser, utan är helt jävla inkompetenta. De kan inte ställa upp någon som helst undersökning, inte ens en jävla enkät, de kan inte planera sina intervjuer utan alla fem har fan i mig lyckats dubbelboka. Vad fan, har du satt två intervjuer mellan 13-16 den 5/4 då lägger man väl för fan inte in en intervju 15:00 samma dag bara för att sedan komma till mig och böla om det!?
Jävla haggor, får fan samtal varje dag om hur inkompetenta det är. Ska fan i mig bli ett under om den här skiten ens går igenom.
2. Skulle börja min praktik på ett hotell idag, gick upp i god tid, gjorde vid mig gick igenom anteckningar och dylikt för man vill ju göra ett bra första intryck.
Kommer dit och presenterar mig för personen jag skulle träffa och stämt möte med genom ägaren.
Dock så hade hon förstått det som att jag skulle komma imorgon och verkade väldigt oförberedd på att där ens skulle komma en praktikant. Hur som helst, jag får komma tillbaka imorgon då även om vi satt idag, så fanns där inga förberedelser för hur jag skulle praktisera upplagda så det fanns inte ett dyft för mig att göra.
Jag kan förstå en miss i kommunikationen, men dessa två tillsammans gör mig så frustrerad.
Oh, have done. Förra veckan sade jag till allihopa att deras planering var rent åt helvete och att de var tvungna att ta itu med det istället för att maila/ringa till mig och be mig fixa det åt dem.
Fungerade i... två dagar. Resterande planering var precis som innan, dubbelbokning av helvetes kaliber.
Minnet av grupparbeten ger mig posttraumatisk roidrage. Alltid en massa klantar som inte fattar ett skit eller inte orka göra något, men som ändå alltid ska tjabba om varenda jävla liten detalj. Det ultimata arbetet för mig hade varit ett utan någon som helst kontakt med andra människor. Hade jag levt back in the days hade jag nog blivit fyrvaktare eller något annat där man får sköta sig själv.