nejjjjjj....
=P inge vidare..(typ majonäs utblandat med vitlök & massa vatten)
dessa köper jag aldrig mer =)... hellre fetare såser.
har du testat än? ok vitlöksdressingen duger...
men köp inte thousand island rent avskyvärd..
Håller med Thousand islanden var ruskigt dåligt. Vitlöken är ju ändå "okej"
Messost är ljuuuuuuuvligt! <3 Speciellt äkta sådan gjord på getmjölk. Mums!
Skall som ovanstående säger ätas på knäckebröd (alternativt skivor direkt från kylen ) och lite gurka på är inte fel.
Messost är ljuuuuuuuvligt! <3 Speciellt äkta sådan gjord på getmjölk. Mums!
Skall som ovanstående säger ätas på knäckebröd (alternativt skivor direkt från kylen ) och lite gurka på är inte fel.
De är helt galet gott och skivad gurka är som du säger ruggit gött som topping!
På någon restaurang jag gick på fanns en sallad med mesost på menyn. Typ grekisk fast fetan var utbytt då. Det verkade inte helt fel och kompisen som smakade gillade det
orkade inte göra ny tråd men jag postar här. Hur många här värmer sina frysta hallon innan de ätes? enligt livsmedelsverket så bör alla importerade hallon kokas först eftersom de kan innehålla magsjukebakterier. Med tanke på alla inlägg som postas om diverse mål som innehåller frysta hallon..
orkade inte göra ny tråd men jag postar här. Hur många här värmer sina frysta hallon innan de ätes? enligt livsmedelsverket så bör alla importerade hallon kokas först eftersom de kan innehålla magsjukebakterier. Med tanke på alla inlägg som postas om diverse mål som innehåller frysta hallon..
Jag gör det inte och äter frysta hallon i princip varje dag men jag äter inte de som kommer från Afrika. Ser det som en risk jag tar eftersom de spolas med avloppsvatten.
Jag gör det inte och äter frysta hallon i princip varje dag men jag äter inte de som kommer från Afrika. Ser det som en risk jag tar eftersom de spolas med avloppsvatten.
Aha okej. Nej jag tar inga risker alls jag och kokar alltid bären. Står det på livsmedelsverkets hemsida att de kan innehålla sånt virus oavsett ursprungsland (förutom sverige) så blir jag lite nojjig