2005-11-02, 17:28
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2005
|
Hey gurlz!
I've been in contact with Jen and her assistant, Heather. Right now it looks like we will be able to get the camp together if we just get 40 girls. I will inform you of the deadline as soon as I know, as well as of the maximum amount of girls attending the camp.
Hope you all are into this! It would be awesome to unite the Swedish and Finnish fitness girls by doing something like this together.
The dates are confirmed, the camp will take place August 10-12th, 2006 in Helsinki, Finland.
If you have any questions, please email me at faidra6@hotmail.com (in English, please - my Swedish sucks  ).
|
|
|
2005-11-02, 17:53
|
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Semiramis
Jag är intresserad!
|
visste det, tänkte nästan PMa dig och tipsa *s*
|
|
|
2005-11-02, 17:55
|
|
|
Kolos egen surtant
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av FINFaidra
Hey gurlz!
I've been in contact with Jen and her assistant, Heather. Right now it looks like we will be able to get the camp together if we just get 40 girls. I will inform you of the deadline as soon as I know, as well as of the maximum amount of girls attending the camp.
Hope you all are into this! It would be awesome to unite the Swedish and Finnish fitness girls by doing something like this together.
The dates are confirmed, the camp will take place August 10-12th, 2006 in Helsinki, Finland.
If you have any questions, please email me at faidra6@hotmail.com (in English, please - my Swedish sucks  ).
|
Hold there!!!!
I never said I was a fitness girl just that I wanted to attend and that it sounds like so much fun *s*. I´m struggling here but I will run behind the rest of you pantering (in a non sexual way *g*).
|
|
|
2005-11-02, 21:18
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Cilia
Hold there!!!!
I never said I was a fitness girl just that I wanted to attend and that it sounds like so much fun *s*. I´m struggling here but I will run behind the rest of you pantering (in a non sexual way *g*).
|
Likewise! I'm definitely not a "girl"!!! I'm just a stubborn half-witted old lady... And as for "fitness" - yup, I'm reasonably fit, and more than reasonably strong. But definitely not into anything that spells "fitness"...
Hope that doesn't disqualify me from joining this event - it sounds much too fun for that!
Eva
|
|
|
2005-11-02, 21:24
|
|
|
Går i vanliga skor.....
Reg.datum: Jan 2002
|
Håll den här tråden ren från en massa ovidkommande - om det finns intresse kan det få bli en maratontråd hela vägen fram till startdatum.
allan
|
|
|
2005-11-02, 21:27
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2004
|
Fitness girls, training freaks, hardcore women, weightlifting chicks - everybody is just as welcome
Tjejer - det här kommer bli nåt våra efterkomlingar (eller bekantas sådana) kommer prata om ännu efter 50 år
Edit: Tack Allan
|
|
|
2005-11-02, 21:31
|
|
|
Svensk mästarinna 2011.
|
När intresset finns hos några av medlemmarna här känns det genast mer intressant. Jag är inte redo för någon lista, men jag kommer att hålla tråden i minnet och skriva upp datumen i min almanacka.
|
|
|
2005-11-29, 11:54
|
|
|
Registered User
|
Liten update, bara så ni inte tror det hela har runnit ut i sanden. Vi börjar bli ett så pass stort gäng nu, att det är tillräckligt för att lägret ska ordnas
Det senaste jag hörde var att lägret skall ordnas 10-12 augusti i Hfors. Mer exakt plats är inte spikad än - finns inte så många gym där eller andra lokaler där det finns plats att köra cardio för 40 pers på samma gång. Måste ju räkna med att där kommer att finnas X antal andra samtidigt, som då naturligtvis vill cykla/springa/crosstraina just då vi vill göra det
Ännu vad gäller datumen... Jens assistent har alltså föreslagit 10-12 augusti, och vi insåg för inte så länge sen att det ju faktiskt inte är fre-sö, utan to-lö. Lite skumt, så jag tror Faidra (hon som har kontakt till Jen & co) håller på att kolla upp det.
Återkommer igen genast jag vet nåt mer. Men, just nu verkar det alltså som om lägret blir av. Och med ett gäng tjejer från Body också, blir det minst 10 tjejer från Sverige  Superkul!
|
|
|
2006-06-01, 07:03
|
|
|
Registered User
|
Update!
Yeah, planerna börjar ta form. Det är bestämt att lägret kommer att hållas i Lahtis 10-12.11  För den som aldrig varit till Lahtis (eller ens hört om stället) kan jag trösta er med att jag bara varit där en gång i mitt liv, och det var då jag var typ 4-5 år. Så, det får bli en ny upplevelse för oss alla. Och en möjlighet att se något annat än de stora städerna vid kusten. Den främsta orsaken till att det blir i Lahtis är att det fanns tillräckligt stora gym där som gick med på att reserveras för en hel helg. Dessutom passar det rätt bra att vara just i Lahtis iom att staden annars också ordnar en del fitnessevenemang, som t.ex. FM i fitness nu i oktober.
Hur som helst - Faidra har öppnat en hemsida för det finländska lägret på adressen http://phatcamp.fitnessflow.org/. Dessutom finns det ett svenskt sammandrag av informationen - den hittar ni via en länk från den finska sidan, eller direkt på adressen
http://phatcamp.fitnessflow.org/swe/index.html
Så tjejer - nu är det dags att börja fundera seriöst på lägret
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:23.
|

|