2011-01-06, 20:30
|
|
|
Living the good life
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
Filttricket....Lär, utför och njut av Profit 
|
Teach me please!
|
|
|
|
Moralistmoderator
Reg.datum: Aug 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av The_RobRoy
Men jag har fått känslan att om man setts 3 gånger och det fortfarande inte direkt blivit fysiskt, så kommer inget hända. För mycket nojja..
|
Du har sett för mycket film. (Skilj mellan att känna att det skulle kunna bli något och att typ hångla. Det är för ganska många en jäkla skillnad.)
|
|
|
|
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
Mailet är väl typ oftast i stilen "hej, skulle du vara intresserad av att gå upp i vikt på ett kontrollerat sätt under min direktion. Det är inget sexuellt, men jag kommer vilja ta nakenbilder av dig för att jämföra... yadayada" 
|
AAAAHahaha!
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
|
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Teach me please!
|
Bara träna.
|
|
|
|
2011-01-06, 20:31
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Mailet är väl typ oftast i stilen "hej, skulle du vara intresserad av att gå upp i vikt på ett kontrollerat sätt under min direktion. Det är inget sexuellt, men jag kommer vilja ta nakenbilder av dig för att jämföra... yadayada" 
|
Låter som släktingar till Godman Lennart.
Min egen uppfattning om kvinnor säger annars att förslag om viktuppgång sällan mottages med särskilt mycket värme och entusiasm.
|
|
|
2011-01-06, 20:35
|
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
Det är väl det första man gör när man ses, men det räknas inte 
|
Fast i ärlighetens namn är det skillnad på kram och kram, eller hur?
|
|
2011-01-06, 20:36
|
|
|
Guest
|
Citat:
Har dejtat en del tjejer ifrån nätet tidigare och har nu nyligen träffat en väldigt intressant tjej för första gången. Problemet jag brukar ha är att gå ifrån att sitta och snacka och ha trevligt (för det brukar alltid gå bra) till att få lite fysisk kontakt, kyssas osv, utan att det känns stelt och onaturligt. Man träffas ju oftast på neutral mark i början också, så inte hemma hos någon (då det är lättare).
Har ni några tips på vad man ska göra de första gångerna man träffas för att detta ska få en liten hjälp på traven? Är det bara alkohol som gäller här eller? 
|
Jag väljer här att berätta om en klasskompis jag hade, Thomas.
Vi är en grupp på 5 personer som sitter med vårt x-arbete, vi är 4 tjejer och Thomas. Mitt i vad vi nu höll på med säger Thomas "jag har knäckt er tjejer" vi tittar på honom och ber honom att berätta mer och då säger han "tjejers kodord för ligga är filmkväll", vi något skeptiska undrar vidare varför det skulle vara så, han som nyligen separerat från sin tjej träffar nya rätt frekvent säger "jag har haft filmkvällar med flera olika tjejer och aldrig har någon av dessa tjejer upptäckt att jag inte har en dvd"
Jag tror det är svaret på din fråga.
|
|
|
|
2011-01-06, 20:36
|
|
|
Living the good life
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia
Fast i ärlighetens namn är det skillnad på kram och kram, eller hur?
|
Absolut!
Tackar för all input, det blir action på nästa dejt! Nu blir det ryggpass
Edit: och filmkväll om det blir en 3:e dejt
Senast redigerad av The_RobRoy den 2011-01-06 klockan 20:38.
|
|
|
2011-01-06, 20:39
|
|
|
småmysigt slampig
Reg.datum: Jul 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Elso
Vi är en grupp på 5 personer som sitter med vårt x-arbete, vi är 4 tjejer och Thomas. Mitt i vad vi nu höll på med säger Thomas "jag har knäckt er tjejer" vi tittar på honom och ber honom att berätta mer och då säger han "tjejers kodord för ligga är filmkväll", vi något skeptiska undrar vidare varför det skulle vara så, han som nyligen separerat från sin tjej träffar nya rätt frekvent säger "jag har haft filmkvällar med flera olika tjejer och aldrig har någon av dessa tjejer upptäckt att jag inte har en dvd"
|
  Bra där!
|
|
|
2011-01-06, 20:40
|
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
|
|
|
2011-01-06, 20:42
|
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
AAAAHahaha! 
|
Yeah... Dravena och Nodan tycker det var jätteroligt, fenomenet "Veckans guldmail" var vanligt under den tiden. Tur man roar andra iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Låter som släktingar till Godman Lennart.
Min egen uppfattning om kvinnor säger annars att förslag om viktuppgång sällan mottages med särskilt mycket värme och entusiasm.
|
Precis.
|
|
2011-01-06, 20:44
|
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
"jag har haft filmkvällar med flera olika tjejer och aldrig har någon av dessa tjejer upptäckt att jag inte har en dvd"
.
|
Haha!
|
|
|
2011-01-06, 20:48
|
|
|
Älskar Balle!
Reg.datum: Apr 2009
|
Citat:
Yeah... Dravena och Nodan tycker det var jätteroligt, fenomenet "Veckans guldmail" var vanligt under den tiden. Tur man roar andra iaf.
|
Mycket roande var det faktiskt
|
|
|
2011-01-06, 20:50
|
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Generell fråga till er tjejer som nätdejtar. Hur sållar ni bland intressenterna? Jag menar om man får säg 20 mail om dagen, eller vad det rör sig om, så orkar man ju inte kallprata med särskilt många av dem, för att kolla vad det är för typer? Bara att bolla några enstaka känns ju som det skulle vara ett heltidsjobb. Vad är strategin? Utseende bara?
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2011-01-06, 21:29
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia
Det är inte SÅ unikt att tjejer klättrar med tjejpolare. 
|
Nu skrev jag väl ändå man INTE ska göra grejer som tjejer gör med sina tjejpolare 
Göra grejer med sin date som hon gör med sina kompisar = "bara vara vänner.."
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:25.
|

|