Var lite osäker på var jag stod någonstans efter att en förkylning spökat för mig veckorna innan. Rycket har strulat under egentligen hela sommaren och senatse passen har stöten börjat haverera. Men fan va bra det gick när det väl drog ihop sig Nu har jag fått motivation att fortsätta nöta timme ut och timme in i gymmet.
Ryck
87
93 PB
97 PB
Har haft en tendens att fundera för mycket på att ta i och spänt mig på tävlingarna samtidigt som jag får för mig att jag ska känna mig för. Gäller framförallt i rycket. Detta har resulterat i att jag nästan stannat av efter första delen av draget och sedan inte dragit ut för fullt. Idag var det ett stort steg framåt.
Stöt
116
121 PB
127 PB
Finns fortfarande mycket att slipa på i draget. Får inte på allt som jag ska, överstötarna satt dock bra.
För att sumera det hela. 6 godkända lyft, 0 röda lampor. 4 PB (kunde nästan tro att Nano smugit sig in i lokalen nånstans) Tacka fan för att jag flinade i 40 mil på vägen hem.
Här kommer en film med mina lyft. Med på filmen finns också min "nya" klubbkompis Simon Wärja som gjorde tävlingsdebut med bravur igår.