Som sagt tänker inte kommentera mera angående mr.MS bänkpressar. Men säger än en gång att det är kul att han är med i lets dance.
Dagens pass:
Rotator cuff 3 set
Bänkpress raw 3x20x20kg 2x10x70kg 2x6x110kg 5x140kg 5x160kg 5x165kg
monsterbandbänk 131kg tryck 3x40kg 5x40kg 4x50kg 2x3x70kg 6x3x100kg
lutande hantelpress 5x10x39kg
knäböj raw 2x10x20kg 2x3x70kg 2x120kg 2x160kg
knäböj dräkt+bälte 3x195kg 5x235kg
bänkvolym: 17601kg
Lite sliten i bröst&triceps&rygg men det gick ändå bra. Var lite instabilt i några set i bandbänken. 3e och 6e settet enda som var så som jag ville ha dem. Supersettade 4 sista setten i hantelpressen för att spara kånk och tid. Böjen helt ok, måste köra lite nu när SL-FM är i februari. Kändes bra men djupet sitter inte och idag var det ju en lätt vikt.
Tränade med Anders och Koffeman idag. Varit roligt nu när koffe&fluxen(tasken) tränat i pighouse. Roligt inte bara för att de är roliga kompisar som alla andra pighousare utan för att de ställer upp och skämmer bort mig med pass&klovning som ingen annan. Jobbar häcken av sig. Man känner sig rent av som ett proffs med denna behandling! Imorgon kommer Finlands svar på Fredrik Reinfeldt till Pighouse den ooooo så store eloooo!
Dagens filmer:
3e settet av 6 på 3x100kg+131kg bandtryck
5x235kg i böj iförd böjklänning och bälte. Är väl medveten om att jag är ca.5cm grund men det är lätta vikter.
Elo skall bänka smalbänk på 5x6x147,5kg som mest så det passar riktigt bra då! Men ror först. köp 2 eller 3 förpackningar med tortillas så det räcker ifall koffe eller sniikmaister e sugna. Namnen duggar tätt, har ett nytt imorgon!
Tycker nog fortfarande att armarna är sugrörs liknande!
Kan medela att jag har något så in i helskottas träningsvärk i triceps,bröst och lats idag.
Tyvärr har jag ett pass idag ännu och då är sheiko slut för denna gång. Har varit angenämnt. Hoppas bara man inte sträcker sig eller nåt idag.
Kan medela att jag har något så in i helskottas träningsvärk i triceps,bröst och lats idag.
Bröstmaffian skrattar!
Lycka till idag.
Magnus S vann WSM 1998. Jag antar att nån annan har vunnit titeln sen dess. Men han kallar sig fortfarande för världens starkaste man. Savickas kanske är något starkare i dagsläget?