2007-02-12, 18:42
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av mela
Ah. Fast sådana är de väl inte med flickvänner?
|
Jo.
Min grannes flickvän är väldigt högljudd när de har sex. Det hörs verkligen hur mycket som helst när jag är i lägenheten bredvid, sjukt störande om föräldrar eller liknande är på besök. Ibland tjuter hon ut "Åh, älskling jag kommer!" när hon kommer, något som känns ganska överflödigt, hela grannskapet vet fan att hon kommer.
|
|
|
2007-02-12, 18:42
|
|
|
Not so innocent
Reg.datum: Nov 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Baan
Det är nog lite olika, tror inte man kan generalisera. Har en kompis som ska berätta om sina konstiga sexerfarenheter med sin flickvän, det mesta är ju humoristiskt om man säger så. Gör itne så själv dock. Lutar nog lite mer mog skrythållet 
|
din kompis är nog mer tjej än kille.
|
|
|
2007-02-12, 18:43
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Väldigt lyhörd lägenhet
Bara jag som stör mig som fan på killar som ska snacka engelska med porrig röst? 
|
Det är du som har jäkligt dålig smak med vad du drar i säng.
|
2007-02-12, 18:43
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia4_4
din kompis är nog mer tjej än kille. 
|
Du vet inte hur rätt du har hehe. Jag har alltid sagt det till honom, han är väldigt omacho av sig faktiskt.
|
|
|
2007-02-12, 18:47
|
|
|
Världens Största Kyk®
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Va!? När jag och mina tjejer snackar sex och killar är vi noggranna och sedan garvar vi åt allt :P Alla vet exakt vad alla killar gör i sängen, hur stora de är, hur den är formad, vad de gillar, vad de borde lära sig.. med mera.
Jag tror inte att killar är så detaljerade, de typ säger "Vi hade sex" å alla andra "schysst" så bärsar de 
|
Du tycker inte det är förbannat oschysst mot killarna att lämna ut privata saker?
|
|
|
2007-02-12, 18:47
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief
Du tycker inte det är förbannat oschysst mot killarna att lämna ut privata saker?
|
Nej, män är svin?
|
|
|
2007-02-12, 18:49
|
|
|
Världens Största Kyk®
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Baan
Nej, män är svin?
|
Ja just det. Glömde det. Låt oss brinna i helvetet.
|
|
|
2007-02-12, 18:50
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia4_4
haha, näää, inte på det sättet. Killar är mer: Fan, vilken brud jag var me en gång, hon hade så här stora...osv.
Medan tjejer kommenterar och driver med det. Precis som du säger.
|
Lol? Det där är ju stereotyp-killen du snackar om (den som inte finns). Jag och mina killkompisar - ok, typ bara Achryl - snackar fan om allt med. Och driver om fladdriga blygdläppar, mutta som stinker så mycket att man får hålla handen rakt upp i luften efter att ha pullat henne för att missa stanken, tjejer som suger på att rida, "döda fiskar", helt galna CP-tjejer som vrålar och så vidare. Jag tror inte att jag nånsin har varken kört eller hört nåt i stil med "Fan, vilken brud jag var me en gång, hon hade så här stora..."
|
|
|
2007-02-12, 18:50
|
|
|
Gymmar inte damn it!
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief
Ja just det. Glömde det. Låt oss brinna i helvetet.
|
jag är på
|
|
|
2007-02-12, 19:07
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Väldigt lyhörd lägenhet
Bara jag som stör mig som fan på killar som ska snacka engelska med porrig röst? 
|
Det är ju kul!
"Open your mouth girl´ah..." Osv etc.
|
|
|
2007-02-12, 19:16
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Va!? När jag och mina tjejer snackar sex och killar är vi noggranna och sedan garvar vi åt allt :P Alla vet exakt vad alla killar gör i sängen, hur stora de är, hur den är formad, vad de gillar, vad de borde lära sig.. med mera.
Jag tror inte att killar är så detaljerade, de typ säger "Vi hade sex" å alla andra "schysst" så bärsar de 
|
Sånt där är så jäkla motbjudande att jag knappt finner ord.
Nä, bland mina kompisar är vi i varje fall inte alls detaljerade. Det mest privata jag hört är väl när någon snackat lite på fyllan om att tjejen hade fin kropp eller var bra i sängen. Även då är de flesta respektfulla nog att inte gå in på intima detaljer.
En del tjejer har väl kollat lite för mycket på Sex & The City och fått för sig att det är okej att vara sån...
|
|
|
2007-02-12, 19:17
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2005
|
Min granne ovanför mig gör ett jävligt jobbigt ljud när jag har sex. Hon hoppar jämfota.
|
|
|
2007-02-12, 19:24
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2005
|
Citat:
|
Smaklöst, Mela. Smaklöst.
|
|
|
2007-02-12, 19:24
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
|
Sexdiskussion hemma i Norrland:
"Satte du på na?"
(En stunds tystnad)
"Schu"
(En nick och en stunds tystnad)
"Va hon bra?"
(En stunds tystnad)
"Näää"
(En nick, end of discussion)
Eller inte
|
|
|
2007-02-12, 19:26
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2006
|
Det mest ingående sexsnacket jag haft med en kille:
"jag hade sex igår"
"åh fan, var det skönt?"
"Ja fan!"
"tyckte hon det också?"
"ja fan!"
"Win win-situation med andra ord"
"JA FAN!"
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:26.
|

|