Käften du är 21 år och bänkar 82,5 kg i februari orkar inte kolla på din sketna journal hur mycket du bänkar nu, jag är bara 17 år och bänkar mer än dig din fjolla dina andra stats är också pinsamma och där är jag bättre än dig också, hur känns det?! Kom inte hit och smutsa ner min tråd med onödiga kommentarer.
Det värsta var dock min första karatefylla (18 år gammal)
Berättar för en brud som är en god vän att jag älskar henne och att jag känt så i 3 år, sedan blir det typ minneslucka och jag vaknar och ser hur skjorta, chinos och mjukis brallor är nerspydda.
Morgonen efter upptäcker jag att jag spytt ner en annan säng i huset, dock hade mina vänner städat undan en hel del och för det är jag tacksam
Just det, jagade en kille ner för sveavägen, varför vet jag inte riktigt
1996 Gjorde jag min första sässong som skibum i Kitzbuhel. På väg hem kl 0400 från en ordentlig fest, så var vi 22 pers som fick för oss att åka pressening ner för sista etappen i den ökända störtloppsbacken Hahnenkammrennen.
Efter som det var så otroligt brant så fick alla kasta sig på samtidigt vilket resulterade i att alla hamnade längst bak. Det i sin tur medförde att hela ekipaget roterade 180 grader nere i komprissionen och vi flyger ut över hoppet baklänges.
Jag vill minnas:
* 22 pers som skriker dödsångest när vi börjar åka baklänges
* Skriket övergår i total tystnad när vi börjar flyga
* En ordentlig smäll när vi tar mark och dom som inte har tappat luften börjar skrika igen
* Det fullkomligt ELDAR i baken av den friktion som blir mellan snö och pressenning när det går fort.
* Nån som skriker "HOPPA AAAV!!!!!!! VI SMÄLLER!!!!!" varpå alla kastar sig av och rullar runt som popcorn. Några ända in i staketet nere vid järnvägen.
För er som inte känner till backen så ser sista etappen ut såhär:
Dumt, men ganska kul i efterhand. Skulle ALDRIG göra om det.
Jag säger som Krampus. De dummaste grejerna jag gjort har varit i helt nyktert tillstånd. Sen en fråga: Hur jävla fulla blir ni för att inte förstå vad ni gör? Ljuger ni och spelar fjårtisfulla om att ni inte vet vad ni gjort? Jag har testat månag gånger att dricka hysteriska mängder och det enda som händer är att jag mår jävligt dåligt, kalvar och sluddrar. Men det skulle ändå aldrig kunna hända sådana saker som ni skriver om i tråden.
Ja var ska man börja... Jag utlämnar det värsta grejjerna som inte passerat preskribtionstiden ännu...
* Klättrat upp in en flaggstång i full storm, för jag ville ha flaggan.
* Varit otrogen
* Sparkat en kompis på låret så vi fick sitta på södersjukhuset hela natten
* Judokastade en kompis utför en trappa
* Tagit droger (även några som man inte bör blanda med alkohol)
* Åkt med några rätt packade bilförare
* Gjort av med alldeles för mycket pengar 'när jag är fuller är jag rik'
* Glömt bort vem jag legat med under nattens gång
* Skadat mig, värst var handen mot box boll, så jag inte kundre träna på 2-3 månader.
* Kräkits ner en kompis (var iofs mest kul)
* Stulit spritflaskor ur baren
* Stulit massa vägskyltar, glassgubbar, flaggor och annat skit.
* Sagt ngt så sjukt taskigt till en helt okänd tjej så jag fortfarande skäms, fast det nog var 10 år sen.
En av mina bästa kompisar hoppade utför en mur för två år sen, han krossade ena vristen, bröt andra benet och en arm. Svårslaget.
En annan stenkorkad grej var när jag var ihop med min första tjej i tonåren. Hennes bästis var ihop med en raggare. Så vi kommer ut där på midsommarafton eller något dylikt och de har HB-dunken framme. Och vad gör raggare? Jo de kör bil. Så jag åkte med den jäveln när han skulle visa raggaråket. Åkte ner i diket och han fick gipsa handen.
Tror du att du hade ingript om du var nykter? Det känns som jag får mer civilkurage ju fullare jag blir, å andra sidan förlorar jag omdömet mer...
Definitivt. Jag har ingripit i min beskärda del av dumhetsbråk på fester och liknande, men under den fyllan blev det sinnesförändring. Hade jag varit nykter hade jag definitivt gått i mellan och särat på dem (Inte börjat slåss).
Tyvärr fick jag reda på sedan att killen hade utdelat mer än ett slag mot henne, tror att han även dömdes för misshandel.
Kan inte komma på något värre än att jag vält ett glas med dricka rakt ner på min kompis föräldrars matta, men det syntes inte sedan och kompisen blev ej heller arg. Har aldrig gjort något direkt dumt vad jag kan komma på.
Jag säger som Krampus. De dummaste grejerna jag gjort har varit i helt nyktert tillstånd. Sen en fråga: Hur jävla fulla blir ni för att inte förstå vad ni gör? Ljuger ni och spelar fjårtisfulla om att ni inte vet vad ni gjort? Jag har testat månag gånger att dricka hysteriska mängder och det enda som händer är att jag mår jävligt dåligt, kalvar och sluddrar. Men det skulle ändå aldrig kunna hända sådana saker som ni skriver om i tråden.
+1
(och då har jag ändå spytt i baksätet på en polisbil... )
Det beror ju på sällskapet osv. Har en bekant/kompis som på den tiden klättrade uppför ett stuprör på en husfasad och ramlade ner och bröt båda underarmarna.
Snubben som berättade att jag simmat ut till den där flotten, han i sin tur "vallade" jag (som då kommit på bättre tankar) genom ett spyfärdigt Uppsala en valborg och trots att jag försökte hålla reda på honom lyckas han drypa på fejan rakt i asfalten
En tredje jag umgicks med körde av sina fingrar nykter i en hembyggd gokartkedja.
Senast redigerad av Chaan den 2009-08-17 klockan 09:35.