Grymt skönt pass idag! Allt utom stångrodden men jag kan ignorera det p.g.a att allt annat gick så bra!
Filmade även två set chins så ska se om jag kan lägga upp dem under eftermiddagen (inte helt säkert)!
Stångrodd: Ingen fin form i två första seten
70 x10, 10, 10
Kabelrodd:
64 x10, 10
55 x12, 12 (låter säkert korkat men ett handtag gick sönder under nästsista setet så att jag slog mig själv på kulorna... 10 minuter senare kunde jag köra sista setet...)
BB Curls:
35 x10, 10, 10
DB Curls: Kunde inte röra armarna efteråt
15 x10 Dropsetat: 10 x10
Mage
__________________ Följ min Form:Längd: 184 cm Startvikt: 62.6 kg Nuvarande vikt: 85.5 kg Följ även min resa ur ätstörningen till muskelbyggare i min journal Här
Ett slag då och då mot kulorna kanske bara boostar testo-produktionen ;-)?
Hur går deffandet eller du ligger stabilt numera?
Vi får hoppas på det för jag trodde jag skulle dö där i fem minuter liggandes på golvet!
Deffandet går bra! typ 3-4 veckor kvar nu bara!
Tack förresten!
Citat:
Ursprungligen postat av Ozziking
Ouch! I feel ya :/
Fina chins!
Tack kompis!
__________________ Följ min Form:Längd: 184 cm Startvikt: 62.6 kg Nuvarande vikt: 85.5 kg Följ även min resa ur ätstörningen till muskelbyggare i min journal Här
Jo, men det gick över som tur var så det kan inte ha varit livshotande!
Movietime! Jag vet att den sista repen var tveksam men eftersom det var fjärde setet chins dagen efter marklyft är jag ändå nöjd!
Detta är alltså fjärde setet chins på dagens pass (dvs KV+10 x5):
Edit: Ser det knasigt ut så filmar jag väldigt nära, snett nedifrån.
Senast redigerad av RykteT den 2014-06-18 klockan 14:37.
Doucheskägg just nu men jag trivs i ansiktsbehåringen!
Tack, bro!
Tack kompis! Blev nöjd med filmen också trots att det var typ anti-opti-ljus! :P
Vilodag idag. Sprang för första gången på 2 år en löprunda dock. Drygt 3 km i relativt högt tempo. Vad ska jag lägga på dagsintaget för att hamna +-0?
Morgonvikt: 78.5 kg Dagsintag: 2100 kcal + det jag sprang bort.