Citat:
Ursprungligen postat av Proxy
Kinder, jag är inte säker på att jag hade överlevt ett av dina benpass! FST-7 i böj efter 5+ feta set i benpress och lårcurl, jomen det är nog normalt....
|
Haha! Jag tror du hade krossat mig i allt om du var lite pepp istället för slö som vanligt

Vi ser till att köra ett nån gång
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom duck
Jäklar vad du dunkar på! Kul att se hur du öser på! Det är inte så att du ska träna morgon på torsdag? Är lite sugen att gästa Korpen.
|
Hade tänkt köra halv 8-8 egentligen, men som de ser ut nu blir ja ledig imorgon, och då kör jag senare, återkommer! När ska du dit?
Citat:
Ursprungligen postat av Scitec
Du levererar som vanligt ägget, förbannat köttigt benpass. Inte för att det är nått ovanligt men ändå. Du är inte sugen på att gästa Ä-byn i vår?
//Lagerhaus vänd inte andra kinden till
|
Tack så mkt Jojje! Ja har faktiskt tänkt detta nån gång. Tänkte ta me mig någon också. Jompa står dock först på listan för ett benpass!
Citat:
Ursprungligen postat av groenrows
Skapligt rått benpass...
yes, mirin I am.
|
Finbesök! Ännu en optikille! Ja älskar att totalförstöra, har aldrig kunnat träna ben lugnt o smart. Är ja stark o pepp så grisar jag på, är jag slö grisar jag för att bestraffa mig själv, är de en vanlig dag grisar ja ändå, korkat ibland kanske men de är så kul!
Citat:
Ursprungligen postat av mrbomp
Hoppas du är införstådd med att jag går omkring och säger åt alla att du är rädd när du ställde in vårar ben pass  // #kaxig och leker med elden
|
Aoch!, aja, får väl köra ännu värre bara för din skull. Kanske 40 min giantset utan vila(ja jag har prövat) Haha!
Citat:
Ursprungligen postat av zarnyhax
Fan vad snygga skyltar ni har på ditt gym Fredde! Bra pressat också
Btw. Va e FST-7 för något?
|
Tack Brad P! Jag antar att du menar acctive skyltarna, de är i butiken acctive o inte på gymet, om jag inte missförstod dig här!
FST-7 står för fascial stretch training. Vilket betyder att man i stort sett ska stretcha och fylla muskeln med så mkt som möjligt, öka tillförsel av aminosyror, vatten, blodtillförsel osv. Detta utförs oftast på någon typ av konventrationsövning men jag experimenterar lite. Finns i stort sett några alternativ att utföra detta på men jag gör på detta vis.
7 set, 12-8 reps, MAX 30-45 sek vila, ja vilar ofta mindre, 20-30 sek max, beroende på vilken övning jag valt. (kräver mer sek på böj t.e.x än en bicepscurl) Efter set 1, så flexar du muskeln du tränar och håller den spänd, efter set 2 så stretchar du muskeln, efter set 3 så masserar du/skakar av muskeln, set 4 så börjar du om och flexar muskulaturen igen.
Finns som sagt flera olika sätt att utföra detta på och man kan i stort sett göra hur man vill för att få denna effekt utan att kalla det FST-7, vilket är Hany Rambods(proffstränare) sätt att kalla detta. Kan vara kul att pröva t.e.x på en övning för armarna för att få in så mkt blod som möjligt.
Egentligen en kort förklaring som blev rätt textrik men hoppas du förstår vad jag pratar om
Vill avsluta denna qoute med en stor Smajlgubbe! Kul att läsa detta på morgonen