2007-02-19, 16:09
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2004
|
Sjuk
Stumpis och LadyG: Tack! Ja, de PB:na får jag nog leva på ett tag för nu är jag sjuk på riktigt. Tror jag iaf (suck, vad alla krämpor är skumma nu för tiden). Hade smått halsont och var lite matt i morse men tyckte nog att jag kunde jobba iaf. Ja, tjena. Det gick snabbt utför och strax efter lunch åkte jag hem, har enorm värk i kroppen och fryser som bara den. Hjärnan har känts som vaniljsås idag på jobbet.
Det är mest synd om mig i hela världen!  (eller, nästan iaf  )
Jag är så himla ovan att vara sjuk så jag blir enormt ynklig och gnällig. Det mest patetiska är att om jag får feber så kommer jag att börja gråta också för att det är så enormt synd om mig och jag är minst i hela världen och vill att mamma ska komma
*host*
Verkar bli vilovecka för min del
|
|
|
2007-02-19, 18:53
|
|
|
Starkast i Lomma.
Reg.datum: Oct 2004
|
Nej va trist!
Lider med dig, vet hur kass det är att vara sjuk (har ju haft min beskärda del av det, det senaste året...). Kan inte annat än hoppas att du kryar på dig nåtsånär fort, och sen tar det lugnt med träningen när du är frisk, tills du är helt tillbaka på banan. Lyd mitt råd, jag har ju inte gjort det själv, och se hur det gick...
Krya-på-dig-kram!
|
|
|
2007-02-19, 18:55
|
|
|
Segrare Bästa fysiken 2011!
Reg.datum: Nov 2005
|
Ta hand om dig och krya på dig cam!
Att vara sjuk är inge vidare. Hoppas att sjukan är någorlunda snäll mot dig iallafall.
Som sagt: Krya på dig!
|
|
|
2007-02-19, 20:58
|
|
|
Registered User
|
Stumpis och Sissa: Tack  Jag ska absolut ta det lugnt nu när min kropp så tydligt uttrycker sitt missnöje.
*flummar omkring i feberrus, hög på choklad och Panodil*
|
|
|
2007-02-19, 21:24
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av cam
Stumpis och LadyG: Tack! Ja, de PB:na får jag nog leva på ett tag för nu är jag sjuk på riktigt. Tror jag iaf (suck, vad alla krämpor är skumma nu för tiden). Hade smått halsont och var lite matt i morse men tyckte nog att jag kunde jobba iaf. Ja, tjena. Det gick snabbt utför och strax efter lunch åkte jag hem, har enorm värk i kroppen och fryser som bara den. Hjärnan har känts som vaniljsås idag på jobbet.
Det är mest synd om mig i hela världen!  (eller, nästan iaf  )
Jag är så himla ovan att vara sjuk så jag blir enormt ynklig och gnällig. Det mest patetiska är att om jag får feber så kommer jag att börja gråta också för att det är så enormt synd om mig och jag är minst i hela världen och vill att mamma ska komma
*host*
Verkar bli vilovecka för min del 
|
Det första jag tänkte var, "men vaniljsås som är så gott?".  Trist att du gått och blivit dålig. Krya på dig vännen!
|
|
|
2007-02-19, 21:33
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av AFanatic
Det första jag tänkte var, "men vaniljsås som är så gott?".  Trist att du gått och blivit dålig. Krya på dig vännen!
|
Ja, men vaniljsås tänker inte så bra  Den är för blond
Tack :love:
Svettas framför datorn och är för trött för att resa mig. Jag tror det är dags för sängläge nu.
|
|
|
2007-02-19, 21:36
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ja, men vaniljsås tänker inte så bra  Den är för blond
Tack :love:
Svettas framför datorn och är för trött för att resa mig. Jag tror det är dags för sängläge nu.
|
Men vettu va? Nu kan du ju faktiskt fixa äpplepaj med vaniljsås, nu när du är hemma. Allting ont för ngt gott med sig.
Glöm inte att dricka mkt vatten nu (fan jag borde lyssna på mig själv mer).
|
|
|
2007-02-20, 08:31
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av AFanatic
Men vettu va? Nu kan du ju faktiskt fixa äpplepaj med vaniljsås, nu när du är hemma. Allting ont för ngt gott med sig.
Glöm inte att dricka mkt vatten nu (fan jag borde lyssna på mig själv mer).
|
Haha, ja inte missunnar jag mig att äta gott när det är så synd om mig
Jag är också taskig på att dricka vatten, så satans boring när det inte smakar något. Och Fun light har jag ju lagt ned så hur ska jag nu få i mig vätska...
Dagsformen är sisådär. Kände mig normal förutom lite halsont när jag klev upp (vaknade tidigt pga någon utanför fönstret som inte hade koll på gaspedalen  ) men nu börjar jag frysa och få lite värk igen
|
|
|
2007-02-20, 21:00
|
|
|
Registered User
|
Hmmm, känner mig ok men inte mer. När jag var ute och handlade förut så var det ca 14-15 minusgrader och det gjorde INTE gott för halsen. Satsar på att jobba i morgon, så får vi se. Ingen träning dock. Om läget är stabilt på torsdag kanske det blir ett lätt pass.
Ganska skönt att skrota hemma idag, men mer än en dag hemma så blir jag knäpp. För att inte tala om träningsabstinensen
Tror att min kropp behövde ett break iaf, det har snurrat på rejält i stresshjulet senaste veckorna samtidigt som jag varit enormt trött. Så till slut säger väl kroppen ifrån. Nu känner jag att jag kan tänka klart igen och att jag fått slappna av, axlarna har sjunkit nedåt flera decimeter känns det som
|
|
|
2007-02-20, 21:04
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
krya på dig cammis och försök varva ner, ta hellre en vecka eller två hemma i sängen... det hänger ju liksom ihop, stress, immunförsvar osv...
|
|
|
2007-02-20, 22:29
|
|
|
Registered User
|
Blev det ngn äpplepaj med vaniljsås? Eller blev det semlor för hela lönen?
|
|
|
2007-02-21, 10:31
|
|
|
Registered User
|
Skuggan: Tack  Jag vet och tro mig, jag varvar ned  Sover ut rejält, slappar i soffan osv. Tyvärr blir jag ganska rastlös efter ett tag, jag gillar att ha rutiner i mitt liv.
Idag blev det inget jobb iaf, har svettats som bara den hela natten och halsen känns rätt kass. När termometern i morse dessutom visade på 22 minus så kände jag att det var en väldigt dålig idé att ge sig iväg, med tanke på hur halsen blev igår kväll av 14 minus. Så det blir soffan idag med.
AFanatic: Hihi, nej jag orkade inte och hade inga äpplen. Och semlor äter jag inte  Men en hel del Marabou Dark Raspberry slank ned  (även om 1848 har en bättre variant, Marabou är för söt och jolmig) samt massa te och mackor med smööör
|
|
|
2007-02-21, 10:37
|
|
|
Kissemiss
Reg.datum: May 2006
|
Citat:
....samt massa te och mackor med smööör 
|
te och mackor med smööööööööööööör.....
åååhhhh.... bästa huskuren!
jag är här inne och läser ofta men skriver typ aldrig något... sorry 
men ett krya på dig kan jag allt bjuda på!
|
|
|
2007-02-21, 10:50
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av eleni
te och mackor med smööööööööööööör.....
åååhhhh.... bästa huskuren!
jag är här inne och läser ofta men skriver typ aldrig något... sorry 
men ett krya på dig kan jag allt bjuda på!
|
Jag läser en del i din med men skriver inte heller så ofta  Ibland har man ingen kommentar helt enkelt och särskilt om man tränar med lite olika mål så kan det vara intressant att läsa, fast man har inte så mycket att tillägga själv
Tack  Jag ska fortsätta kurera mig med smööööör
|
|
|
2007-02-21, 10:52
|
|
|
Formidabel
Reg.datum: Nov 2003
|
Krya på dig!
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:33.
|

|