Måste erkänna att jag inte tränat axlar, vade o mage denna vecka. Igår hann jag inte träna alls...med andra ord, det blir att "tenta ikapp" detta idag.
Citat:
Ursprungligen postat av Birkharju
Ah men dra mig baklänges över ån...GALET!! 
|
Haha, tack
Birk =)
Citat:
Ursprungligen postat av Tokruska
Gött pass och formen är det fan inget fel på, herrejävlar så bra det ser ut!
|
Tackar
Tokruska =) Kämpar på så gott det går!
Citat:
Ursprungligen postat av jsavefors
Här har man något att sträva efter. Jag antar att detta är varför jag tränar.
- För att någon gång ha en kropp som ens går att jämföra med din. Sjukt bra jobbat!
|
Tack
jsavefors! Väldigt kul att höra! Förutom att träning är sjukt kul och alltid kommer att följa med en som ett av ens största intressen... så är det ju rent formmässigt lite av ett skulptörarbete också, ett livsverk =) Tjusningen är ju att man aldrig blir klar, det finns alltid något att jobba på - där varenda detalj stärker o bidrar till helhetsresultatet =) Personligen föredrar jag form framför massa, och tycker att man kan uppnå en snygg och vältränad fysik oavsett vikt.
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
Härligt med jämförelse bilderna där! =) Både med pump och ljus! Fantastisk form du är i.. behövs sägas ofta!! =)
|
Tackar kompis =) Haha, ja hoppas du fick lite tips där... glöm inte utnyttja skuggorna/pump på rätt sätt, minns att du gjorde en enkel miss där en gång
Citat:
Ursprungligen postat av daloatf
Nice form, man önskar att man såg flexad ut hela tiden 
|
Tack
daloatf! Kul att se dig här. Haha, lite svårt det där... funkar inte många sekunder att gå omkring uppblåst, ögonen nära att sprängas ut från skallen och utan syre =)
Citat:
Ursprungligen postat av Fastback
Gaaalen form och riktigt bra böjar!
|
Citat:
Ursprungligen postat av krubkungen
Grym form. 
|
Tackar
Fastback o
kruben! Är ju nästan november så jag får vara nöjd med formen =) BF absolut högre än i våras/somras... men bra isolering