2009-12-02, 22:13
|
|
Kött fii faan
Reg.datum: May 2009
|
I och med att jag bara han med rygg igår blev det ett biceps pass idag.
Rak skivstångs curl
1x5@50kg strikt och excentrisk sänkning
1x2@50kg strikt och excentrisk sänkning
3x6@40kg strikt och excentrisk sänkning
Hantelcurls
3x6@17,5kg
Cable curls
3x6@70kg (max mag)
Hammercurls
4x6@12,5
Sittande hantelcurls med lutande ryggstöd
2x6@15kg
Koncentrations hantelcurls
3x5@12,5kg
Bjuder på en liten dubbelbiceps på mig innan jag gick till gymmet.
|
|
|
2009-12-02, 22:20
|
|
Batman
Reg.datum: Aug 2008
|
Börjar bli riktigt grymt nu. Speciellt axlar och pecs reagerar jag på. Men mycket bra armar också. Som nämnt tidigare extrema ökningar, vad ligger kroppsviktsökningen på?
|
|
|
2009-12-02, 22:54
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2006
|
Strikta stångcurls på 50kg? - Jojo, du är verkligen urstark i allt!.
Även denna bild ser mycket lovande ut, ser ut att ha en "djup" och bra fysik, dessutom ser det jämnt och fint ut, inget som släpar där inte!. Ska bli kul att se hur stor/grov du egentligen kommer vara när bulken väl avslutas, jag gissar på storlek: enorm.
|
|
|
2009-12-02, 23:12
|
|
Kött fii faan
|
Citat:
Ursprungligen postat av Action Fighter
Börjar bli riktigt grymt nu. Speciellt axlar och pecs reagerar jag på. Men mycket bra armar också. Som nämnt tidigare extrema ökningar, vad ligger kroppsviktsökningen på?
|
Tackar! Sjukt kul att höra det iom att axlarna inte går att träna och jag har i princip tränat dem två ggr någonsin. Smygtestade en tolva på 40kg i millitärpress idag, gjorde inte jätte ont i axeln
Vägde mig idag och viktökningen är nu uppe i +21,5kg
Citat:
Ursprungligen postat av kalajset
Strikta stångcurls på 50kg? - Jojo, du är verkligen urstark i allt!.
Även denna bild ser mycket lovande ut, ser ut att ha en "djup" och bra fysik, dessutom ser det jämnt och fint ut, inget som släpar där inte!. Ska bli kul att se hur stor/grov du egentligen kommer vara när bulken väl avslutas, jag gissar på storlek: enorm. 
|
Tackar! Roligt att höra, börjar bli lite vikter på stången nu iafl  Men bättre ska det bli!
Åh vad roligt att höra! Hehe, jag hoppas på det
Nu i juletider har jag börjat se på mig själv som en julklapp. Om man är snäll och sköter sig med träning kost och gym så finns det nog något fint inslaget under späcket när man öppnar det
|
|
|
2009-12-02, 23:18
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2009
|
Blev nyligen medlem och finner din journal otroligt intressant. Detta ska följas!
Mvh
|
|
|
2009-12-02, 23:39
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2006
|
fan helt sjuka vikter, blir ju depprimerad för att man är så svag själv  Sjukt bra jobbat!
|
|
|
2009-12-03, 00:25
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av powderdog
Men forsätt jaga då! Då blir jag också motiverad!
|
Oh yeah, I will hunt you down  Jag är inte den som ger upp, känner bara att du har ett litet övertag just nu
Och vilka klubbor! Dina armar växer ju som ogräs:P Själv kämpar man som en dåre för 37 tills nyår, det var du som fick mig att sätta det målet, så nu ska det fan gå! Står lite stilla eftersom kreatinnivån sjunker p.g.a. uppehåll, men det körs igång igen den 14:e så man har över 2 veckor på sig att öka lite snabbare innan årsskiftet:P
Blev lite mycket om mig där:P Vad jag ville komma till är att du drog av ett grymt bicepspass! Dina stångcurls är verkligen inte att leka med!
Förresten, hur känns MM2K nu?
|
|
|
2009-12-03, 11:01
|
|
Busunge
Reg.datum: Aug 2008
|
Jävlar vilka axlar, armar... NICE!
Gör dig inte dummare än jag ser ut.
|
|
|
|
2009-12-03, 12:02
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2009
|
Tjohej vilka armar! Och vikterna ska man inte prata om.
I will hunt you down without mercy (efter nyår)
|
|
|
2009-12-03, 18:40
|
|
Transformation in progress
Reg.datum: Apr 2008
|
Vass form
|
|
|
2009-12-03, 18:55
|
|
Two Three
Reg.datum: Dec 2008
|
Tjo man, såg att du lagt på dig 21 pannor, men vad är den totala vikten nu?
Vackert bicepspass för övrigt.
|
|
|
2009-12-03, 22:57
|
|
Kött fii faan
|
Citat:
Ursprungligen postat av Birkharju
Blev nyligen medlem och finner din journal otroligt intressant. Detta ska följas!
Mvh
|
Välkommen! Kul att höra! Ngn egen journal?
Citat:
Ursprungligen postat av Jontez
fan helt sjuka vikter, blir ju depprimerad för att man är så svag själv. Sjukt bra jobbat!
|
Haha, inte ännu, men det ska bli det  Du dwarfar ju mig i bänken dock
Citat:
Ursprungligen postat av Troikha
Oh yeah, I will hunt you down. Jag är inte den som ger upp, känner bara att du har ett litet övertag just nu.
Och vilka klubbor! Dina armar växer ju som ogräs:P Själv kämpar man som en dåre för 37 tills nyår, det var du som fick mig att sätta det målet, så nu ska det fan gå! Står lite stilla eftersom kreatinnivån sjunker p.g.a. uppehåll, men det körs igång igen den 14:e så man har över 2 veckor på sig att öka lite snabbare innan årsskiftet
Blev lite mycket om mig där:P Vad jag ville komma till är att du drog av ett grymt bicepspass! Dina stångcurls är verkligen inte att leka med!
Förresten, hur känns MM2K nu?
|
Gott att höra, jag ska göra mitt bästa för att hålla avståndet
Man tackar! Det har vuxit på hyffsat bra ja. Du klarar lätt 37cm! I know you can do it!!!!
Man tackar! Jag känner mig dock klen när jag står där curlar och tänker på ThisIsTheOnes stångcurls.
Citat:
Ursprungligen postat av feyin
Jävlar vilka axlar, armar... NICE!
|
Man tackar man tackar! Som sagt mkt roligt att höra att axlarna är med trots att de inte får ngn träning.
Citat:
Ursprungligen postat av Tompisch
Tjohej vilka armar! Och vikterna ska man inte prata om.
I will hunt you down without mercy (efter nyår)
|
Tackar! Bättre ska det bli! Det gillar jag, give me your best try!
Citat:
Ursprungligen postat av Detective
Vass form 
|
Tack tack!
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheOne
Tjo man, såg att du lagt på dig 21 pannor, men vad är den totala vikten nu?
Vackert bicepspass för övrigt. 
|
Nu är jag uppe i 95,5kg.
Tack man! Känner mig dock alltid klen när jag kör biceps pga din enorma styrka i biceps! Det får mig att alltid försöka höja vikterna!
__________________________________________________ ______________
Idag spelade jag handboll, har för övrigt dragit på mig ngn über förkylning gör ont som fan i huvudet och så kan jag inte andas överhuvudtaget genom näsan. Kanske dumt att spela match med den förkylningen, men jag har alltid både tränat och spelat med förkylningar i alla år, och än lever jag. Så det är nog inte så farligt.
Imorgon ska jag försöka klämma av ett ben/mag pass. Har verkligen inte skött träningen denna veckan, har tränat rygg en gång och biceps en gång-SKÄRPNING!!!
|
|
|
2009-12-03, 23:08
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2007
|
Mycket trevlig journal. Grymm förändring av din kropp också. Bara fortsätta!
|
|
2009-12-04, 10:31
|
|
Two Three
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av powderdog
Nu är jag uppe i 95,5kg.
Tack man! Känner mig dock alltid klen när jag kör biceps pga din enorma styrka i biceps! Det får mig att alltid försöka höja vikterna!
|
Kilona sätter sig verkligen på rätt ställen. Har du något mål eller ska du fortsätta uppåt tills du tröttnar och vill inta sommarshape?
Äsch, du smickrar mig. Så fantastiskt stark är inte biceps. Och dessutom skulle jag gärna byta lite styrka mot volym.
|
|
|
2009-12-04, 18:03
|
|
Kött fii faan
|
Citat:
Ursprungligen postat av exor
Mycket trevlig journal. Grymm förändring av din kropp också. Bara fortsätta!
|
Tackar man tackar!
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheOne
Kilona sätter sig verkligen på rätt ställen. Har du något mål eller ska du fortsätta uppåt tills du tröttnar och vill inta sommarshape?
Äsch, du smickrar mig. Så fantastiskt stark är inte biceps. Och dessutom skulle jag gärna byta lite styrka mot volym. 
|
Tackar! Jag har preliminärt tänkt att fortsätta till slutet av jan, beroende på hur jag ser ut och känner då får vi se om det blir längre, sedan ska det deffas fram en förhoppningsvis inte alltför dålig kropp  men någon målvikt har jag inte.
Jag tycker dina biceps är riktigt starka, du curlar ju loss på 60kg 
__________________________________________________ ______
Får se om jag tar mig till gymmet eller inte, har ej bestämt mig.
Det som talar emot är att jag mår skit och har gott omkring och snorat och varit snurrig hela dagen. Plus att jag svimmade på jobbet idag av ngn konstig anledning och i fallet spräckte jag ögonbrynet  Att bara svimma sådär känns lite obehagligt.
Det som talar för är att jag inte tränat mer än rygg och biceps på en hel vecka, så jag har fan lite ångest och ett jäkla sug att gå och träna.
Får se hur det blir, förnuftet säger att jag borde låta bli men jag vill så gärna. Jaja, vi får väl se hur det blir.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:57.
|

|