Folk som pratar om sig själva, och är kända för att de gör just det, brukar inte ha så mycket substans. Lägg till obefintlig självkritik och ödmjukhet, överdriven arrogans och gudkomplex. Så har du hela den moderna fitnessligan.
__________________ En Gammal Journal Jag är inte bara viktig, jag är överviktig! If you are training to failure, you are training to fail. Dr. Terry Todd
Det är såhär att jag har dragit på mig en liten lätt tänjning på ett ledband i mitt knä, vilket gör att jag varken kan köra fulldjupa böjar eller hela lyft på ett par veckor. Vad jag dock kan köra är drag och styrkevarianter av lyften. Men det jag undrar är om jag ska köra styrkevarianter under den här perioden eller det kan göra att jag får in fel rörelsemönster och dylikt i nervsystemet, detta är då jag inte tränat tyngdlyftning särskilt länge och jag fortfarande jobbar på min teknik i fulla lyften.
Så vad tycker ni, styrkevarianter, hiss eller diss?
Det är såhär att jag har dragit på mig en liten lätt tänjning på ett ledband i mitt knä, vilket gör att jag varken kan köra fulldjupa böjar eller hela lyft på ett par veckor. Vad jag dock kan köra är drag och styrkevarianter av lyften. Men det jag undrar är om jag ska köra styrkevarianter under den här perioden eller det kan göra att jag får in fel rörelsemönster och dylikt i nervsystemet, detta är då jag inte tränat tyngdlyftning särskilt länge och jag fortfarande jobbar på min teknik i fulla lyften.
Så vad tycker ni, styrkevarianter, hiss eller diss?
Kör styrkeryck och vändningar samt böjar där du vänder innan det gör ont?
Kör styrkeryck och vändningar samt böjar där du vänder innan det gör ont?
Ja, jag tänkte ju de. Men sen kom jag att tänka på om de skulle "förstöra" mina rörelsebanor i mina fulla lyft, då jag fortfarande jobbar på tekniken där. Det var bara en tanke som slog mig
Ja, jag tänkte ju de. Men sen kom jag att tänka på om de skulle "förstöra" mina rörelsebanor i mina fulla lyft, då jag fortfarande jobbar på tekniken där. Det var bara en tanke som slog mig
Jag gör så om något hindrar mig från att sitta djupt. Och då undviker jag i vanliga fall styrkevarianterna av lyften.
Känns som man tappar mer av att inte ha en skivstång över huvudet alls än att inte sitta maxdjupt i mottagningsfasen..